The GT դասը ստացել է նոր տեղեկատու կետ (նախորդը տեղադրվել է նախորդ BMW M6 E63- ի կողմից):
Մարմինը սպորտային կուպե է: Տեխնիկական բնութագրերը կբավարարեն շատ վարորդներ: BMW M6 E63- ը հասնում է 100 կմ / ժ արագության 4.6 վայրկյանում: Էլեկտրոնիկայի սահմաններում առավելագույն արագությունը կազմում է 250 կմ / ժ, ինչպես մյուս մոդելներում:
Այնուամենայնիվ, էլեկտրոնային հսկողության հեռացման հետ մեկտեղ, շարժիչի առանձնահատկությունները թույլ են տալիս այս սպորտային բլոկը ցրվել 320 կմ / ժ:
Նման պարամետրերով եւ հսկայական հզորությամբ BMW M6 Coupe- ը չի խախտում սահմանված բնապահպանական չափանիշները: 100 կմ տրամագծով շարժման համար պահանջվում է 14 լիտր վառելիք, իսկ ածխածնի երկօքսիդի արտանետումները մոտ 357 գ / կմ են:
Շարժիչի տեխնիկական հատկանիշները համապատասխանում են մոդելի: 5 լիտր տպավորիչ ծավալ: 7500 rpm- ում, հասնում է 507 ձիաուժի առավելագույն հզորությունը: Տախոմետրի վրա կարմիր նշանը սկսվում է 8.250 rpm- ով: Ալյումինի եւ սիլիկոնից պատրաստված V10 շարժիչի բլոկն ունի 90 աստիճանի խցան: Լույսի համաձուլվածքների եւ նյութերի օգտագործումը հնարավոր է դարձնում այս տարրերի զանգվածը 240 կգ-ով:
Սպորտային կուպեը առաքվում է շասսի վրա, որն օգտագործում է BMW Motorsport- ի վերջին զարգացումները: Ծայրահեղ ծանրաբեռնվածությունը 1 գ է: Երբ 0.6 գ կողային ծանրաբեռնվածություն է հասնում, լրացուցիչ նավթի պոմպը միացված է, ապահովելով շարժիչի լիակատար քսում, անկախ կողային ծանրաբեռնվածությունից:
Էլեկտրոնիկաը վերահսկվում է ամենահզոր համակարգիչներից մեկը, որը կարող է տեղադրվել միայն մեքենայում: S65 MS- ը վերահսկիչ միավոր է, որը վերահսկում է բոլոր BMW M6 E63 համակարգերը երեք 32-բիթանոց պրոցեսորներով, յուրաքանչյուր երկրորդ գործողության ավելի քան 200 մլն կատարում: Իր օգնությամբ 50 տարբեր սենսորներ ստանում են անհրաժեշտ տեղեկատվություն: Բոլոր 10 բալոնները հագեցված են անհատական շնչափողով, որն էլեկտրոնային եղանակով վերահսկվում է: Էլեկտրոնային հսկողության համար պահանջվում է 120 միլիոն կեսդար, ամբողջովին փոխելու համար կափույրի դիրքը:
BMW M6 E63- ը համալրված է 7 աստիճան արագությամբ SMG Drivelogic փոխանցումատուփով: Այն նաեւ ներառում է 11 կարգավորումներ, որոնք օգնում են վարորդին հարմարեցնել անցումը: 6 կարգավորումներ հասանելի են ձեռքի ռեժիմով, եւս 5 ավտոմատ:
Նորագույն տուփը շատ օգտակար է վարորդական պայմաններում: Վարորդական անիվների քաշի բացակայության որոշման ժամանակ էլեկտրոնիկան միացրեք փոխանցման տուփը մի քայլ: Կասեցումը կարող է գործել երեք ռեժիմով `Comfort, Normal եւ Sport: Վարորդը կարող է կատարելապես հարմարեցնել այն իր վարքի ոճին: Ուղղորդիչը տեղադրում է M կոճակը ինքնին: Այս կոճակը սեղմում է մեքենան նախնական, գործարանային պարամետրերով: Կախոցը ամրագրված է, հեղափոխությունների թիվը բարձրանում է, ղեկի զգայունությունը դառնում է ավելի սուր:
BMW M6 E63- ի բոլոր առանձնահատկությունները.
Մեքենայի հզորությունը եւ բնութագրերը պահանջում են լավ արված արգելակային համակարգ: Արգելակման ուժերը ճանապարհային մակերեւույթին փոխանցող սկավառակի արգելակները ստեղծում են 1.3 գ ծանրաբեռնվածություն: Ընդարձակ անվադողերի ավելացումը թույլ է տալիս արգելակման հեռավորությունը 100 կմ / ժ արագությունից մինչեւ 36 մետր:
Մոդելի չափերը `երկարությունը 4.87 մ, լայնությունը 1.86 մ, բարձրությունը, 1.38 մ, անիվի բազան 2.78 մ: Մխոցքի տրամագիծը 92 մմ է, մխոցքի հարվածը, 75.2 մմ: Սեղմման գործակիցը 12.
Հինգ տարի անց 2010 թվականին BMW- ը ավարտեց այս մոդելի արտադրությունը, սակայն այն շարունակում է ցույց տալ ընկերության մեծությունը եւ նրա բնութագրերը, արտաքին տեսքը եւ գոհացած իր ուրույն տերերին:
#BMW
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев