Багато, багато разів в житті мені розповідали різні люди свою біографію і щоразу вони спинялися з особливою любов'ю, подовгу на образах учителів тієї школи, де колись училися. Згадували вони не зміст уроку, не стандарт, загальний для всіх шкіл, а щось характерне, індивідуальне, притаманне своїм учителям: їхні особливості, жести, ходу, манеру вести урок,— і разом з цим неповторним, особистим, що запам'яталося в учителі,— те цінне, що було від нього одержано, можливо, в одній фразі, в одному покаранні, в одній похвалі.
І КОЖНЕ ЇХ СЛОВО, КОЖЕН ЖЕСТ ФОРМУВАВ В НАС ОСОБИСТІСТЬ, ТИХ ЛЮДЕЙ, ЯКИМИ МИ Є. ТОМУ ДАВАЙТЕ НА СТОРІНКАХ ІНТЕРНЕТУ ПОСТАРАЄМОСЬ ПРИГАДАТИ РАЗОМ УРОКИ УКР.МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ, МАТЕМАТИКИ, ФІЗИКИ, ХІМІЇ, БІОЛОГІЇ, РОС.МОВИ ТА ЛІТАР.-РИ, ЧСТОРІЇ, ФРАН.МОВИ ТА ІН. ПРЕДМЕТИ...
А УРОК ГЕОГРАФІЇ?!!! КОЛИ МИ ВИВЧАЛИ СТРУКТУРУ МІДНОГО КУПОРОСУ, А ПОТІМ ЦІ ЗНАННЯ ЗАЇДАЛИ ПЕЧИВОМ...ПІСЛЯ ЧОГО ПОЇХАЛИ В МАНДРІВКУ В ЛЮБАШІВСЬКУ ЦРЛ., ДЕ НАМ ПРОМИЛИ МОЗГИ І МИ БІЛЬШЕ НЕ ХОТІЛИ ЗРИВАТИ УРОК ГЕОГРАФІЇ
Мы используем cookie-файлы, чтобы улучшить сервисы для вас. Если ваш возраст менее 13 лет, настроить cookie-файлы должен ваш законный представитель. Больше информации
Комментарии 5
Багато, багато разів в житті мені розповідали різні люди свою біографію і щоразу вони спинялися з особливою любов'ю, подовгу на образах учителів тієї школи, де колись училися. Згадували вони не зміст уроку, не стандарт, загальний для всіх шкіл, а щось характерне, індивідуальне, притаманне своїм учителям: їхні особливості, жести, ходу, манеру вести урок,— і разом з цим неповторним, особистим, що запам'яталося в учителі,— те цінне, що було від нього одержано, можливо, в одній фразі, в одному покаранні, в одній похвалі.
І КОЖНЕ ЇХ СЛОВО, КОЖЕН ЖЕСТ ФОРМУВАВ В НАС ОСОБИСТІСТЬ, ТИХ ЛЮДЕЙ, ЯКИМИ МИ Є. ТОМУ ДАВАЙТЕ НА СТОРІНКАХ ІНТЕРНЕТУ ПОСТАРАЄМОСЬ ПРИГАДАТИ РАЗОМ УРОКИ УКР.МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ, МАТЕМАТИКИ, ФІЗИКИ, ХІМІЇ, БІОЛОГІЇ, РОС.МОВИ ТА ЛІТАР.-РИ, ЧСТОРІЇ, ФРАН.МОВИ ТА ІН. ПРЕДМЕТИ...
А УРОК ГЕОГРАФІЇ?!!! КОЛИ МИ ВИВЧАЛИ СТРУКТУРУ МІДНОГО КУПОРОСУ, А ПОТІМ ЦІ ЗНАННЯ ЗАЇДАЛИ ПЕЧИВОМ...ПІСЛЯ ЧОГО ПОЇХАЛИ В МАНДРІВКУ В ЛЮБАШІВСЬКУ ЦРЛ., ДЕ НАМ ПРОМИЛИ МОЗГИ І МИ БІЛЬШЕ НЕ ХОТІЛИ ЗРИВАТИ УРОК ГЕОГРАФІЇ