Вартість перевезення російської нафти через санкції США зросла в п'ять разів
Тариф на транспортування нафти до Китаю сягнув 7 млн дол., а до введення санкцій США - 1,5 млн дол.
Плата за перевезення російської нафти ESPO до Китаю ще більше зросла і наразі майже в пʼять разів вища, порівняно з рівнем до запровадження санкцій США проти нафтової промисловості Росії, пише Bloomberg.
Тариф на перевезення нафти з тихоокеанського порту Козьміно на сході Росії до Китаю цього тижня досяг 7 млн дол., повідомили ознайомлені з маршрутом трейдери, які побажали залишитися анонімними через делікатність теми. При цьому минулого тижня тариф становив 5,5 млн дол., а до введення санкцій США - 1,5 млн дол.
Китайські порти стали обережнішими у роботі із танкерами, що потрапили під санкції, що підірвало торгівлю нафтою ESPO, оскільки багато суден, що курсують цим маршрутом, були внесені до чорного списку. Це спонукало інші танкери, які раніше обслуговували західні російські порти, передислокуватися на схід і транспортувати барелі нафти до Китаю. Згідно з даними компанії Kpler, одним із останніх танкерів, що долучився до цього маршруту, стало судно Legend. Воно вперше завантажилося 20 січня в порту Козьміно та має розвантажити свій вантаж у місті Хуейчжоу на півдні Китаю. Раніше Aframax перевозив нафту сорту Urals із західних портів Росії Усть-Луга та Приморськ.
Мы используем cookie-файлы, чтобы улучшить сервисы для вас. Если ваш возраст менее 13 лет, настроить cookie-файлы должен ваш законный представитель. Больше информации
Президент Володимир Зеленський заявив, що внаслідок удару Сил оборони по командному пункту російських військ у Курській області окупанти втратили десятки офіцерів – ...
Нет комментариев