Այս պահին սեդանի բոլոր աշխատանքները գտնվում են M- ի սեփականատիրոջ փաթեթում, որը ներառում է հատուկ աերոդինամիկ մարմնի հավաքածու, 19 կամ 20 դյույմ անիվի ձուլում, ինչպես նաեւ եզակի ղեկ եւ ներքին տարրեր:
1986 թվականին BMW- ի V12 տարբերակի ամենահզոր շարժիչը տեղադրվել է BMW- ի ներկայացուցիչ դասարանում: Այդ ժամանակ շարժիչների նման տարբերակները արտադրեցին 300 ձիաուժ:
Որոշ ժամանակ անց մենք հասել ենք 326 ուժերի շարժիչի վրա, ապա հասել 445 ձիերի: 2012-ին շարժիչը ամրապնդվեց երկու turbocharger- ի կողմից `ավելացնելով մինչեւ 544 ձիաուժ հզորություն:
Սակայն զարմանալի է, որ յոթերորդ շարքի sedans գրեթե երբեք չի արդիականացվել BMW M GmbH բաժնում: Եվ սա, չնայած այն հանգամանքին, որ AMG- ի, Audi S8- ի եւ Jaguar- ի կողմից R- ի փաթեթներով Mercedes- դասի Mercedes-S- ի կողմից փոփոխված վաճառքները ամբողջությամբ վաճառվել են: BMW- ն այս ոլորտում գոհ էր միայն Alpina- ի թյունինգի փոփոխություններից:
Audi S8- ի եւ Mercedes S63 AMG- ի մրցակցությանը արձագանքելու համար Մ-ամբիոնը ստացավ նորաձեւ գործադիր դաս եւ ստեղծեց BMW M7- ը: Ճարտարագետ Ալբերտ Բեմանան, բրիտանական թղթակիցներին տված հարցազրույցում հաստատել է առեւտրային հաջող սեդան: Մոդելի բնույթը մի փոքր տարբերվում է ընկերության թյունինգի ընկերության տրամադրած տարբերակից:
Թյունինգից հետո մեքենան ստացավ BMW 760Li V12 M Bi-Turbo անունը: Ավտոմեքենան, որը աշխատել է թյունինգի ստուդիայում, վաճառքի կհանվի բացառապես Միացյալ Արաբական Էմիրությունների տարածքում:
Լուրջ փոփոխություններ ստացան մեքենայի արտաքին հատկանիշները: Մաստեր սրահը նկարելու համար իդեալական գույներ ստեղծելու համար օգտագործվել է «Ֆորմուլա 1» հեծանվավազք, որը դարձավ ավտոմեքենայի հիմնական գագաթը: Դյուրին կարելի է գտնել այլ մեքենաների մեջ նոր մոդել գտնել, քանի որ արտաքին ձեւավորման տարրերի մեջ կա «M» եւ «V12 M Bi-Turbo» մակագրությամբ երկու տախտակ:
Ի թիվս այլ բաների `թուփերը զարդարել են մեքենան դռան բռնակներում քրոմապատ սեւ գծով, ինչպես նաեւ բեռնախցիկի շեմին եւ տանիքին: Ուշադրություն է ներգրավում եւ նոր սպորտային խառնուրդներով սկավառակներ, որոնց չափը 20 դյույմ էր, սովորական 19-դյույմի փոխարեն:
BMW 760Li V12 M Bi-Turbo- ի գլխարկի ներքո Սաուդյան Արաբիան համարվում է 12 բալոններով եւ 6 լիտր ծավալով հզոր հզորության միավոր: Այս շարժիչը հեշտությամբ ապահովում է 541 ձիաուժ եւ 745 Նմ-ի պտույտ, 680 Nm- ի փոխարեն: Մաստերները որոշեցին ավտոմատ փոխանցել 8 արագությամբ, որոնք հմուտորեն ընդգծում են մեքենաների սպորտային բնույթը:
Թյունինգի սրահը կարողացավ զարգացնել մեքենայի արագացումը ժամը առաջին հարյուրավոր կիլոմետրը կարճ 4.5 վայրկյանում: Առաջին ստուգումներից հետո մեքենան ցույց տվեց առավելագույն արագությունը 250 կմ / ժ-ով, ինչը, ըստ թնդերի, սահմանը չէ:
Կաբինետում շատ փոփոխություններ են տեղի ունեցել: Մաստերները ծածկել են բարձրորակ բնական կաշվով տեղեր, փայտից պատրաստված ներդիրներ: Այս սրահը ավտոմեքենայի շքեղությունն է եւ եզակի ոճը:
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев