Чому саме «Піраміда»? А ось чому.
На малюнку Ви бачите піраміду Вільямса і Шелленбергера, в якій відображені етапи формування когнітивних функцій.
Ми бачимо, що рівні в піраміді відповідають певним віковим періодам. Якщо спробувати пропустити будь-який рівень і розвивати наступний, втрачається найважливіший компонент, що обов'язково позначиться на подальшому розвитку.
Якщо дитина в зв'язку з індивідуальними особливостями розвитку переросла цей рівень, а він не сформувався, то це заважає їй рухатися далі. Як Ви помітили, академічні навички знаходяться на самій верхівці піраміди. Найчастіше, саме до отримання цих навичок прагнуть батьки і педагоги. У нашій системі рівні пропускатися не будуть. Формуванню цих рівнів буде приділятися найпильніша увага. Всім давно відомо, що розвиток інтелекту пов'язаний з дрібною моторикою рук, якою давно
займаються всі. Але не всі знають, як впливають на розвиток інтелекту рухи всього тіла. Цим займається Освітня Кінесіологія.
Засновниками Освітньої Кінесіології є американські педагоги, доктор наук Пол Деннісон і Гейл Деннісон. На початку 1990-х рр. в рамках цього напрямку вони створили програму «Гімнастика Мозку».
Це комплекс спеціально підібраних цікавих вправ, в основі яких лежать природні рухи дітей в ранньому віці, доповнені розробками нейропсихологів. Вони знімають стресові тілесні зажими, допомагають «включити» та інтегрувати різні відділи мозку, відновлюють провідність сигналів між мозком і іншими частинами тіла.
Позитивні результати помітні практично відразу і мають ефект накопичення.
Сенсорна інтеграція – це процес, під час якого нервова система людини отримує інформацію від рецепторів всіх почуттів (дотик, вестибулярний апарат, відчуття тіла, нюх, зір, слух, смак), потім організовує їх і інтерпретує так, щоб вони могли бути використані в цілеспрямованій діяльності. Іншими словами, це адаптаційна реакція, що служить для виконання певної дії, прийняття відповідного положення тіла, і т.п. У більшості людей процес сенсорної інтеграції відбувається автоматично,
забезпечуючи реакції відповідно до вимог оточення. У разі виникнення порушень обробки сенсорних сигналів, будуть з'являтися дисфункції в моторному, пізнавальному розвитку, а також в поведінці дитини. Метою терапії сенсорної інтеграції є надання такої кількості відповідних сенсорних, вестибулярних, пропріоцептивних і тактильних стимулів, щоб створити умови для нормальної роботи центральної нервової системи.
Хотілося б відзначити, що незначна дисфункція сенсорної інтеграції присутня у багатьох здорових дітей. Її заповнення допомагає дитині відновити гарне самопочуття і оптимальне сприйняття навколишнього світу.
Нейрокорекція – це комплекс корекційно-розвивальних вправ, що дозволяє розвинути «проблемні» функції головного мозку. Застосування даного методу покращує у дитини увагу, пам'ять, мову, просторові уявлення, дрібну і велику моторику, знімає гіпер- та гіпотонус, знижує стомлюваність, підвищує здатність до довільного контролю поведінки.
Принциповим для нашого підходу є положення про те, що дитинство - це унікальний період життя людини, перед яким стоять свої особливі завдання. У такому віці не можна підходити з оцінками і цілями, які притаманні більш пізнім етапам розвитку дитини. Надзвичайно важливо дати розкритися з найбільшою повнотою тим формам, способам життя і діяльності дітей, які характерні саме для цього віку.
Основні принципи роботи нашого дитячого садка:
– повага до особистості дитини;
– естетичний і творчий розвиток дитини.
– заняття різними видами трудової діяльності («педагогіка руки») і різними мистецтвами (живопис, ліплення тощо)
– створення доброзичливої, сприятливої для розвитку атмосфери;
– виховання через наслідування і приклад;
– культивування різноманітних форм ігрової діяльності;
– створення простору, що сприяє розвитку вільної гри;
– організація здорового ритму життя групи.
Для розвитку і навчання ми відібрали тільки перевірені методики – такі, що відповідають нашим принципам. Більшу частину цих методик ми використовуємо давно:
1. Сенорная інтеграція.
2. Освітня кінесіологія.
3. Нейрокорекція.
4. Мотессорі-педагогіка.
5. Розвиваючі посібники та ігри Нікітіних.
Блоки, які увійдуть до програми занять з дітьми створено з врахуванням вищевказаних рівнів розвитку когнітивних функцій дітей та із застосуванням перелічених вище методик.
Отже, перший блок передбачає комплекс ігор та вправ, які спрямовані на фізичний розвиток дитини, підвищення розумової працездатності та
функціональних здібностей її мозку.
1. Тренування:
– смуги перешкод: відмінно тренують м'язи тіла дитини, розвивають статику і моторику, дозволяють зміцнити опорно-руховий та вестибулярний апарат, покращують координацію рухів.
– вправи на балансирувальному обладнанні дозволяють покращити моторно-зорову координацію, синхронізувати рухові та інтелектуальні здібності дитини, підвищити концентрацію уваги, розвити просторове сприйняття та уяву, і, навіть, підвищити рівень інтелекту.
– спеціальні активні ігри з м’ячем та рухові вправи «Гімнастика мозку»
дозволяють використовувати обидві півкулі гармонічно, що сприяє покращенню координації лівої та правої половини тіла, орієнтації в просторі, забезпечують прилив життєвих сил. Вони також поліпшують навички орфографії, письма, слухового сприйняття, читання та математичні здібності.
2. Релаксація:
– Спеціальні релаксаційні вправи нормалізують психічний стан дитини, заспокоюють та роблять дитину емоційно врівноваженою.
– Дихальні вправи покращують ритміку організму, розвивають самоконтроль та довільність. Дихальна гімнастика для дітей сприяє нормальній роботі головного мозку, нервової системи, серця і легенів, допомагає позбутися багатьох хвороб і навіть покращує функціонування травної системи.
Другий блок включає в себе різноманітні творчі заняття, виявлення природних здібностей та розвиток творчого потенціалу Вашої дитини. Малювання фарбами та олівцями, художнє конструювання: робота з папером та природним матеріалом (оригамі,квілінг, аплікація, паперопластика), ліплення та ін. Заняття покращують увагу,
дозволяють оволодіти новими моторними навичками, розвивають фантазію, художнє сприйняття та творчу уяву!
Всі творчі заняття мають елементи арт-терапії, яка є не тільки професійним інструментом, але й прекрасною профілактикою поведінкових та емоційних порушень.
Третій блок включатиме сюжетно-рольові, розвиваючі ігри та заняття,
спрямовані на те, щоб навчити дошкільнят спілкуватися, дбайливо ставитися один до одного, розвивати відкритість, вміння виявляти цікавість один до одного, розвивати комунікативні навички та вміння без
насильства вирішувати конфлікти, розвивати готовність йти один до
одного на зустріч, а також виховувати у дітей почуття приналежності до групи, почуття безпеки в колективі і вміння діяти узгоджено. Це вкрай необхідні вміння, які знадобляться Вашій дитині не тільки у садочку та школі, а і в житті!
Четвертий блок – це безпосереднє оволодіння всіма необхідними
навчальними навичками із застосуванням найвідоміших, найефективніших методик розвитку. Провідний вид діяльності дітей дошкільного віку – гра, тому більшість методик, що застосовуються в навчанні мають ігрову форму.
Цей блок передбачає розвиток мислення та уяви, швидке навчання читанню, математиці, письму, розвитку мовлення та поширенню знань про навколишній світ.
В нашому Центрі ми використовуємо різноманітні авторські методики та елементи методик таких відомих авторів, як Марія Монтессорі, Микола Зайцев, Борис та Олена Нікітіни та ін.
Всі перераховані вище положення не є окремими частинами «програми» роботи дитячого садка або методичними «прийомами», а являють собою єдине органічне ціле.
Вартість перебування у групі: 125 грн./день.
Мінімальна кількість оплачених днів відвідування на місяць: 14.
(067) 295-77-97
(067) 759-67-85
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев