Hələ 1927-ci ildə «Junkers F-13» təyyarəsində (pilot Tumanski, bortmexanik Kekuşev) Bakıdan Tbilisiyə və Tehrana müntəzəm uçuşlar həyata keçirilirdi.
Keşlə hava limanının rəisi yoldaş İ.N.Bandzo, «Bakstroy» tikinti təşkilatı adından işləri yerinə yetirən baş prorab isə yoldaş A.İ.Meytsmaxer idi.
Sonralar 1934-1936-cı illərdə Binə kəndində yeni Bakı aeroportu tikildi. Keşlə kəndində isə hava limanı fəaliyyətini dayandırdı və bu gün onun yerində yaşayış binası tikilib.
Bütün bu məlumatları Milli Aviasiya Akademiyasındakı Aviasiya Muzeyindən əldə etmişəm, burada ölkəmizin həm mülki, həm də hərbi aviasiyasının tarixinə dair çoxlu materiallar diqqətlə saxlanılır. Nadir fotoşəkillər, o illərin sübutları, maketlər, kitablar, jurnallar – hər şeyi sadalamaq mümkün deyil. Muzeyə mütləq baş çəkin və həm unikal sərgi ilə, həm də bu illər ərzində bütün nəhəng materialları diqqətlə toplayan gözəl və vətənpərvər işçilərlə tanış olun.
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев