5
ԿԻՐԱԿԻ
Ճրագալույց Ս. Ծննդյան և Աստածահայտնության
Եվ Հակոբը ծնեց Հովսեփին՝ Մարիամի ամոսնուն, որից ծնվեց Հիսուսը, որ կոչվում է Քրիստոս:
Մատթեոս 1.16
Հիսուսը
նաև հաստատում է Իր իրավունքը մեղքը ներելու և բժշկում է անդամալույծին (Մատ. 9.1-8): Կյանքի յուրաքանչյուր ոլորտում Հիսուսն Իր իշխանությունն է դրսևորում. և հենց այս համատեքստում է, որ Հիսուսը կանչում է Մատթեոսին՝ իրեն հետևելու: Ինչպես առաջին չորս աշակերտներին կանչելը կապված էր իրենց «մարդկանց որսորդ» դառնալու առաջադրանքի հետ, այնպես էլ այժմ Մատթեոսին կանչելը Հիսուսի` մեղավորների հետ ուտելու համատեքստում է: Հիսուսի գործը ողորմություն բերելն էր ոչ թե արդարներին, այլ` մեղավորներին: Եվ որպես Հիսուսի հետևորդ` այս կոչը վերաբերում էր նաև Մատթեոսին, ուստի պատմության ողջ ընթացքում` նաև եկեղեցուն: Փրկիչը բերում է Աստծո ողորմությունը մեր մեղքի ներման համար: Զարմանալի չէ, որ ապաշխարությանն ու պահեցողությանը հետևում է ուրախությունը: Աստծո թագավորությունը եկել է. նոր արարածը ներխուժեց մարդկության պատմություն: Նրան հավատացողները, բժշկություն և մահից կյանք կգտնեն (Մատ. 9.18-26): Կույրը կտեսնի, համրը կխոսի, և դիվահարը կազատագրվի (9.27-34): Հիսուսի այս հետևորդները, որոնց աչքերն ու բերանները բացվեցին, չկարողացան լուռ մնալ, այլ գնացին և «բոլոր երկրի մեջ Նրա համբավը տարածեցին» (9.31): Այսպիսով, որքան հասարակության ղեկավարները կեղծ մեղադրում և քննադատում էին Նրան, այնքան սովորական ժողովուրդը հիացմունքով հայտարարում էր, որ Հիսուսի զորությունը, իշխանությունն ու ողորմած սերը բացառիկ են (9.33):
Մ. Գոլդսմիթ
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Комментарии 2