Не пам'ятає імена, прізвища дітей, не може ідентифікувати дітей за прізвищами.
Оригінальні привабливі для даного віку і для дітей способи навчальної перевірки знань не проводяться.
При опитуванні одних дітей інші можуть спати або займатися чим завгодно, крім навчальної діяльності.
Інформаційні можливості комп'ютера і Інтернет використовує
тільки формально і тільки для того, щоб показати, що у нас теж є інновації. Комп'ютер не любить, боїться і якщо використовує його, то тільки в якості друкарської машинки.
Кількість домашніх завдань не відповідають ні віком, ні логіці, ні тимчасовим обмеженням.
Письмові роботи вдома не перевіряє, а в кращому випадку дещо переглядає.
Питання задає сумбурно, некоректно і безграмотно.
Загальна культура ближче до безкультур'я.
Психологію дітей не розуміє.
Вчитися не любить, знання зневажає , любить ставити багато низьких оцінок, ображати дітей і кричати на них.
Не любить вчити, любить повчати.
Проклинає своє невдале життя, а то й прямо, то всім своїм нещасним, втомленим виглядом.
Робить жалюгідні спроби готуватися до уроків, чого вимагають залишки професійного сумління, але здатності до наполегливої праці немає, бажання теж немає, а тому завжди йде на урок неготовим і гарячково на початку кожного уроку щось шукає в своїх жмутах паперу і талмудах.
Пояснення плутані і нецікаві, спрямовані на найбільш слабких учнів в класі і є, як правило, переказом підручника. Але внаслідок
нецікавого викладання і невміння вчителя організувати процес пізнавальної діяльності при вивченні нового матеріалу навіть слабкі учні залишаються до цього байдужими.
У таких вчителів на уроці ніколи не відбуваються події, і діти скаржаться: знову нічого в школі і в класі не відбувалося.
Урок проходить нервово, діти вчителя не люблять і десь зневажають, домашні завдання він видає всім однакові.
Часто забуває видати домашні завдання, і тому на наступному уроці подвоює домашні завдання, але так як системи перевірки домашних
завдань немає, то діти, покладаючись на авось, як правило, їх не роблять.
Часто забуває перевірити домашні завдання, породжуючи в учнях розхлябаність і байдужість.
Не ласкавий, що не веселий, не вміє і не любить жартувати.
Іноді намагається підлаштовуватися під сильних учнів, підгравати їм.
Допускає зневажливі висловлювання на адресу учнів, колег, батьків, дає дітям зневажливі прізвиська і прізвиська.
Не знає і не вміє використовувати цікаві методики, стимули, не вміє і не любить організовувати дитяче пізнавальне і творче спілкування і діяльність.
Часто хворіє, сварливий, часом склочний, ні з ким з колег не дружить, голос грубий, «жести і спроби виховувати дітей вимучені».
Іноді з кимось із колег підтримує відносини, але не довго, і виходить з них, некоректно відгукуючись про колишнього товариша.
Кваліфікації не має, і не намагається її підвищувати.
До уроків принципово не готується ніколи, пилові до потерті конспекти з трудом переписав у когось на початку педагогічного шляху і заглядає в них рідко.
Ніколи не цікавиться дитячими проблемами і не враховує їх в своїй практиці.
Вважає хорошими учнями тих, хто пам'ятає від цього до цього в підручнику або без помарок вирішує, пише і голосно відповідає заданий.
Якщо учень правильно чи, можливо, оригінально виконав завдання, вирішив задачу, знижує оцінку за неправильне оформлення, недосконалість відступу.
Схильний до частих змін настроїв, чужий успіх викликає роздратування і різні підозри.
Читати не любить, улюблених письменників, природно, не має, здобутки в країні, в світі, в місті цікавлять тільки на рівні ціни на картоплю; віршів не пам'ятає, улюблених героїв, артистів, поетів у неї немає.
Іноді хоче бути директором, щоб усім «показати як треба» і помститися.
Адміністрацію зневажає і завжди готовий піти на склоку з нею.
Зовнішній вигляд або підкреслено строгий, або неохайний, або крикливо демонструє активну відсутність культури.
Може довго дивитися в одну точку, часто виглядає задумливою, але це абсолютно помилкова видимість.
Продуктивно думати і не вміє, і не любить.
Якщо є чоловік або дружина, нищить їх нудністю і дріб’язковістю.
Якщо в школі збирають на щось гроші - не дає, або дає, але буде переконаний, що їх не так витратили або вкрали.
Подарунки і дарувати, і отримувати не любить, якщо хтось із батьків приносить квіти або сувеніри - нервує, додому не забирає.
В іншому варіанті вичавлює з батьків знаки уваги, і подаровані сервізи, або вази, або інші підношення демонстративно показувала оточуючим як доказ любові дітей і батьків до неї і прояви професійних успіхів.
Домагається і прямо говорить на батьківських зборах, щоб квіти дарували найкращі або не дарували взагалі, оскільки звичайний
віник її принижує.
Ніколи нічого не доручає дітям, не визнає ніяких нововведень і глухий до традицій.
Ніколи і нічого не робить спільно з дітьми, не любить дитячий шум і будь-які шкільні заходи, ніколи не ходив в походи.
Чергування по школі для нього - і каторга, і можливість мстити дітям.
Якщо їй доручають відвідати чийсь урок, то він не знаходить в ньому нічого цікавого.
Любить ставити письмові та контрольні роботи, переписування підручника в зошит, діти на її уроках пишуть багато і без користі.
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев