Муқаддима
Яке аз мосоиле, ки дар заминаи тарбияти динӣ ва маънавии Кӯдакон аҳамият меёбад, шиваи ошноии онон бо китоби Худо ва паёмҳои осмонист. Дар сираи тарбиятии маъсумон(а) ҳам таваҷҷӯҳ додани Кӯдакон ба китоби илоҳӣ ҷойгоҳи вежае дорад. Паёмбари Аъзам(с) дар ин бора мефармоянд: “Касе, ки пеш аз булуғ Қурон бихонад, ба таҳқиқ дар Кӯдакӣ ба ӯ ҳикмат дода шудааст”
Дар ривояте аз Имом Алӣ(а), ёдгирии Қуръон аз ҳуқуқи фарзандон бар падар шумурда шудааст ва падар мукалафаст дар канори интихоби номи наку ва адабомузӣ ба Қуръономузии Кӯдак ҳам эҳтимом варзад.
Дар бархе аз ривоёт ҳато бо омузиши сураҳои хос ба Кӯдакон суфориш шудааст. Барои намуна дар ривояте аз Имом Содиқ (а) мехонем, ки ба Кӯдакони худ сураи Ёсинро омузиш диҳед, ки ин сура райҳона ва гули Қуръонаст. Вуҷуди чунин омузаҳое дар канори ёфтаҳои пажуҳиши зарурати ошноии Кӯдакон бо Қуръонро ба волидайн гушзад менамояд. Бадеҳист, ки чунин ҳадафи муқаддас ва муҳиме ниёзманди огоҳии бештари волидайн аз фаҳми Кӯдакон аз китоби Худо ва роҳҳои дурусти интиқоли мафоҳими Қурон ва эҷоди унси фарзандон бо Қуръони Каримаст.
Идома дорад… https://www.khonavoda.com/?p=20644
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев