Прошу Вас в одному з сюжетів проекту "Абзац" розповісти про те, як на місцях "дбають" про найнезахищених громадян у нашій країні - пенсіонерів.
Справа в тому, що моєму батькові на поштову скриньку прийшло запрошення від Управління пенсійного фонду України в Куп’янському районі (за підписом начальника відділу з обслуговування та розгляду звернень громадян Калашніка Т.І.) з вимогою з’явитися до фонду без уточнення причини явки. Відстоявши у черзі п’ять годин (саме відстоявши, бо стільців у даному закладі не передбачено, певно там вважають, що людям у похилому віці дуже легко вистоювати у черзі годинами) батько потрапив на прийом, де з’ясував, що викликали його лише по одному питанню: працює він чи ні. Невже ці дані неможливо запросити у податковій службі та не викликати людей, які годинами вистоюють черги. Звертаю Вашу увагу, що одній жіночці стало зле, викликали «Швидку допомогу».
Вважаю, що таке ставлення до людей є недопустимим, потрібно вживати заходи (а в першу чергу провести відповідну роботу зі спеціалістами, які працюють у цих закладах, та навчити їх чемному відношенню до людей похилого віку, бо на місці тих пенсіонерів можуть бути і Ваші батьки також). Замовчувати все це вже нестало сил. Якщо ми будемо висвітлювати ці проблеми, можливо країна почне потроху змінюватись.
Заздалегідь вдячна Вам!
З повагою, Кожина Ольга Вікторівна
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев