Перший пакет санкцій президента США Дональда Трампа проти кількох суден, які перевозять іранську нафту, не дотягує до політики "максимального тиску", яку обіцяла його адміністрація. Про це пише Bloomberg, посилаючись на слова вантажовідправників та аналітиків.
Зокрема обмеження було запроваджено проти нафтового судна та двох кораблів типу "Афрамакс", які, за даними Міністерства фінансів, допомагали перевозити іранську нафту до Китаю. Крім того, санкції торкнулися й кількох юридичних та фізичних осіб у різних країнах, які брали участь у торгівлі, що проводив Генштаб Збройних сил Тегерана та його підставна компанія Sepehr Energy Jahan Nama Pars, проти якої запроваджено обмеження. Водночас останнім часом ситуація на ринку стала спокійнішою, адже Трамп пом'якшив свою позицію щодо Ірану, наголосивши, що хоче працювати над новою ядерною угодою, завдяки якій країна "мирно зростатиме та процвітатиме".
Своєю чергою аналітик з питань судноплавства в Oil Brokerage Ltd Цзюньцзе Тін заявив, що заходи, які були запроваджені в четвер, що схожі на санкції, які вводила адміністрація Джо Байдена останніми роками, не мали суттєвого впливу на експорт нафти з Ірану.
"Це попереджувальний постріл", - вважає аналітик.
За інформацією Bloomberg, до трійки суден, які потрапили під санкції, увійшли 21-річний танкер Aframax, який ходить під прапором Панами. "У 2024 році він прийняв понад 700 000 барелів іранської нафти з танкера, що належить Тегерану, у водах біля Сінгапуру, які, як відомо, є місцем передачі нафти з судна на судно. Судно також використовувалося для переправлення барелів з російського тихоокеанського порту Козьміно. Минулого місяця на флот, залучений у цій торгівлі, було накладено жорсткі санкції", - нагадали у виданні.
Двома іншими танкерами виявилися Gioiosa під панамським прапором та Star Forest під гонконзьким прапором.
Комментарии 1