Ümumiyyetle islamda terror dedikde mehz “vehhabi terroru” başa düşülmelidir. efqanıstanda olan Talibanlar, dünya çaplı el-Qaide terror teşkilatı ve onun çox saylı şebekeleri, çeçen terroristleri, diger vehhabi yönümlü terror teşkilatları ve s. vehhabi ideologiyasının dünyaya bexş etdikleridir. el-Qaidenın minlerle insanın ölümüyle neticelenen “11 sentyabr” hadiseleri, Pakistanda ve İraqda müselmanlara xüsusile de şie müselmanlarına qarşı töredilen terror hadiseleri, Talibanın efqanıstanda töretdiyi sayagelmez cinayetler ve elecede bu ölkeni dünyada en böyük narkotik diyarına çevirmesi, dünyada baş veren bir çox terror hadiseleri ve s. vehhabiliyin artıq bütün dünya xüsusile müselman alemi üçün real tehlükeye çevrildiyinden xeber verir.
Azerbaycanda vehhabilik: Ölkemiz müsteqillik elde etdikden sonra yadda qalan meqamlardan biri de dine azadlıq verilmesi oldu. Bu qerardan sonra ölkemize ayaq açan üzdeniraq misyonerlerden en öncülleri yene vehhabiler oldular. Onlar 1992-ci ilde Azerbaycana ayaq açmağa başladılar. Ve bu dövürden başlayaraq Azerbaycanda sünni-şie, namazın nece qılınması ve s. meseleler aktuallaşmağa başladı. Bundan evvel Azerbaycanda bele bir ayrıseçkiliye yol verilmemiş, zaman-zaman bu torpaqda şie-sünniler arada heç bir narazıçılıq olmadan qardaş kimi yaşamışlar.
Vehhabi misyonerleri etraflarında bir çox üsullarla bir deste insan toplaya bildiler. Azerbaycanda vehhabiliyin yayılmasının esas sebebleri bunlardır:
1. Dini maarifsizlik amili. 70 il dinden uzaq düşmüş xalqımız dini cehetden savadsız olması.
2. Xurafat amili. Bele ki ateizm zamanında xalqda dini etiqadlardan çox xurafatlar dinini terkib hisseleri kimi tanınırdı. Bundan da istifade eden vehhabiler bu xurafatların doğurdan da dinin terkib hissesi olmadığını bildirerek ve guya bizim mezhebin inanclarının terkib hissesi olduğunu hiylegerlikle xalqa çatdırmaları.
3. Maddiyyat amili. Onlar yardım yolları ile işsiz ve qaçqın tebeqeni öz ellerine alırlar. Vehhabilerin Bakıda melum olan en böyük xeyriyye teşkilatı Küveytin “İslam İrsinin Dirçelişi” cemiyyetidir. Bununla bele metbuatda da getdiyi melumatlara göre “Xelife” islam (vehhabi) teşkilatı Azerbaycanda vehhabiliyin yayılması üçün üç milyon dollar pul ayırmışdır. Bele faktlar çoxdur.
4. Müsteqilliyden sonra da heqiqi islamın ve islam deyerlerinin xalqa çatdırılmaması ve ya qeyri-peşekar tebliğ. Bele ki, islam libasına bürünmüş bezi “bozbaş molla”ların islama biznes, pul qazanmaq yolu kimi baxmaları buna sebeb olmuşdur. Bu cür “dindarlar” neyin ki, heqiqi islamı xalqa çatdırdılar, eksine xalqın heqiqi islamdan uzaqlaşmasına ve başda vehhabilik olmaqla diger firqe ve dinlere üz tutmalarına sebeb oldular.
Meneviyyatımıza, dini deyerlerimize, medeniyyetimize ve dövletçiliyimize qarşı yönelmiş vehhabilik artıq bu gün real tehlüke menbeyi olaraq qebul edilmelidir! Son hadiseler de bunu gösterir. Bele ki, metbuatımızda yer alan iyulun 12-den 13-e keçen gece (2005-ci il) Milli Tehlükesizlik Nazirliyi Novxanı kendinde gizlenen bir qrup silahlı vehhabinin zerersizleşdirilmesi meqsedile xüsusi emeliyyat keçirir. MTN emekdaşlarının gelişinden xeber tutan vehhabiler onlara silahlı müqavimet gösterib. İki saata yaxın davam eden atışmada üç vehhabi öldürülür. emeliyyat zamanı altı terrorçunun hebs olunduğu bildirilir. Bundan sonra onlardan daha iki nefer 3-cü mikrorayon erazisinde zerersizleşdirilir ve maşınlarından külli miqdarda silah-sursat aşkar olunur. 2005-ci ilin axırlarında Xaçmaz şeherinde aşkar olunan silah anbarı ve s. bunu testiq edir.
Azerbaycanda en çox vehhabilik Xaçmaz, Siyezen, Quba, Qusar, Zaqatala ve Şamaxıda yayılmışdır. Bele ki, bu şeherlerde dine riayet edenlerin böyük ekseriyyetini vehhabi firqesi ardıcılları teşkil edir. Ölkemizin paytaxtında da vehhabilik durmadan artmaqdadır. Tesadüfü deyil ki, onların Azerbaycandakı merkezleri ve dayaq nöqteleri Bakıdakı “ebu-Bekr” mescididir. Oranın vehhabi rehberi metbuata verdiyi müsahibelerinin birinde cüme günü mescidde 7 min dindarın namaz qıldığını bildirir. Ve ona unvanlanan vehhabi sözüne etiraz olaraq bildirir ki, ümumiyyetle vehhabilik deye bir şey yoxdur. Biz müselmanıq. (Diqqet!)
Bu hadiselerden elave vehhabiler broşurler paylayıb xalqı çaşqınlığa salmaq isteyirler. Bu broşurların birinde Peyğember (s) mescidinin şeyxinin yuxuda Peyğember (s)-ı gördüyü qeyd olunduqdan sonra bu broşuru oxuyan şexsden teleb edilir ki, bu broşurdan en azı on nüxse çıxarıb paylasın. eks teqdirde ya ölümle ya da acı aqibetle üzleşecek.
Hörmetli bacı ve qardaşlarımıza onların bütün beşeriyyet, xüsusilede müselmanlar üçün tehlükeli olan eqidelerini qeyd edek. Onu da bildiririk ki, bu meqalenin II hissesinde onların eqideleri haqqında geniş melumat verilecek ve eqidelerine Qur`an, sünnet ve ağıl baxımından cavab verilecek, yalnışlığı sübut olunacaq. Biz burada onların eqidelerini sistemleşdirilmiş halda qeyd edirik ki, oxucular vehhabilerin hansı eqidelere sahib olduqlarını anlasınlar.
eqideleri:
1. Allaha el-ayaq, üz, göz ve s. nisbet vermek. Bir sözle Allahı cisimleşdirmek. Qeribedir, müselmanları şirkde (Allaha şerik qoşmaqda) günahlandıran vehhabiler özleri neyin ki Allaha şerik qoşurlar, hetta Allahı cismani bir varlıq kimi qebul edirler. Yeni onu göyde oturan, geceler yer semasına enen, iki eli , gözü, qulaqları ve s. olan bir insana benzer mexluq kimi tesevvür edirler. Oxucularımızdan kimse bizi onlara qarşı iftira atmaqda günahlandıra biler. Bele oxucularımızdan xahiş edirik ki, vehhabilerin Azerbaycan dilinde yazımış olduqları ve böyük tirajla çap olunub ehaliye paylanılan “Selefi Salehin eqideleri ve ya ehli-sünnet vel-cemaat yolu” kitabına müraciet ede bilerler.
2. Bütün müselmanların “kafir” olması. Onların eqidesine göre bütün müselmanlar vehhabi eqidesini qebul etmelidiler. eks teqdirde onlar kafirdiler ve öldürülmelidirler. Elecede vehhabi eqidesi daşımayan qadınlara tecavüz etmek halaldır.
3. Peyğemberlerin, imamların, övliyaların qebiri üzerinde türbe, Allah evi tikmek haramdır ve onu dağıtmaq vacibdır. Her bir vehhabi imkanı olan halda bu türbeleri ve mescidleri yıxmalıdır, yoxsa böyük günah etmiş olar. Ümumiyyetle onlar demek olar ki, islami abidelere qarşı düşmen mövqeyi tutmaqdadırlar. Bizim qenaetimizce bunun özü de vaxtı ile islam düşmenleri terefinden onların eqidelerine elave olunub. Çünki bir xalqı mehv etmek ve onlara keçmişini unutdurmaq üçün onun tarixini xüsusile tarixi yaşadan tarixi abideleri mehv etmek lazımdır.
4. Şefaetin ve tevessülün haramlığı.
5. Peyğemberlerin, övliyaların ve yaxud her hansı bir qebir ziyaretine getmek haramdır.
6. Peyğemberin ve İmamların matem ve mövludunu qeyd etmek haramdır.
7. ezizlerin ölümünde ağlamaq haramdır.
8. Ağıl, mentiq haramdır ve dine (vehhabi ideologoyasına) ziddir.
Sonda hörmetli oxuculardan xahiş edirik ki, yuxardakı eqideli insanlara rast geldikde onların vehhabi olmasına emin olsunlar. Çünki evvelde de qeyd etdiyimiz kimi onlar indi “vehhabi” adını qebul etmir, özlerini “esl müselman”, “Selefi Saleh”, “ehli-sünnet vel-Cemaet” adlandırırlar.
İlahi Sen bütün haqq yoldan çıxmış insanları haqq yola hidayet et! Ve eger bu insanıar hidayet olmazlarsa onların şerlerini özlerine qaytar.
Müselmanları bütün düşmenlerin şerinden qoru. Amin Ya Rebbelalemin
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев