Анекдоттар өлді, мемдер жасасын! TikTok пен әлеуметтік желілер аталарымыздың әзілдерін қалай ұмыттыр
Бір кездері анекдот айту – жиналған топтың жұлдызы болу деген сөз еді.Кафеде, асүйде, кештерде – әрдайым біреудің "сол ерекше анекдоты" болатын, ол барлығын күлкіден көзден жас ағызар деңгейге жеткізетін. Бірақ бүгінгі таңда анекдоттар ғайып болғандай. Олардың орнын мемдер, TikTok роликтері мен гифтер басты. КСРО және посткеңестік кезеңнің басты әзіл валютасы болған жанрға не болды?
Шокқылық жаңалықтарды оқыңыздар біздің сайттан "
Bugin.Info"
TikTok және "кідірісті жою"Анекдоттар – бұл өзіндік бір ритуал. Әңгімеші оқиғаны баяндап, кідіріс жасап, күтпеген аяқтауға жетелейтін. TikTok пен Instagram бұл кідірісті жойды. Қазір әзіл бірден беріледі: видео 10–15 секундқа ғана созылады, әзіл сол аралықта "атылып" үлгереді. Егер бір-екі секундта күлкілі бола алса, неге оқиғаның аяқталуын күту керек?
Мемдер – жаңа заман анекдоттарыМемдер – бұл анекдоттардың ықшамдалған нұсқасы. Олар таныс бейнелерді қолдана отырып, әзілді бір сурет немесе қысқа фраза арқылы жеткізеді. Ирония, сарказм, абсурд – бұрын анекдотқа тән болғанның бәрі қазір мемдер арқылы беріледі. Бұл тезірек, әмбебап және үздіксіз ақпарат тасқыны дәуірі үшін өте қолайлы.
Тіл мен форматтың өзгеруіАнекдоттар – "мәтіндік" әзілдер, сөзге мұқият назар аударуды талап етеді. Ал әлеуметтік желілер, керісінше, визуалды контентті қолдайды. Гиф немесе видео кез келген платформада жұмыс істейді, ал мәтіндік анекдот тым баяу және "заманнан артта қалғандай" көрінеді.
Нет комментариев