Предыдущая публикация
Бу кўрсаткич мамлакатдаги тўртта йирик дўконлар тармоғининг умумий сонидан (тахминан 55 000) қарийб икки баравар кўпдир ва франчайзинг брендлари сони (886) қовурилган товуқ брендлари сонидан (669) ошади.
Статистик маълумотларга кўра, 2022 йил охирига келиб, Кореяда 100 729 та қаҳвахона мавжуд бўлиб, бу ўтган йилга нисбатан 4,5 фоизга ва 2016 йилга нисбатан деярли икки баравар кўпдир.
Уларнинг 84 мингтаси тўрт ёки ундан кам ишчиси бўлган кичик бизнес субъэктлари, қолганлари эса франчайзинг дўконлари эди.
2022 йил ҳолатига кўра, дўконлар 15,5 триллион вон (11,2 миллиард АҚШ доллари) ва 270 000 ходимни бирлаштирган.
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев