Предыдущая публикация
Աստված ինքնագոյ Հոգի է` Հոր, Որդու և Սուրբ Հոգու Եռամիասնությունը, որը մեկ է, միակն է և մեկացած է, որից բացի ուրիշ Աստված չկա:
Նա կատարյալ է սիրո, սրբության, կարողության, գիտության և իմաստության մեջ և հավիտյան անփոփոխ է:
Նրա ձեռքով ստեղծվեցին երկինքը, երկիրը և ամեն ինչ, որ նրանց մեջ կան` տեսանելին և անտեսանելին: Եւ ամենուրեք ամեն ինչի վրա է, ամենքի հետ է և իրեն ընտրած մարդկանց` ամենքի մեջ է:
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Комментарии 9
Այս թեման կուսումնասիրենք երեք բաժիններով.
1. Ո՞Վ Է ԱՍՏՎԱԾ
2. ԻՆՉՊԻՍԻ՞Ն Է ԱՍՏՎԱԾ
3. ԱՍՏԾՈ ԳՈՐԾԵՐԸ
1. Ո՞Վ Է ԱՍՏՎԱԾ
Այս բաժնում կուսումնասիրենք ճշմարտության երեք կարևոր մասեր.
Ա. ԱՍՏՎԱԾ ԱՆՁՆԱՎՈՐՈւԹՅՈւՆ Է
Բ. ԱՍՏՎԱԾ ՀՈԳԻ Է
Գ. ԱՍՏՎԱԾ ՄԵԿ Է
Ա. ԱՍՏՎԱԾ ԱՆՁՆԱՎՈՐՈւԹՅՈւՆ Է
Անձնավորությունը ունի մտածելու, ընտրելու, ծրագրելու, որոշումներ կայացնելու կարողություն:
Անձի իրական պատկերը Աստծո մեջ է և ոչ թե` մարդու: Այժմ անձին բնորոշ մի քանի հատկություններ նշենք.
- Աստված ստեղծագործում է. Ծն.
1:1;- Աստված մտածում է. Ես.
55:8;- Աստված ծրագրում է` որոշում է կայացնում. Ծն.
2:18;Բ. ԱՍՏՎԱԾ ՀՈԳԻ Է
Աստված Հոգի է` ձև ու մարմին չունի. ան
...ЕщёԱյս թեման կուսումնասիրենք երեք բաժիններով.
1. Ո՞Վ Է ԱՍՏՎԱԾ
2. ԻՆՉՊԻՍԻ՞Ն Է ԱՍՏՎԱԾ
3. ԱՍՏԾՈ ԳՈՐԾԵՐԸ
1. Ո՞Վ Է ԱՍՏՎԱԾ
Այս բաժնում կուսումնասիրենք ճշմարտության երեք կարևոր մասեր.
Ա. ԱՍՏՎԱԾ ԱՆՁՆԱՎՈՐՈւԹՅՈւՆ Է
Բ. ԱՍՏՎԱԾ ՀՈԳԻ Է
Գ. ԱՍՏՎԱԾ ՄԵԿ Է
Ա. ԱՍՏՎԱԾ ԱՆՁՆԱՎՈՐՈւԹՅՈւՆ Է
Անձնավորությունը ունի մտածելու, ընտրելու, ծրագրելու, որոշումներ կայացնելու կարողություն:
Անձի իրական պատկերը Աստծո մեջ է և ոչ թե` մարդու: Այժմ անձին բնորոշ մի քանի հատկություններ նշենք.
- Աստված ստեղծագործում է. Ծն.
1:1;- Աստված մտածում է. Ես.
55:8;- Աստված ծրագրում է` որոշում է կայացնում. Ծն.
2:18;Բ. ԱՍՏՎԱԾ ՀՈԳԻ Է
Աստված Հոգի է` ձև ու մարմին չունի. անտեսանելի է արարվածների կողմից: Հոգին հատուկ ընդգծված ձև չունի և բաղկացած չէ մասերից: 2Օր.
4:15; Հովհ.1:18; 4:24; 1Տիմ.1:17;Սակայն ինչպե՞ս հասկանանք, թե Մովսեսը Աստծուն տեսավ: Ել.
33:11,19-23; Նա տեսավ նրա փառքի արտացոլումը, ոչ թե Աստծո էությունն ամբողջովին: Եւ երբ Աստծո համար ասվում են հետևյալ արտահայտությունները` «Նրա ձեռքը, ոտքը, աչքը, ականջը», սա չի խոսում այն մասին, թե Աստված մարմին ունի, այլ սրանք այլաբանություն են, որոնցով արտահայտվում են Աստծո զգացումները: Ես.59:1,2;Գ. ԱՍՏՎԱԾ ՄԵԿ Է
«Աստված մեկ է» խոսքի մեջ նկատի ունենք երեք գաղափարներ.
Գ.1. Աստծո թվային նշանակությունը
Գ.2. Աստծո եզակիությունը
Գ.3. Աստված Եռամիասնություն է
Գ.1. Աստծո թվային նշանակությունը
Սա նշանակում է, որ կա մեկ Աստված` ուրիշը չկա: 2Օր.
4:35,39; Ես.45:22; Մրկ.12:29;Տիեզերքի ամեն գոյերը նրանից են սկիզբ առել, նրանով են ապրելու կարողություն ձեռք բերում և նրանով են իրենց վախճանը գտնում: Միայն մեկն է` Աստված է ողջ տիեզերքում ինքնագոյ` չի ստեղծվել, ինքնիշխան է: Մյուս բոլոր գոյերը նրանից, նրա միջոցով և նրա համար են: Գործք.
17:24-28; 1Կոր.8:6; Եփ.4:6;Գ.2. Աստծո եզակիությունը
Սա նշանակում է, որ համեմատական կարգով նրա նմանը չկա: Նա իր բնութագրով ողջ տիեզերքում աննման է, միակն է, անփոխարինելի է: Ել.
15:11; 2Թագ.7:22; 3Թագ.8:23;Գ.3. Աստված Եռամիասնություն է
«Եռամիասնություն» ասելով` նկատի ունենք Աստծո ներքին միասնությունը: Ի՞նչ է սա նշանակում: Նշանակում է, որ Աստծո էությունը միանձնյա չէ, այլ նա մեկից ավելի անձերի միասնություն, անբաժանելիություն և մեկություն է: Հնարավոր է` այս միտքը ոմանց շփոթեցնի, բայց կխնդրենք, որ համբերությամբ կարդաք այն վկայությունները, որոնք Սուրբ Գրքից են և ցույց են տալիս, որ մեկ և միակ Աստվածը նաև մեկացած է:
Ուսումնասիրելով Սուրբ Գիրքը, պարզվում է մի իրողություն` Աստված իր մեջ միանձնյա չէ, այլ եռանձնյա է` Հայրը, Որդին և Սուրբ Հոգին: Նրանց միությունը այնպես է ձուլված, որ անբաժանելի են:
Սուրբ Գրքում գրված է. «Աստված ասաց. „26աՄեր պատկերով և մեր նմանության պես մարդ շինենք…”:27Եւ Աստված ստեղծեց մարդը իր պատկերովը. Աստծո պատկերովը ստեղծեց նրան. արու և էգ ստեղծեց նրանց»: Ծն.
1:26ա,27; Այստեղից երևում է, որ Աստված միանձնյա չէ: «Աստված ասաց» արտահայտության մեջ գործողություն կատարողը եզակի թվով է դրված, գրված է «ասաց», ոչ թե`...ЕщёԳ.3. Աստված Եռամիասնություն է
«Եռամիասնություն» ասելով` նկատի ունենք Աստծո ներքին միասնությունը: Ի՞նչ է սա նշանակում: Նշանակում է, որ Աստծո էությունը միանձնյա չէ, այլ նա մեկից ավելի անձերի միասնություն, անբաժանելիություն և մեկություն է: Հնարավոր է` այս միտքը ոմանց շփոթեցնի, բայց կխնդրենք, որ համբերությամբ կարդաք այն վկայությունները, որոնք Սուրբ Գրքից են և ցույց են տալիս, որ մեկ և միակ Աստվածը նաև մեկացած է:
Ուսումնասիրելով Սուրբ Գիրքը, պարզվում է մի իրողություն` Աստված իր մեջ միանձնյա չէ, այլ եռանձնյա է` Հայրը, Որդին և Սուրբ Հոգին: Նրանց միությունը այնպես է ձուլված, որ անբաժանելի են:
Սուրբ Գրքում գրված է. «Աստված ասաց. „26աՄեր պատկերով և մեր նմանության պես մարդ շինենք…”:27Եւ Աստված ստեղծեց մարդը իր պատկերովը. Աստծո պատկերովը ստեղծեց նրան. արու և էգ ստեղծեց նրանց»: Ծն.
1:26ա,27; Այստեղից երևում է, որ Աստված միանձնյա չէ: «Աստված ասաց» արտահայտության մեջ գործողություն կատարողը եզակի թվով է դրված, գրված է «ասաց», ոչ թե` «ասացին», նմանապես`«պատկերը» եզակի է, սակայն այդ պատկերի հետևում ոչ թե եզակի անձ է, այլ հոգնակի. գրված է` «մեր»: Գուցե մեկն ասի. «Հնարավոր է` Աստված հրեշտակների հետ է խոսել»: Եթե հրեշտակների հետ խոսելիս լիներ, այդ դեպքում գրված կլիներ` «Աստված իր և հրեշտակների պատկերով ստեղծեց մարդը»: Սակայն գրված է. «Աստված ստեղծեց մարդը իր պատկերովը. Աստծո պատկերովը ստեղծեց նրան»: Նաև շատ հստակ է, որ Աստված է միայն Արարիչը, հետևաբար` նա հրեշտակներին մասնակից չէր դարձնի մարդու արարչագործությանը: Հռ.11:34-36;Մեկ այլ տեղում «6Տերն ասաց. „Ահա սրանք մեկ ժողովուրդ են. ու ամենքի լեզուն մեկ է, և սկսեցին սա շինել ու հիմա ինչ որ շինել կխորհեն, մի բան չկա որ արգելի: 7Եկեք, իջնենք ու նրանց լեզուն այնտեղ խառնենք, որպեսզի որևէ մեկը իր ընկերի լեզուն չհասկանա: 9բ…Տերը այնտեղ խառնեց բոլոր երկրի լեզուն…” Ծն.
11:6,7,9 բ;Սուրբ Գրքի այս հատվածում էլ մենք նույնն ենք տեսնում, ինչ որ վերևում նկատեցինք. «Տերը ասաց… Եկեք իջնենք ու նրանց լեզուն այնտեղ խառնենք…» և հետո գրված է. «Տերը խառնեց»: Գործողություն կատարողը թե´ հոգնակի թվով է գրված և թե´ եզակի` «խառնենք» և «խառնեց» և մենք տեսնում ենք, որ լեզուն խառնողը միայն Աստված է: Նաև «եկեք իջնենք» արտահայտությունը ցույց է տալիս, որ խոսողը դիմում է մեկից ավելի անձանց, քանի որ եթե խոսքը ուղղված լիներ մեկ անձի, ապա գրված կլիներ. «Եկ իջնենք», ոչ թե` «եկեք…»: Այս մեկացումը բացահայտող շատ հատվածներ կարելի է բերել Սուրբ Գրքից, սակայն միայն մի քանի հատվածներ ենք ներկայացնում ձեր ուշադրությանը: Մտթ.
3:16,17; 28:19; Հովհ.3:16; 16:13-15; Գործք.5:3,4; Եբ.1:8,9;Նաև հարկ է նշել, որ եբրայերենում գոյականը ոչ թե երկու թիվ ունի, այլ երեք` եզակի, երկյակի և հոգնակի: Այսպես` Աստված բառը եբրայերեն բնագրում ո´չ եզակի է գրված, ո´չ էլ` երկյակի, այլ միշտ հոգնակի` Աստվածք:
Երբ ճանաչում ենք Աստծուն, համոզվում ենք այս ճշմարտության մեջ, որ
...ЕщёՍուրբ Գրքի այս հատվածում էլ մենք նույնն ենք տեսնում, ինչ որ վերևում նկատեցինք. «Տերը ասաց… Եկեք իջնենք ու նրանց լեզուն այնտեղ խառնենք…» և հետո գրված է. «Տերը խառնեց»: Գործողություն կատարողը թե´ հոգնակի թվով է գրված և թե´ եզակի` «խառնենք» և «խառնեց» և մենք տեսնում ենք, որ լեզուն խառնողը միայն Աստված է: Նաև «եկեք իջնենք» արտահայտությունը ցույց է տալիս, որ խոսողը դիմում է մեկից ավելի անձանց, քանի որ եթե խոսքը ուղղված լիներ մեկ անձի, ապա գրված կլիներ. «Եկ իջնենք», ոչ թե` «եկեք…»: Այս մեկացումը բացահայտող շատ հատվածներ կարելի է բերել Սուրբ Գրքից, սակայն միայն մի քանի հատվածներ ենք ներկայացնում ձեր ուշադրությանը: Մտթ.
3:16,17; 28:19; Հովհ.3:16; 16:13-15; Գործք.5:3,4; Եբ.1:8,9;Նաև հարկ է նշել, որ եբրայերենում գոյականը ոչ թե երկու թիվ ունի, այլ երեք` եզակի, երկյակի և հոգնակի: Այսպես` Աստված բառը եբրայերեն բնագրում ո´չ եզակի է գրված, ո´չ էլ` երկյակի, այլ միշտ հոգնակի` Աստվածք:
Երբ ճանաչում ենք Աստծուն, համոզվում ենք այս ճշմարտության մեջ, որ Աստծո երեք անձերն էլ ինքնատիպ են, սերտորեն առնչվում են իրար հետ, և նրանցից յուրաքանչյուրը յուրովի է արտահայտում Աստծո էությունը:
Հաճախ մարդիկ ուզում են որևէ բանի նմանության միջոցով Աստծո երեք անձերի մեկացած լինելը հասկանալ, բայց չկա այդպիսի դիպուկ նմանություն, որովհետև նա Արարիչ է, իսկ մնացած ամեն ինչը`արարվածներ:
Այսպիսով, Սուրբ Գրքի Աստվածը մեկ է, միակն է և մեկացած է: Ոչ թե երեք անձեր են` երեք դեմքով, այլ երեք անձերը մեկացած են մեկ պատկերով:
2. ԻՆՉՊԻՍԻ՞Ն Է ԱՍՏՎԱԾ
Այս բաժնում կուսումնասիրենք ճշմարտության երկու կարևոր մասեր.
Ա. ԱՍՏԾՈ ԲԱՐՈՅԱԿԱՆ ԲՆՈւԹԱԳԻՐԸ
Բ. ԱՍՏԾՈ ԿԱՐՈՂՈւԹՅԱՆ ԲՆՈւԹԱԳԻՐԸ
Ա. ԱՍՏԾՈ ԲԱՐՈՅԱԿԱՆ ԲՆՈւԹԱԳԻՐԸ
Այս ենթաբաժնում պետք է ուսումնասիրենք երկու ենթակետեր.
Ա.1. Աստված սեր է
Ա.2. Աստված սուրբ է
Մեկը կարող է ասել. «Աստված բարոյական ուրիշ բնութագիր էլ ունի: Օրինակ` նա ողորմած է, բարի է, քաղցր, համբերող, երկայնամիտ, արդար, ճշմարիտ, անաչառ, անսուտն և այլն»:
Ճշմարիտ է ասվածը, սակայն այս ամենն ածանցվում են` գալիս և բխում են Աստծո սիրուց և սրբությունից: Եւ սրանք միմյանց հավասարազոր և հավասարակշիռ են:
Ա.1. Աստված սեր է
Ի՞նչ է նշանակում «Աստված սեր է»: Այս արտահայտության իմաստը սա է, որ Աստված լցված է սիրո զգացումով, սակայն զգացումը Աստված չէ: Աստված սեր է, բայց սերը Ա
...Ещё2. ԻՆՉՊԻՍԻ՞Ն Է ԱՍՏՎԱԾ
Այս բաժնում կուսումնասիրենք ճշմարտության երկու կարևոր մասեր.
Ա. ԱՍՏԾՈ ԲԱՐՈՅԱԿԱՆ ԲՆՈւԹԱԳԻՐԸ
Բ. ԱՍՏԾՈ ԿԱՐՈՂՈւԹՅԱՆ ԲՆՈւԹԱԳԻՐԸ
Ա. ԱՍՏԾՈ ԲԱՐՈՅԱԿԱՆ ԲՆՈւԹԱԳԻՐԸ
Այս ենթաբաժնում պետք է ուսումնասիրենք երկու ենթակետեր.
Ա.1. Աստված սեր է
Ա.2. Աստված սուրբ է
Մեկը կարող է ասել. «Աստված բարոյական ուրիշ բնութագիր էլ ունի: Օրինակ` նա ողորմած է, բարի է, քաղցր, համբերող, երկայնամիտ, արդար, ճշմարիտ, անաչառ, անսուտն և այլն»:
Ճշմարիտ է ասվածը, սակայն այս ամենն ածանցվում են` գալիս և բխում են Աստծո սիրուց և սրբությունից: Եւ սրանք միմյանց հավասարազոր և հավասարակշիռ են:
Ա.1. Աստված սեր է
Ի՞նչ է նշանակում «Աստված սեր է»: Այս արտահայտության իմաստը սա է, որ Աստված լցված է սիրո զգացումով, սակայն զգացումը Աստված չէ: Աստված սեր է, բայց սերը Աստված չէ: Հովհ.
3:16; 1Հովհ.4:7-10,16;Աստծո սիրուց է նրա ողորմած, երկայնամիտ, քաղցր, համբերող, մխիթարող, ներող և օրհնող լինելը: Եւ նրա սիրո ամենամեծ ապացույցը իր Որդի Հիսուս Քրիստոսն է, որը մարդանալով, մարդկության մեղքերի թողության համար զոհվեց խաչի վրա:
Ա.2. Աստված սուրբ է
Երբ ասում ենք Աստված սուրբ է, նկատի ունենք երկու իմաստ.
• Աստծո վիճակը
• Աստծո դիրքը
• Աստված սուրբ է` վիճակի իմաստով - նկատի ունենք, որ նրանում չկա մեղք` անօրինություն, չարություն, նենգություն, ստություն ու խավար: Նա կատարյալ լույս է` կատարյալ մաքուր: Եւ այս սրբությունից է, որ Աստված ունի արդարություն, ճշմարտություն, անաչառ դատաստան, մեղքի նկատմամբ պատիժ: Սաղ.
19:9; Ես.6:3; 1Հովհ.1:5;• Աստված սուրբ է` դիրքի իմաստով - նկատի ունենք, որ համեմատական կարգով Աստված ամեն գոյերից, այսինքն գոյություն ունեցողներից բարձր է և առանձնանում է իր յուրահատկությամբ և դիրքով, որի նմանը չկա: Ես.
57:15; Հայտ.4:8;Այսպիսով, սուրբ ասելով նկատի ունենք Աստծո վիճակը և դիրքը: Այս իմաստով Աստվածաշնչից շատ վկայություններ կարելի է բերել, որոնց թվարկումը մեր ժամանակն էլ չի բավի, սակայն սրանից հետո մյուս ամեն թեմաների մեջ նույնպես կտեսնենք Աստծո ով և ինչպիսի լինելը:
Բ. ԱՍՏԾՈ ԿԱՐՈՂՈւԹՅԱՆ ԲՆՈւԹԱԳԻՐԸ
Այս ենթաբաժնում պետք է ուսումնասիրենք հինգ ենթակետեր.
Բ.1. Աստված ամենակարող է
Բ.2. Աստված ամենագոյ է (ամենուրեք է)
Բ.3. Աստված ամենագետ է
Բ.4. Աստված ամենաիմաստուն է
Բ.5. Աստված հավիտենական է և անփոփոխ
Բ.1. Աստված ամենակարող է
Աստծո ամենակարողությունը երևում է իր գործերով: Ինչպես որ նա ամենակարող է, նույնպես և սուրբ է`չի մեղանչում. Նա չար ու վատ բան չի գործում, այլ նրա կարողությունը վերաբերվում է ամեն մտքից վեր եղող բարի գործերին: Նա անհնարինը դարձնում է հնարովոր` իրավունքի և արդարության սահմաններում:Ծն.
17:1; Հոբ.37:23; Մտթ.19:26; Եբ.1:3;Կան կրոններ, որոնք իրենց աստծուն ներկայացնում են որպես ամենակարող նաև մեղանչելու մեջ, և հենց սա ապացույց է, որ դա Աստծո ուսմունքը չէ: Օրինակ` կրիշնայական «Բհագավադ-Գիտան ինչպես որ է» գրքի
10:36-ում խոսվում է, որ իրենց աստվածը նաև...ЕщёԲ. ԱՍՏԾՈ ԿԱՐՈՂՈւԹՅԱՆ ԲՆՈւԹԱԳԻՐԸ
Այս ենթաբաժնում պետք է ուսումնասիրենք հինգ ենթակետեր.
Բ.1. Աստված ամենակարող է
Բ.2. Աստված ամենագոյ է (ամենուրեք է)
Բ.3. Աստված ամենագետ է
Բ.4. Աստված ամենաիմաստուն է
Բ.5. Աստված հավիտենական է և անփոփոխ
Բ.1. Աստված ամենակարող է
Աստծո ամենակարողությունը երևում է իր գործերով: Ինչպես որ նա ամենակարող է, նույնպես և սուրբ է`չի մեղանչում. Նա չար ու վատ բան չի գործում, այլ նրա կարողությունը վերաբերվում է ամեն մտքից վեր եղող բարի գործերին: Նա անհնարինը դարձնում է հնարովոր` իրավունքի և արդարության սահմաններում:Ծն.
17:1; Հոբ.37:23; Մտթ.19:26; Եբ.1:3;Կան կրոններ, որոնք իրենց աստծուն ներկայացնում են որպես ամենակարող նաև մեղանչելու մեջ, և հենց սա ապացույց է, որ դա Աստծո ուսմունքը չէ: Օրինակ` կրիշնայական «Բհագավադ-Գիտան ինչպես որ է» գրքի
10:36-ում խոսվում է, որ իրենց աստվածը նաև ամենամեծ ստախոսն է` իբրև թե ամեն ինչում ամենակարող է: Սակայն ճշմարիտ Աստվածը սուրբ է` չի ստում: Աստված ամենազոր է և ոչ թե ամեն ինչ անող:Բ.2. Աստված ամենագոյ է /ամենուրեք է/
Երբ խոսում ենք Աստծո ամենուրեքության մասին, սա չի նշանակում, թե նա ամեն ինչում գոյություն ունի, ինչպես կրիշնայական ուսմունքն է սովորեցնում իր աստծո մասին: Աստված ճանճի, որդի կամ որևէ կենդանու մեջ չէ, այլ Աստված ամեն ինչի վրա է, ամենքի հետ է և իրեն ընտրած մարդկանց` ամենքի մեջ է:Ես.
57:15; Գործք.17:24-28; Եփ.4:6;Աստված ամենագոյ է ասելով նկատի ունենք, որ նրա ներկայությունը ամենուրեք է` չկա ոչինչ նրանից ծածկված: 3Թագ.
8:27; 2Մն.16:9; Սաղ.139:6-9;Բ.3. Աստված ամենագետ է
Աստված ամեն ինչ գիտի` ամեն ինչից տեղյակ է: Ողջ տիեզերքում նրանից ծածկված ոչինչ չկա: Նա գիտի բոլոր մարդկանց և հրեշտակների մտքերն ու գործերը` ներառյալ Սատանայի ամեն ծրագրերը: Նրա համար գաղտնի ոչինչ չկա. թե` անցյալում եղած բաները, թե` ներկայում կատարվող բաները և թե` ապագայում կատարվելիք բաները նրան հայտնի են: Սաղ.
33:13-15; 139:1-6, 13-16; Եբ.4:12,13; Հայտ.22:18,19;Բ.4. Աստված ամենաիմաստուն է
Իմաստությունն ու գիտությունը իրար նմանություն ունեն, սակայն իրարից տարբեր էլ են: Օրինակ` մարդ կա, որ երաժշտությանը գիտակ է, սակայն նրա իմաստությունը չի բավարարում, որ ինքը մի նոր երաժշտություն հորինի: Իմաստությունը մի կարողություն է, որով ցույց է տրվում տարբեր խնդիրների լուծումը: Օրինակ` Հակոբի որդի Հովսեփի միջոցով փարավոնը գիտեր, որ առատություն ու սով է լինելու, սակայն իմաստություն չուներ գործելու, իսկ Հովսեփին Աստված իմաստություն տվեց տվյալ իրավիճակից դուրս գալու: Իմաստության աղբյուրը Տերն է: Ծն.
41:25-46;Աստված ամեն ինչում ունի թե` գիտություն և թե` իմաստություն: Ամեն ստեղծագործության մեջ Տիրոջ իմաստությունը կա: Սաղ.1
47:5; Երեմ.10:12; Հռ.11:33,34; Հակ.1:5;Բ.5. Աստված հավիտենական է և անփոփոխ
Ես.
40:28; «Աստված հավիտենական է» ասելով մենք նկատի ունենք նրա անսկիզբ և անվախճան լինելը:Ծն.21:33; 2Օր.32:39,40; Սաղ.90:2; Ես.57:15; 1Տիմ....ЕщёԲ.4. Աստված ամենաիմաստուն է
Իմաստությունն ու գիտությունը իրար նմանություն ունեն, սակայն իրարից տարբեր էլ են: Օրինակ` մարդ կա, որ երաժշտությանը գիտակ է, սակայն նրա իմաստությունը չի բավարարում, որ ինքը մի նոր երաժշտություն հորինի: Իմաստությունը մի կարողություն է, որով ցույց է տրվում տարբեր խնդիրների լուծումը: Օրինակ` Հակոբի որդի Հովսեփի միջոցով փարավոնը գիտեր, որ առատություն ու սով է լինելու, սակայն իմաստություն չուներ գործելու, իսկ Հովսեփին Աստված իմաստություն տվեց տվյալ իրավիճակից դուրս գալու: Իմաստության աղբյուրը Տերն է: Ծն.
41:25-46;Աստված ամեն ինչում ունի թե` գիտություն և թե` իմաստություն: Ամեն ստեղծագործության մեջ Տիրոջ իմաստությունը կա: Սաղ.1
47:5; Երեմ.10:12; Հռ.11:33,34; Հակ.1:5;Բ.5. Աստված հավիտենական է և անփոփոխ
Ես.
40:28; «Աստված հավիտենական է» ասելով մենք նկատի ունենք նրա անսկիզբ և անվախճան լինելը:Ծն.21:33; 2Օր.32:39,40; Սաղ.90:2; Ես.57:15; 1Տիմ.6:16; Հայտ.4:8-10;Ոմանք զարմանում են, թե ինչպես է դա հնարավոր: Շատ պարզ. օրինակ` իրական թվերի բազմությունն անվերջություն ունի, ինչպես նաև` տարածությունն ունի անսահմանություն, նմանապես ժամանակը վերջ չունի: Եւ ժամանակի այս անվերջությունն ու անսահմանությունը կոչվում է հավիտենություն: Եւ հավիտենությունը ստեղծողը հավիտենական անձ է:
Աստված չի ենթարկվում փոփոխության: Ո´չ երկնքի և ո´չ էլ երկրի իրավիճակները չեն կարող ազդել Աստծո վրա` նրան իր բնութագրերի մեջ փոխվելու: Սաղ.1
02:25-27; Ես.43:13; Մաղ.3:6; Հակ.1:17;Այսպիսով, Սուրբ Գրքից Աստծո ով լինելու համար մենք երեք բնութագիր ուսումնասիրեցինք, իսկ ինչպիսին լինելու համար` յոթը: Ուրեմն Աստված.
1. Անձնավորություն է 1. Սեր է
2. Հոգի է 2. Սուրբ է
3. Մեկ է 3. Ամենակարող է
4. Ամենուրեք է
5. Ամենագետ է
6. Ամենաիմաստուն
7. Հավիտենական է և անփոփոխ
3. ԱՍՏԾՈ ԳՈՐԾԵՐԸ
Այս բաժնում պետք է Աստծո գործերը հակիրճ նշենք, որոնք վերաբերվում են ստեղծագործությանը:
«Սկզբումն Աստված ստեղծեց երկինքն ու երկիրը»: Ծն.
1:1;«…Աստված, որ ստեղծեց երկինքն ու երկիրը և ծովը` և ամեն ինչ որ նրանց մեջ է»: Գործք.
14:14բ;«24Այն Աստվածը, որ աշխարհքս և ամեն բան` որ նրանում կա` արեց, նա երկնքի և երկրիս Տերը լինելով ձեռագործ տաճարներում չի բնակվում: 25Եւ ոչ էլ մարդկանց ձեռով է պաշտվում, իբր թե մի բանի կարոտ. Նա է ամենի կյանք և շունչ` և ամեն բան տվողը: 26Եւ նա մեկ արյունից մարդկանց բոլոր ազգերն արեց, որ երկրի բոլոր երեսի վրա բնակվեն. Որոշված ժամանակներ և նրանց բնակության սահմանները հաստատեց, որ Աստծուն փնտրեն. 27Որ լինի թե խարխափեն նրան և գտնեն. թեև ինքը հեռու չէ մեր ամեն մեկիցը»:Գործք.
17:24-27;Աստված է ստեղծել ամեն ինչ, որ կան երկնքում և երկրի վրա` թե´ ֆիզիկական և թե´ հոգևոր: Նա նաև սահմանների և ժամանակի էլ Տերն ու Արարիչն է թե
...Ещё3. ԱՍՏԾՈ ԳՈՐԾԵՐԸ
Այս բաժնում պետք է Աստծո գործերը հակիրճ նշենք, որոնք վերաբերվում են ստեղծագործությանը:
«Սկզբումն Աստված ստեղծեց երկինքն ու երկիրը»: Ծն.
1:1;«…Աստված, որ ստեղծեց երկինքն ու երկիրը և ծովը` և ամեն ինչ որ նրանց մեջ է»: Գործք.
14:14բ;«24Այն Աստվածը, որ աշխարհքս և ամեն բան` որ նրանում կա` արեց, նա երկնքի և երկրիս Տերը լինելով ձեռագործ տաճարներում չի բնակվում: 25Եւ ոչ էլ մարդկանց ձեռով է պաշտվում, իբր թե մի բանի կարոտ. Նա է ամենի կյանք և շունչ` և ամեն բան տվողը: 26Եւ նա մեկ արյունից մարդկանց բոլոր ազգերն արեց, որ երկրի բոլոր երեսի վրա բնակվեն. Որոշված ժամանակներ և նրանց բնակության սահմանները հաստատեց, որ Աստծուն փնտրեն. 27Որ լինի թե խարխափեն նրան և գտնեն. թեև ինքը հեռու չէ մեր ամեն մեկիցը»:Գործք.
17:24-27;Աստված է ստեղծել ամեն ինչ, որ կան երկնքում և երկրի վրա` թե´ ֆիզիկական և թե´ հոգևոր: Նա նաև սահմանների և ժամանակի էլ Տերն ու Արարիչն է թե´ երկնքում, թե´ երկրի վրա: Վերը նշված գործերը վերաբերվում են միայն Աստծուն` ուրիշ որևէ մեկը չի կարող նման գործեր կատարել:
Թեև այս վերնագրի տակ նշվեց` Աստված է ամեն ինչը արարել և կարգի դրել, սակայն հարկ է նշել, որ Աստծո գործերի մասին խոսելը չավարտեցինք, այլ դրանք կուսումնասիրենք մնացած բոլոր թեմաներում: Օրինակ` «Մարդ», «Մեղք», «Փրկություն», «Վերստին ծնունդ», «Հավիտենական դատաստան» և այլն:
Ամփոփում. Աստված ինքնագոյ Հոգի է` Հոր, Որդու և Սուրբ Հոգու Եռամիասնությունը, որը մեկ է, միակն է և մեկացած է, որից բացի ուրիշ Աստված չկա:
Նա կատարյալ է սիրո, սրբության, կարողության, գիտության և իմաստության մեջ և հավիտյան անփոփոխ է:
Նրա ձեռքով ստեղծվեցին երկինքը, երկիրը և ամեն ինչ, որ նրանց մեջ կան` տեսանելին և անտեսանելին: Եւ ամենուրեք ամեն ինչի վրա է, ամենքի հետ է և իրեն ընտրած մարդկանց` ամենքի մեջ է: