კრიტიკა 1):ყურანში გიწერიათ რო მუხამედი ზეცად ამაღლდა და წავიდა მესჯიდი აყსაშიო და იმ დროს სოლომონის ტაძარი დანგრეული იყო დიდი ხნის ამიტომ ვერ წავიდოდა მუხამედი იქ და ვერ ილოცებდა და ეს ყურანის დიდი შეცდომაა და სიცრუეა ყურანი გაიგეთ მუსლიმებმა
პასუხი:მესჯიდი რომელიც ნიშნავს მეჩეთს ან ტაძარს მისი ძირეული სიტყვაა სუჯუდ,რაც ნიშნავს თაყვანისცემას.მესჯიდი საჭირო არაა იყოს ისეთი ადგილი სადაც შემკულია ხელოვნებით ყველაფერი,და ნაგებობაა,ეს შეიძლება იყოს არეა(სივრცე)სადაც ტაყვანისცემის და მსახურების ადგილია(ან ქალაქი),ანუ სატაყვანისსაცემი ადგილი..hadith 4:636:ებუ დარი გადმოგვცემს: ო ალაჰის შუამავალო რომელი მეჩეთი აშენდა პირველი? მან უთხრა:მესჯიდილ ჰარამი.და შემდეგი? ალ მასჯიდულ უყსა(იერუსალიმი) მათ შორის პერიოდი რა იყო? ორმოცი წელი ..სადაც არ უნდა იყოთ როცა მოვა ლოცვის დრო შეასრულეთ ლოცვა რადგანაც მთელი დედამიწა თქვენტვის არის სათაყვანებელი ადგილი ...ამ ჰადისიდან როგორც ვნახეთ სათაყვანებელი ადგილი ნებისმიერი შეილება იყოს სალოცავად.ესეიგი მესჯიდი აქსაში რომ იყო შუამავალი ის სათაყვანო ადგილას იყო.მესჯიდი არ ნიშნავს შენობას ან რაღაცაც მესჯიდიშეიძლება იყოს სატაყვანო ადგილი.
მუჰამმედ შუამავალმა (ს.ა.ავ) თქვა: `მთელი დედამიწა მეჩეთია, გარდა სასაფლაოებისა და საპირფარეშოებისა~ (აჰმადი 3/83; აბუ დავუდი 492; ათ-თირმიზი 318; იბნ მაჯა 745.)
კრიტიკა 2):სურა 19;33 მიხედვიტ იესო აღდგა მკვდრეთით მარა სურა 4 156 მიხედვით საერთოდ არ უცვამთ ჯვარს,ამიტომ ყურანი არ არის ღვთის წიგნი,ბოლოსდაბალოს,პასუხი:ჯერესეთი სურა 19 33 ამბობს რომ მშვიდობა იმ დღეს როცა მე დავიბადე,მშვიდობა იმ ღეს როცა მოვკვდები და როცა ავვღდგები,,ამ სიტყვებს იესო ამბობს როცა ახალი დაბადებულია და მომავლისთვის ამბობს,რომ როცა მეორედ დედამიწაზე ჩამოვა და მოკვდება და როცა გაცოცხლდება ჩვენთან ერთად არდგომის დღეს...შუამავალ იაჰიაზე იგივეს ამბობს იგივეს ამბობს ალლაჰი, მარა ის არც გაცოცხლებულა და არც მომკვდარა სურა 19 15 და მშვიდობა მას დღეს, როცა დაიბადა და დღეს, როცა მოკვდა და დღეს როცა ცოცხალი აღდგება! ...
კრიტიკა 3)სურა 10:64 ალაჰის არ სიტყვა იცვლება,სურა 16 101 იცვლება:
პასუხი:სურა 10 64 ყურანზეა ლაპარაკი,და სიტყვები არ იცვლებაო ესეიგი მის ნათქვამს და გეგმას მაგალიტად:აღდგომის დღეს მე ყველას განვიკითხავ და ჯოჯოხეთში ან სამოთხეში მოვახვედრებ,ალლაჰი ამ სიტყვებს არ შეცვლის..სურა 16 101 ლაპარაკია ღვთიური წიგნების აიათების ჩანაცვლებაზე და არა ყურანში რომელიმე აიას შეცვლაზე.არასოდეს არ მომხდარა რომ ყურანში რომელიმე აიათი ალლაჰს შეეცვალოს..თევრათში თუ უნდა მოგვეკლა და ჩაგვექოლა მრუში ქალები,ყურანში კი ასე არ არის,ყურანში მსუბუქი ცემაა
კრიტიკა 4) სურა 28:38 ჰამანი კარისკაცად მოიხსენიება:
პასუხი:ბიბლიას და ყურანს შორის განსხვავებები არის ბიბლია რომ შეცვლილია ეგ ვიცით იხილეთ https://ok.ru/profile/580325060876/statuses/66085430108172 კრიტიკა 5)ერთგან ფარაონი დაიხრჩო მორეგან კი გადარჩა ყურანში და ამიტომ ყურანი სიცრუის მეტი არაფერია,მიატოვეთ ისლამი და გახდიტ ქრისტიანები
პასუხი:ყურანში კი დაიხრჩო და მოკვდა ფარაონი მაგრამ მისი სხეული იხსნა გახრწნისგან ალლაჰმა რათა სასწაულად ექნა ხალხისტვის,და ყურანში არ წერია რომ დღეს გადაგარჩინეთო ყურანში გარკვევით წერია რომ ჩვენ დღეს სხეულად გიხსენით მაგრამ არ ვიხსენით შენი სიცოცლეო.და ამ ფარაონის რამსესის სხეული უკვე არმოჩენილია და ეს დიდი სასწაულია ყურანის ჭეშმაირტების
კრიტიკა 6) სურა 18:83-98 მიხედვით ალექსანდრე მაკედონელი იყო მუსლიმი რაც ისტორიული შეცდომაა
პასუხი; ყურნში არის სახელი ზუჰრულ ყარნეინი და არა ისკენდერი,ეს კაცი განსხვავდება ალექსანდრესგან,..მუსლიმი მეცნიერი მუჰამედ აქბარმა თქვა რომ ეს არის სულეიმან შუამავლის მეორე სახელი როგორც იაკობის ისრაელი.,ზულ ყარნეინის ლაპარაკი სულეიმანისას გავს სურა 18: 97,96 სურა 27 36..ასევე არის მოსაზრება რომ ეს კაცი არის კიროს დიდი
7) ჰომოსექსუალიზმი ყურანში მოიცავს სურა 76:19 56:17 და 52:24..პასუხი: ამ სურებში ლაპრაკია სამოთხის ანგელოზებზე რომლებიც სამოთხის ხალხს ემსახურებიან სამოთხეში..თარგმანშიც გაუგებრობაა,სურა 52:24 წერია ასე: გარს ეხვევიან მათ და მოემსახურებიან მათ...იბნ ქესირი ამბობს:ეს არის აღმწერილობა მსახურებისა და დამხმარეების რომლებიც მორწმუნეებს ეყოლებათ სამოთხეში
https://www.youtube.com/watch?v=nHugY2QXqNk რამოდენიმე შეკითხვა იბადება აქ:
...http://www.faith.ge/?p=91 (1,2,3 რომ აღვნიშნავ ეს აბზაცები იქნება თუ რომელს ვპასუხობ)
...http://www.orthodoxy.ge/apologetika/sadziebeli/sadziebeli2.htm პასუხი:ჯერ დავიწყებ იქიდან რომ ღმერთი რატომ ვერ განკაცდებოდა,მაგალიტს მოვიყვან:აი მაგალიტად ილია მეორეზე რომ თქვან ილია მეორე ეკლესიაში საცეკვაოდ მოდის და უნდა იცეკვოს სპრიპტიზიო,და ამას ხომ არავინ დაიჯერებდა და არც იზავდა პატიოსანი ილია მეორე ამას.
...https://www.youtube.com/watch?v=_k_2mIN8xfM ჩემი პასუხი:ჩვენ არ ვამტკიცებთ რომ ყურანი ბიბლიის გაგრძელებაა,,ყურანი ბიბლიის დასტურია და შეხსენებაა მათი.
...Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев