Compania ”BonAmi”, companie ce se ocupă de recrutarea
bonelor și menajerelor, anunţă concurs de angajare pentru funcția de
Administrator.
Responsabilități:
- Planificarea strategică și operațională a activității
companiei;
- Conducerea operațională;
- Dezvoltarea relațiilor cu angajații și
clienții;
- Asigurarea și verificarea îndeplinirii obiectivelor
strategice;
- Analiza şi raportarea cu privire la rezultatele activităţii personalului angajat;
- Crearea şi dezvoltarea echipei;
- Căutare de angajați pentru companie și analiza abilităților candidaților.
Cerinţe faţă de candidat:
- Experiență relevantă în relații cu publicul;
- Cunoștințe de planificare strategică și operațională, raportare, asigurarea calității;
- Capacitatea de gestiune a resurselor umane, motivare;
- Capacitatea de a stabili prioritățile și de a respecta termenii limită;
- Posedarea la perfecţie a limbilor română, rusă.
- Experiența în domeniul Human Resources este binevenită.
CV- urile se vor expedia la adresa office@bonami.md pînă la data de 05 martie
2017.
Etapele angajării:
1 etapă – expediarea CV-ului
2 etapă – interviu
3 etapă – perioada de probă
www.consulting.md ) de 10 ani ajută businessurile să ia decizii corecte de marketing.
...Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев