💐🍀💐
ВОСКРЕСЕНЬЕ, 30 ИЮНЯ 2024 ГОДА. (17 ИЮНЯ 2024 ГОДА ПО СТАРОМУ СТИЛЮ). НЕДЕЛЯ 1-Я ПО ПЯТИДЕСЯТНИЦЕ, ВСЕХ СВЯТЫХ, ГЛАС ВОСЬМЫЙ. ПОСТА НЕТ. (ТРОПАРИ, КОНДАКИ, ВЕЛИЧАНИЯ, МЫСЛИ СВЯТИТЕЛЯ ФЕОФАНА ЗАТВОРНИКА ЧИТАЕМЫЕ В ВОСКРЕСЕНЬЕ).
Заговенье на Петров пост. Икон Божией Матери: "Умягчение злых сердец" ("Семистрельная") и "Нерушимая Стена" (переходящие празднования в Неделю Всех святых). Мчч. Мануила, Савела и Исмаила Персидских (362). Сщмч. Филонида, еп. Курионского, Кипрского. Прпп. Иосифа и Пиора, учеников прп. Антония Великого. Свв. братьев Алфановых: Никиты, Кирилла, Никифора, Климента и Исаака Новгородского, основателей Сокольницкого м-ря. Прп. Анании иконописца, Новгородского. Св. мч. Нектана Хартландского (VI) (Кельт. и Брит.). Мчч. Исавра, Василия, Иннокентия, Феликса, Ерма и Перегрина, Афинских (Греч.). Новосщмч. иерея Исмаила (Рождественского) (1938).
ТРОПАРИ, КОНДАКИ, ВЕЛИЧАНИЯ ЧИТАЕМЫЕ В ВОСКРЕСЕНЬЕ.
ТРОПАРЬ ВОСКРЕСНЫЙ, ГЛАС 8
С высоты́ снизше́л еси́, Благоутро́бне, / погребе́ние прия́л еси́ тридне́вное, / да нас свободи́ши страсте́й, / Животе́ и Воскресе́ние на́ше, Го́споди, сла́ва Тебе́.
БОГОРОДИЧЕН ДОГМАТИК
Царь Небе́сный за человеколю́бие на земли́ яви́ся, / и с челове́ки поживе́, / от Де́вы бо Чи́стыя плоть прие́мый / и из Нея́ проше́дый с восприя́тием. / Еди́н есть Сын, сугу́б естество́м, / но не Ипоста́сию. / Те́мже соверше́нна Того́ Бо́га / и соверше́нна Челове́ка вои́стину пропове́дающе, / испове́дуем Христа́ Бо́га на́шего: / Его́же моли́, Ма́ти Безневе́стная, / поми́ловатися душа́м на́шим.
БОГОРОДИЧЕН ОТПУСТИТЕЛЬНЫЙ
И́же нас ра́ди рожде́йся от Де́вы / и, распя́тие претерпе́в, Благи́й, / испрове́ргий сме́ртию смерть / и Воскресе́ние явле́й я́ко Бог, / не пре́зри, я́же созда́л еси́ руко́ю Твое́ю; / яви́ человеколю́бие Твое́, Ми́лостиве. / Приими́ ро́ждшую Тя, Богоро́дицу, моля́щуюся за ны, / и спаси́, Спа́се наш, лю́ди отча́янныя.
КОНДАК ВОСКРЕСНЫЙ
Воскре́с из гро́ба, уме́ршия воздви́гл еси́, / и Ада́ма воскреси́л еси́, / и Е́ва лику́ет во Твое́м Воскресе́нии, / и мирсти́и концы́ торжеству́ют / е́же из ме́ртвых воста́нием Твои́м, Многоми́лостиве.
В НЕДЕЛЮ ВСЕХ СВЯТЫХ
ТРОПАРЬ ВОСКРЕСНЫЙ, ГЛАС 8
С высоты́ снизше́л еси́, Благоутро́бне,/ погребе́ние прия́л еси́ тридне́вное,/ да нас свободи́ши страсте́й,\ Животе́ и воскресе́ние на́ше, Го́споди, сла́ва Тебе́.
ТРОПАРЬ СВЯТЫМ, ГЛАС 4
Иже во всем ми́ре му́ченик Твои́х,/ я́ко багряни́цею и ви́ссом,/ кровьми́ Це́рковь Твоя́ украси́вшися,/ те́ми вопие́т Ти, Христе́ Бо́же:/ лю́дем Твои́м щедро́ты Твоя́ низпосли́,/ мир жи́тельству Твоему́ да́руй,\ и душа́м на́шим ве́лию ми́лость.
КОНДАК, ГЛАС 8
Яко нача́тки естества́, Насади́телю тва́ри/ вселе́нная прино́сит Ти, Го́споди, богоно́сныя му́ченики:/ тех моли́твами в ми́ре глубо́це,\ Це́рковь Твою́, жи́тельство Твое́ Богоро́дицею соблюди́, Многоми́лостиве.
МУЧЕНИКАМ МАНУИЛУ, САВЕЛУ И ИСМАИЛУ
ТРОПАРЬ, ГЛАС 4
Му́ченицы Твои́, Го́споди,/ во страда́ниих свои́х венцы́ прия́ша нетле́нныя от Тебе́, Бо́га на́шего:/ иму́ще бо кре́пость Твою́,/ мучи́телей низложи́ша,/ сокруши́ша и де́монов немощны́я де́рзости./ Тех моли́твами/ спаси́ ду́ши на́ша.
КОНДАК, ГЛАС 2
Ве́рою Христо́вою уя́звлени, всеблаже́ннии,/ и сего́ ве́рно испи́вше ча́шу,/ пе́рсская служе́ния и де́рзость на зе́млю низложи́сте,/ Тро́ицы равночи́сленнии,// моли́твы творя́ще о всех нас.
ВЕЛИЧАНИЕ
Велича́ем вас,/ страстоте́рпцы святи́и Ману́иле, Саве́ле и Исма́иле,/ и чтим честна́я страда́ния ва́ша,/ я́же за Христа́/ претерпе́ли есте́.
ПРЕСВЯТОЙ БОГОРОДИЦЕ ПРЕД ИКОНОЙ ЕЯ «УМЯГЧЕНИЕ ЗЛЫХ СЕРДЕЦ» («СИМЕОНОВО ПРОРЕЧЕНИЕ»)
ТРОПАРЬ, ГЛАС 8
Восприе́мши ду́ши челове́ческия/ и утоли́вши злый сове́т,/ сокруши́, Богома́ти Влады́чице,/ и разгони́ тьму прегреше́ний,/ и нас наста́ви на путь смире́ния,/ я́ко да и мы бу́дем во све́те дел ходи́ти,/ и Твоея́ ико́ны явле́нию торжествова́ти,/ и на по́мощь Твою́ упова́ти,/ и уми́льным гла́сом зва́ти, Влады́чице, из глубины́:// помози́, Еди́на Благослове́нная.
ИН ТРОПАРЬ, ГЛАС 2
Моле́ние те́плое и стена́ необори́мая,/ ми́лости исто́чниче, ми́рови прибе́жище,/ приле́жно вопие́м Ти:/ Богоро́дице Влады́чице, предвари́/ и от бед изба́ви нас,// Еди́на вско́ре предста́тельствующая.
КОНДАК, ГЛАС 6
О́ко се́рдца моего́ смуща́ют,/ и злый сове́т/ разоря́ет мя,/ сих сокруши́, Де́во Чи́стая,/ и не пре́зри мое́ воздыха́ние,/ и супоста́ты на нас умягчи́, Преблагослове́нная Влады́чице.
ВЕЛИЧАНИЕ
Велича́ем Тя,/ Пресвята́я Де́во,/ Богоизбра́нная Отрокови́це,/ и чтим о́браз Твой святы́й,/ и́мже то́чиши исцеле́ния// всем с ве́рою притека́ющим.
ПРЕСВЯТОЙ БОГОРОДИЦЕ ПРЕД ИКОНОЙ ЕЯ «НЕЧАЯННАЯ РАДОСТЬ»
ТРОПАРЬ, ГЛАС 4
Днесь, ве́pнии лю́дие/ духо́вно тоpжеству́ем,/ пpославля́юще Засту́пницу усе́pдную pо́да хpистиа́нскаго/ и пpитека́юще к пpечи́стому Ея́ о́бpазу, взыва́ем си́це:/ о, Пpеми́лостивая Влады́чице Богоpо́дице,/ пода́ждь нам неча́янную pа́дость,/обpемене́нным гpехи́ и скоpбьми́ мно́гими,/ и изба́ви нас от вся́каго зла,/ моля́щи Сы́на Твоего́, Хpиста́ Бо́га на́шего, // спасти́ ду́ши на́ша.
КОНДАК, ГЛАС 6
Не и́мамы ины́я по́мощи, / не и́мамы ины́я наде́жды, / ра́зве Тебе́, Влады́чице. / Ты нам помози́, / на Тебе́ наде́емся / и Тобо́ю хва́лимся, / Твои́ бо есмы́ раби́, // да не постыди́мся.
ВЕЛИЧАНИЕ
Велича́ем Тя,/ Пресвята́я Де́во,/ Богоизбра́нная Отрокови́це,/ и чтим о́браз Твой святы́й,/ и́мже то́чиши исцеле́ния// всем с ве́рою притека́ющим.
ПРЕСВЯТОЙ БОГОРОДИЦЕ ПРЕД ИКОНОЙ ЕЯ «БЛАГОДАТНОЕ НЕБО»
ТРОПАРЬ, ГЛАС 6
Что Тя нарече́м, о Благода́тная? / Не́бо? – я́ко возсия́ла еси́ Со́лнце Пра́вды; / рай? – я́ко прозябла́ еси́ Цвет нетле́ния; / Де́ву? – я́ко пребыла́ еси́ нетле́нна; / Чи́стую Ма́терь? – я́ко име́ла еси́ на святы́х Твои́х объя́тиях Сы́на, всех Бо́га. // Того́ моли́ спасти́ся душа́м на́шим.
КОНДАК, ГЛАС 6
Не и́мамы ины́я по́мощи, / не и́мамы ины́я наде́жды, / ра́зве Тебе́, Влады́чице, / Ты нам помози́, / на Тебе́ наде́емся / и Тобо́ю хва́лимся, / Твои́ бо есмы́ раби́,// да не постыди́мся.
ВЕЛИЧАНИЕ
Велича́ем Тя,/ Пресвята́я Де́во,/ Богоизбра́нная Отрокови́це,/ и чтим о́браз Твой святы́й,/ и́мже то́чиши исцеле́ния// всем с ве́рою притека́ющим.
МЫСЛИ СВЯТИТЕЛЯ ФЕОФАНА ЗАТВОРНИКА ЧИТАЕМЫЕ В ВОСКРЕСЕНЬЕ.
(Евр.11, 33–12, 2; Мф.10, 32–33, 37–38; 19, 27–30). Святая Церковь всякий день творит память святых. Но так как были угодники Божии, безвестно подвизавшиеся, не явленные Церкви, то, чтобы не оставить и их без чествования, св. Церковь установила день, в который прославляет всех от века угодивших Богу, чтобы не осталось никого не прославляемого ею. Творить же это тотчас после сошествия Святого Духа узаконила она потому, что все святые соделались и соделываются святыми благодатью Святого Духа. Благодать Святого Духа приносит покаяние и оставление грехов, она же вводит в борьбу со страстями и похотями и венчает этот подвиг чистотою и бесстрастием. И таким образом является новая тварь, годная для нового неба и новой земли. Поревнуем же и мы идти вслед святых Божиих. Как это делать — учит нынешнее Евангелие: оно требует небоязненного исповедания веры в Господа, преимущественной любви к Нему, поднятия креста самоотвержения и сердечного от всего отрешения. Положим же начало по этому указанию.
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев