Bir çox teistin gətirdiyi qısa primitv arqumentlərdir. Bunları yəqin çoxunuz eşitmisiniz.
1.5 milyard müsəlman səhv bilir, bir sən düz bilirsən?
Yaxşı bəs çinlilər də səhv bilir? Çoxluq heç nəyi ifadə eləmir. Əsrlər əvvəl bütün dünya əhalisi yer kürəsinin düz olduğuna inanırdı.
Qolumdakı saatı görürsən? Səncə bunu kim düzəldib? Saatsaz təbii ki. İndi insan orqanizminə bax. Belə bir sistemin deməli saatsazı, dizayneri var, o da Allahdır.
Qolundakı saatdan xəbərimiz var, onun düzəldilmə prosesini görmüşük ya da oxumuşuq. Saatsazı da ya görmüşük və ya haqqında dəqiq empirik məlumata sahibik. Bunların heç biri Allaha aid deyil. Allah haqqında, insanı necə düzəltməyi, bu prosesin detalları haqqında heç bir empirik məlumatımız yoxdur. Bundan əlavə, lap dizaynerə ehtiyac duysaq da, nəyə görə həmən dizayner sırf Allahdır? Mən deyirəm ki Allah yox Zərdüştdür, vəya Uçan Spagetti Monstrudur.
İnsanın əmələ gəlmə, inkişaf prosesini elm, təkamül çox gözəl şəkildə izah eləyir. Ona görə də bu analogiyadan yola çıxaraq hər hansı bir tanrı əldə etməyə ehtiyac yoxdur.
Ağlın görünmür, amma bilirik ki ağıl var. Allahı görməsək də Allah var.
Ağlı görməsək də onun təzahürlərini, effektlərini görürük. Empirik olaraq müşahidə apara bilirik. Necə ki küləyi tam olaraq görmürük, amma hiss eləyirik. Allah isə bu empirik müşahidələrə tabe deyil. Allahı heç cür obyektiv olaraq ölçə bilmərik.
Bax o göydəki təyyarəni görürsən? Onun pilotu var, elə deyilmi? Sən pilotu görməsən də bilirsən ki o idarə eləyir təyyarəni. Allah da həmçinin görməsən də o bu kainatı, insanları idarə eləyir.
Əvvəlki iki sualların cavabları buna da uyğundur. Bizim pilotla bilavasitə vəya dolayı yoldan əlaqəmiz var, uçuş prosesindən xəbərimiz var. Ona görə də beynimiz təyyarəni görəndə avtomatik olaraq təyyarəni pilotla əlaqələndirir. Pilot və idarə etmə prosesi müşahidə edilib, ölçülüb isbat olunub. Hansı ki Allah və kainatın idarə edilməsi haqqında deyə bilmərik. Yenə də ən son halda həmən pilotun Allah yox Uçan Spagetti Monstr olduğuna, insanları cənnət və ya cəhənnəmə göndərməyən biri olduğuna inana bilərik. ATEIST DROID.
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Комментарии 41
Bala zəhər qatmaq hiyləsi - Qərb şərqşünaslarının bəzilərinin azğın metodu.
Tarixin keçmiş mərhələrində və xüsusən orta əsrlər dövründə bəzi inadkar, təxribatçı və İslamafob şərşünasların metodu açıq bir formada çəkinmədən İslama və Həzrəti Rəsulallaha
hücum etmək olmuşdur. Onlar heç bir sərhəd və hörmət gözləmədən kəskin bir formada islamı və peyğəmbərini mühakimə edir, ittiham edir və hətta "mədəni" təhqirdən belə çəkinmirdilər. İndi çox aydındır ki, bu metod əslində çox bəsit, ibtidai və ciddi elm əhlinə yaraşmayan bir üslubdur. Bu üslub həm də İslam dünyasında çox mənfi və bəzən də aqressiv qarşılanır, onların nəzərdə tutduğu nəticə isə alınmır. Ona görə də son dövrlərdə bəzi şərqşünaslar bu kimi zəhərli təbliğatın müsəlmanlar və həm də qərb dünyasının öz arasında heç bir ciddi nəticə vermədiyinin şahidi oldular və üslublarını tamamilə dəyişdirdilər. Onlar daha həssas və çox təsirli bir metoda əl atdılar. Bu üslubu bəzi İslam alimləri və xüsusən də Do...ЕщёBala zəhər qatmaq hiyləsi - Qərb şərqşünaslarının bəzilərinin azğın metodu.
Tarixin keçmiş mərhələrində və xüsusən orta əsrlər dövründə bəzi inadkar, təxribatçı və İslamafob şərşünasların metodu açıq bir formada çəkinmədən İslama və Həzrəti Rəsulallaha
hücum etmək olmuşdur. Onlar heç bir sərhəd və hörmət gözləmədən kəskin bir formada islamı və peyğəmbərini mühakimə edir, ittiham edir və hətta "mədəni" təhqirdən belə çəkinmirdilər. İndi çox aydındır ki, bu metod əslində çox bəsit, ibtidai və ciddi elm əhlinə yaraşmayan bir üslubdur. Bu üslub həm də İslam dünyasında çox mənfi və bəzən də aqressiv qarşılanır, onların nəzərdə tutduğu nəticə isə alınmır. Ona görə də son dövrlərdə bəzi şərqşünaslar bu kimi zəhərli təbliğatın müsəlmanlar və həm də qərb dünyasının öz arasında heç bir ciddi nəticə vermədiyinin şahidi oldular və üslublarını tamamilə dəyişdirdilər. Onlar daha həssas və çox təsirli bir metoda əl atdılar. Bu üslubu bəzi İslam alimləri və xüsusən də Doktor Məhəmməd Həsən Zamani öz kitablarının birində "bala zəhər qatmaq" hiyləsi adlandırdı.Burada tarixi bir məqam bundan ibarətdir ki, bu üslub heç də müasir şərqşünasların kəşfi deyil. Peyğəmbər dönəmində yaşayan münafiqlərin, inadkar yəhudi və xristianların köhnə metodudur. Qurani-Kərimin özündə bu üslub barədə belə məlumat verilir:
- "Kitab əhlindən (yəhudilərdən) bir dəstə (bir-birinə) dedi: "Möminlərə nazil edilənə (Qurana) günün əvvəlində (səhər vaxtı) inanın, həmin günün axırında (axşam vaxtı) isə onu inkar edin! Bəlkə, (möminlər öz dinlərindən bunun vasitəsilə) üz döndərsinlər." (Ali-İmran surəsi, 72-ci ayə)
Qeyd edək ki, yuxarıda qeyd olunan bu ayələr nazil olana qədər Mədinə şəhərində yaşayan yəhudilər müsəlmanların imanında süstlük yaratmaq üçün bütün vasitələrdən - hərbi, iqtisadi, siyasi və mədəni hücumlardan istifadə ediblər. Iakin heç bir ciddi faydası olmayıb. Bu üslub isə onların ən məkrli və təhlükəli üslubudur. Xatırlatmaq yerinə düşərdi ki, məhz bu üslubu Mədinə də yaşayan yəhudilərə, Xeybər yəhudiləri məsləhət görüblər ki,
...ЕщёBurada tarixi bir məqam bundan ibarətdir ki, bu üslub heç də müasir şərqşünasların kəşfi deyil. Peyğəmbər dönəmində yaşayan münafiqlərin, inadkar yəhudi və xristianların köhnə metodudur. Qurani-Kərimin özündə bu üslub barədə belə məlumat verilir:
- "Kitab əhlindən (yəhudilərdən) bir dəstə (bir-birinə) dedi: "Möminlərə nazil edilənə (Qurana) günün əvvəlində (səhər vaxtı) inanın, həmin günün axırında (axşam vaxtı) isə onu inkar edin! Bəlkə, (möminlər öz dinlərindən bunun vasitəsilə) üz döndərsinlər." (Ali-İmran surəsi, 72-ci ayə)
Qeyd edək ki, yuxarıda qeyd olunan bu ayələr nazil olana qədər Mədinə şəhərində yaşayan yəhudilər müsəlmanların imanında süstlük yaratmaq üçün bütün vasitələrdən - hərbi, iqtisadi, siyasi və mədəni hücumlardan istifadə ediblər. Iakin heç bir ciddi faydası olmayıb. Bu üslub isə onların ən məkrli və təhlükəli üslubudur. Xatırlatmaq yerinə düşərdi ki, məhz bu üslubu Mədinə də yaşayan yəhudilərə, Xeybər yəhudiləri məsləhət görüblər ki, onlar əvvəlcə özlərinin İslamı bəyəndiklərini, sevdiklərini deyəcək, bununla rəğbət və etibar qazanacaq, sonra isə İslamın bəşər tərəfindən yaradılan bir din olduğunu bildirməklə (guya onlar belə olduğuna əmin oldular) onlara olunan etimaddan sui-istifadə edərək, qəlblərdə şübhə toxumu əkəcəkdilər.
Və bu plan bu gün tam sürətlə davam etdirilməkdədir. Müasir Quran təfsiri olan "Təfsiri Nümunə" əsərində sözü gedən ayənin təfsirində bu planın məqsədi heç də müsəlman gəncləri xristian və ya yəhudi etmək deyil, sadəcə məqsəd gənclərin zehnində İslamın etiqadi prinsiplərini süstləşdirmək və onları öz din və mədəniyyətlərinin böyük və nüfuzlu şəxsiyyətlərinə qarşı laqeyidləşdirmək olduğu qeyd olunur.
Məhəmməd Qütb özünün "Əl-Mustəşriqun" əsərində bu üslubun ən öndə gedənlərindən olan ingilis şərqşünası H.K.Gibb, ondan sonra isə Qustav Qrünebaum (Gustav Grunebaum) və Vilfred Kantvel Smitin (Wilfred Cantwell Simth) adlarını çəkir.
Seyid Əbülhəsən Nədəvinin "Əl-İslamiyyat" əsərində qeyd olunur:
- Zirək şərqşünaslar oxucuları qane etmək üçün bəzən bir əsaslı dağıdıcı şübhəni onlarla adi, önəmsiz tərifin, mədhin içinə sığdırırlar ki, mədhlərin, təriflərin çoxluğu müsəlman oxucuda müəllifə etimad doğursun.
Yazımızın sonunda şiə məzh
...ЕщёVə bu plan bu gün tam sürətlə davam etdirilməkdədir. Müasir Quran təfsiri olan "Təfsiri Nümunə" əsərində sözü gedən ayənin təfsirində bu planın məqsədi heç də müsəlman gəncləri xristian və ya yəhudi etmək deyil, sadəcə məqsəd gənclərin zehnində İslamın etiqadi prinsiplərini süstləşdirmək və onları öz din və mədəniyyətlərinin böyük və nüfuzlu şəxsiyyətlərinə qarşı laqeyidləşdirmək olduğu qeyd olunur.
Məhəmməd Qütb özünün "Əl-Mustəşriqun" əsərində bu üslubun ən öndə gedənlərindən olan ingilis şərqşünası H.K.Gibb, ondan sonra isə Qustav Qrünebaum (Gustav Grunebaum) və Vilfred Kantvel Smitin (Wilfred Cantwell Simth) adlarını çəkir.
Seyid Əbülhəsən Nədəvinin "Əl-İslamiyyat" əsərində qeyd olunur:
- Zirək şərqşünaslar oxucuları qane etmək üçün bəzən bir əsaslı dağıdıcı şübhəni onlarla adi, önəmsiz tərifin, mədhin içinə sığdırırlar ki, mədhlərin, təriflərin çoxluğu müsəlman oxucuda müəllifə etimad doğursun.
Yazımızın sonunda şiə məzhəbinə qarşı daima düşmən mövqeyində dayanan Güntay Gəncalp kimi bir şəxsin əli ilə tərcümə olunan və kitab mağazlarımızda mövcud olan qərb şərqşünaslarından Constantin Virgil Georgiunun əsərlərindən olan "Muhəmməd tanınması gərəkən peyğəmbər" əsəri barədə qısa məlumat vermək istərdim. Bu əsər də yüksək hiylə ilə yazılan və bəsit təriflərlə dolu olan kitabların ən bariz nümunələrindən biridir. Belə ki, əsəri diqqətlə analiz edən zaman məlum olur ki, əsərdə təriflərin arasında Həzrəti Rəsulallahın
ilahi peyğəmbər olması deyil, adi bir bəşər kimi öz zehninin və əməyinin məhsulu olaraq İslamı və Quranı yaratdığına gizli, şüuraltı işarələr olunur, bəzən də son dərəcə əminliklə Peyğəmbərin bütün işləri maddi formada təhlil olunur və bütün İslamın sadəcə o dövrün ictimai-sosial zərurəti əsasında meydana çıxdığı iddia olunur. Yəni Həzrəti Peyğəmbər əsərdə peyğəmbər kimi xatırlansa da, amma kitabın ümumi mənası onu sadəcə adi, insansevər və bəşəriyyəti xilas etmək üçün bir din yaradan qəhrəman kimi təqdim edir. Təbiiki açıq formada deyil, çox gizlin və hiyləgərcəsinə.Можно советовать это только такому человеку, который знает себя.
Прежде, чем узнать Бога, человек должен узнать самого себя.
Бог во всей природе и в душе каждого человека.
Веры различны, но Бог один.
Если человек не позна̀ет самого себя, как он позна̀ет Бога?
Индийская мудрость
Существо это спокойно, бестелесно, свойства его называют любовью, разумом...
Но само существо не имеет имени.
Оно самое отдаленное и самое близкое.
Лао-Цзы
Оно дает жизнь нам и всему видимому и телесному.
C A V A B : Allah Təala (c.c) zalım insanlar yaratmaz. Necə ki, sən ateist olmağı özün azad şəkildə seçmisən (Allah səni buna məcbur etməyib), eləcə də insanlar zalım yaxud yaxşı olmağı özləri seçirlər. Allah Təala (c.c) insanı zalım yox, məsum və günahsız körpə şəklində yaradar. Sən heç yeni doğulmuş zalım bir körpə gördünmü? Əlbəttə ki, yox. Dinindən, dilindən, irqindən və s. asılı olmayaraq bütün insanlar doğularkən günahsız, saf və məsum olurlar. Zaman keçdikcə insan böyüyür və böyüdükcə insanı zalım edən Allah yox, yaşadığı mühit, ətrafındakı insanlar, dostları və başqa səbəblər olur. Allah Təala (c.c) Quranda insanlara zülm etməyi yox, əksinə yaxşılıq edib, pis əməllərdən uzaq durmağı buyurur:
‘Həqiqətən, Allah (Qur’anda insanlara) ədalətli olmağı, yaxşılıq etməyi, qohumlara (haqqını) verməyi (kasıb qohum-əqrabaya şəriətin vacib bildiyi tərzdə əl tutmağı) buyurar, zina etməyi, pis işlər görməyi və zülm etməyi is...ЕщёİRAD Əgər Allah mərhəmətlidirsə, onda niyə zalım insanları yaradır
C A V A B : Allah Təala (c.c) zalım insanlar yaratmaz. Necə ki, sən ateist olmağı özün azad şəkildə seçmisən (Allah səni buna məcbur etməyib), eləcə də insanlar zalım yaxud yaxşı olmağı özləri seçirlər. Allah Təala (c.c) insanı zalım yox, məsum və günahsız körpə şəklində yaradar. Sən heç yeni doğulmuş zalım bir körpə gördünmü? Əlbəttə ki, yox. Dinindən, dilindən, irqindən və s. asılı olmayaraq bütün insanlar doğularkən günahsız, saf və məsum olurlar. Zaman keçdikcə insan böyüyür və böyüdükcə insanı zalım edən Allah yox, yaşadığı mühit, ətrafındakı insanlar, dostları və başqa səbəblər olur. Allah Təala (c.c) Quranda insanlara zülm etməyi yox, əksinə yaxşılıq edib, pis əməllərdən uzaq durmağı buyurur:
‘Həqiqətən, Allah (Qur’anda insanlara) ədalətli olmağı, yaxşılıq etməyi, qohumlara (haqqını) verməyi (kasıb qohum-əqrabaya şəriətin vacib bildiyi tərzdə əl tutmağı) buyurar, zina etməyi, pis işlər görməyi və zülm etməyi isə qadağan edir. (Allah) sizə düşünüb ibrət alasınız deyə, belə öyüd-nəsihət verir!’ (Nəhl, 90)