Եթե համեմատում եք երկու լուսանկար, ապա նրանց միջեւ տարբերությունը ժամանակի մեջ է, տասնյակ տարիներ:
Այս սպորտային մեքենան գրեթե ոչինչ չի թողել իր նախորդների հետ:
Այսպիսով, BMW M5 E60 սպորտային ավտոմեքենայի բնութագրերը: Սկսենք շարժիչից: Քաշը ավելանում է ընդամենը 1 կգ-ով, եթե դուք վերցնում եք նախկին BMW M5- ի մոդելը, սակայն այն ունի լրացուցիչ մխոց զույգ կառուցված, եւ իշխանությունը աճել է 25% -ով:
Շարժիչի ինքնատիպությունը մրցում է 507 ձիաուժ հզորության, րոպեում 8500 ռեւոլյուցիայի, 520 Նմ-ի հասնելու համար: Շարժիչի ձայնը հաճելի է լսել: Շարժիչը հագեցած է երկակի հոսքի չժանգոտվող պողպատի արտանետման համակարգով, 4 նավթի պոմպեր, որոնք ապահովում են արդյունավետ քսում նույնիսկ առավելագույն կողային ծանրաբեռնվածության դեպքում: Բոլոր բալոնները ունեն առանձին շնչափող փականներ, որոնց վրա կա էլեկտրական կրիչներ: Bi-Vanos - գազի բաշխման մեխանիզմը վերահսկող համակարգ, որը երաշխավորում է ցանկացած ռեժիմում շարժիչի արդյունավետությունը:
Այս բազմաբնույթ կառուցվածքային համակարգը պահանջում է հզոր համակարգչային համակարգ: Համակարգիչը կատարում է երկրորդական 250 միլիոն գործառնություն, շնչափողի դիրքը վայրկյանում կարգավորելու համար 200 անգամ:
Շարժման ժամանակ այս բոլոր թվերի օգտագործումը պետք է կազմակերպվի հատուկ փոխանցման տուփով: BMW M5 E60- ը հագեցած է 7 աստիճան հաջորդական փոխանցման հետ, էլեկտրահիդրոհզորությամբ SMG- ով: Այս դեպքում աշխատանքը կարելի է իրականացնել ինչպես ձեռքի ռեժիմում, այնպես էլ ավտոմատ ռեժիմում: Անցման փոխանցումը տեղի է ունենում 65 միլիմսյանում: Համեմատության համար սա մի փոքր ավելի շատ է, քան այն ժամանակները, երբ մարդը պետք է փչանա: Տուփը ներառում է 11 գերհամակարգեր, որոնց հետ կարելի է լիովին վերահսկել փոխանցման գործողությունը:
Ի լրումն շարժիչից մինչեւ անիվների փոխանցումը, փոխանցման տուփը հեշտացնում է վարորդի խնդիրները: Այսպիսով, շարժիչով սայթաքելիս եւ շարժիչով արգելակման ժամանակ, երբ մեքենայով շարժվում է, վանդակը ավտոմատ կերպով դառնում է չեզոք հաղորդման, վտանգավոր իրավիճակից խուսափելու համար:
Ճանապարհորդում է լեռնոտ տեղանքով, փոխանցումը ավտոմատ կերպով ձգվում է անցման պահը, որպեսզի խուսափել հաճախակի եւ ներքեւ անցումներից: Ծագման ընթացքում հաղորդումը փոխանցում է ցածր շարժակների, շարժիչի արգելակման ուժի առավելագույն օգտագործման համար:
Շարժիչի բնութագիրը հնարավոր է դարձնում անիվների տակ գտնվող ծխով ծածկված տեղը: Այնուամենայնիվ, եթե դուք չեք ցանկանում այրել անվադողերը ապարդյուն, Launch Control համակարգը գալիս է ձեր օգնությունը, որը թույլ է տալիս Ձեզ սկսել առավելագույն արդյունավետություն: Դուք պետք է տեղափոխեք փոխանցման լծակը, ավելացրեք գազ, եւ սկսեք լիցքաթափել ներքեւ: 4.6 վայրկյան, այս մեքենան պահանջում է արագացնել մինչեւ 100 կմ / ժ: 200 կմ / ժ մոդելի արագությունը կազմում է 15 վայրկյան: BMW M5 E60- ը կարող է հասնել ավելի քան 300 կմ / ժ արագությամբ, սակայն էլեկտրոնիկան սահմանափակում է արագությունը 250 կմ / ժ:
Այս բոլոր ուժերը դադարում են կոմպոզիտային նյութերից պատրաստված հուսալի սկավառակի արգելակներով: 100 կմ / ժ ժամանակ մեքենան կանգ է առնում 36 մետրից հետո:
Վերը նշված բոլորը համապատասխան տեսք ունի: Լուսանկարը ցույց է տալիս ագրեսիվ ոճը, լայն զանգերը, 19 դյույմ տպավորիչ սկավառակներ եւ 4 արտանետվող խողովակ:
Ավտոմեքենան արտադրվել է 2005-ից մինչեւ 2010 թվականը:
Լավագույն լուսանկարները առաջարկվում են մեր կայքում:
#BMW
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев