1996-97թթ․ ԵԱՀԿ Մինսկի խմբի համանախագահների առաջարկած փաթեթային տարբերակով պատերազմում պարտված Ադրբեջանը համաձայնել է ընդամենը ինքնավարություն տալ Արցախին, իսկ փուլային տարբերակով մերժել է տալ առավելագույնը ու կարգավիճակի հարցը առկախել է անորոշ ժամանակով։ 1998թ․ պալատական հեղաշրջման առանցքային դերակատար Ռոբերտ Քոչարյանը բոլորին "համոզել" է, թե ոչ միայն Արցախի անկախ կարգավիճակն է ապահովելու, այլ նաև նրա համար 10,000 քառակուսի կիլոմետր տարածք՝ ներառյալ 7 շրջանները։ 1998թ․ Ընդհանուր պետութան տարբերակով Ռոբերտ Քոչարյանն արդեն իսկ "փոխզիջման" է հանել այդ 7 շրջանները՝ Ադրբեջանի հետ ասիմետիկ ինքնավարությամբ ֆեդերացիա կազմելու դիմաց, որը կրկին մերժել է Ադրբեջան/։ 1999թ․ Մեղրի տարբերակով 6,5 շրջաններից զատ համաձայնել է Ադրբեջանին հանձնել նաև Մեղրիի շրջանը՝ Արցախ+Լաչինի միջանցքի դիմաց, որից հետ է կանգնել հոկտեմբերի 27-ից հետո երկրում ստեղծված իրավիճակի քողածածկույթի տակ ու մոդիֆիկացված տարբերակով առաջարկել է ցանկացած տեսակի /էստակադա, թունել/ ճանապարհ տալ Ադրբեջանին, որից վեր...Ещё1996-97թթ․ ԵԱՀԿ Մինսկի խմբի համանախագահների առաջարկած փաթեթային տարբերակով պատերազմում պարտված Ադրբեջանը համաձայնել է ընդամենը ինքնավարություն տալ Արցախին, իսկ փուլային տարբերակով մերժել է տալ առավելագույնը ու կարգավիճակի հարցը առկախել է անորոշ ժամանակով։ 1998թ․ պալատական հեղաշրջման առանցքային դերակատար Ռոբերտ Քոչարյանը բոլորին "համոզել" է, թե ոչ միայն Արցախի անկախ կարգավիճակն է ապահովելու, այլ նաև նրա համար 10,000 քառակուսի կիլոմետր տարածք՝ ներառյալ 7 շրջանները։ 1998թ․ Ընդհանուր պետութան տարբերակով Ռոբերտ Քոչարյանն արդեն իսկ "փոխզիջման" է հանել այդ 7 շրջանները՝ Ադրբեջանի հետ ասիմետիկ ինքնավարությամբ ֆեդերացիա կազմելու դիմաց, որը կրկին մերժել է Ադրբեջան/։ 1999թ․ Մեղրի տարբերակով 6,5 շրջաններից զատ համաձայնել է Ադրբեջանին հանձնել նաև Մեղրիի շրջանը՝ Արցախ+Լաչինի միջանցքի դիմաց, որից հետ է կանգնել հոկտեմբերի 27-ից հետո երկրում ստեղծված իրավիճակի քողածածկույթի տակ ու մոդիֆիկացված տարբերակով առաջարկել է ցանկացած տեսակի /էստակադա, թունել/ ճանապարհ տալ Ադրբեջանին, որից վերջինս հրաժարվել է։ Եթե պատերազմում պարտված Ադրբեջանն այդքանը կարողացել է անել ու մերժել, որտեղից էր "վստահությունը", թե ռազմական բյուջեն բազմապատկող ու Հայաստանին ռազմական ու ռազմավարական առումներով բազմակի գերազանցող Ադրբեջանը պետք է "վերջապես" համաձայներ Արցախին "անկախություն" տալուն․․․ Իսկ այս ամենի արդյունքում Ադրբեջանը նախ ամրագրեց ու Հայաստանին անուղղակի ընդունել տվեց, որ 1․ 7 տարածքները աներկբա ու առանց սակարկման պատկանում են իրեն, այդ ընթացքում ՄԱԿ ԱԽ 4 բանաձևերի հիման վրա ամրապնդեց իր իրավունքը, 2․ ապալեգիտիմացրեց 1991թ․ Արցախի անկախության հանրաքվեն՝ քանի որ Հայաստանը համաձայնեց նոր պայմաններում /ադրբեջանցիների վերադարձի դեպքում/ նոր հանրաքվե անցկացնել, ու դա ուժ կունենար միայն, եթե Ադրբեջանը ճանաչեր, ավելին՝ իր Սահմանադրությունն այնպես փոխեց, որ հանրաքվեն միայն համապետական պետք է լիներ․․․ 3․ հակամարտությունը բերեց Հայաստան-Ադրբեջան դաշտ՝ լեգիտիմացնելով Հայաստանի տարածքների փոխզիջման առարկա լինելը, 4․ անկլավ ու հակամարտության առարկա հանդիսացվող Արցախի ապաշրջափակմանը սիմետրիկ ստեղծեց հակամարտության առարկա չհանդիսացող էքսկլավ Նախիջևանի ապաշրջափակման պահանջ, որը լեգիտիմացրեց Հայաստանի ձեռքերով, 5․ Մի պահ համաձայնելով Արցախի ու Հայաստանի միավորմանը Հայաստանի կողմից անպատկերացելի գին վճարելու պատրաստակամության դիմաց, քիչ անց Քոչարյանից ոչ պակաս չափով օգտագործեց Հայաստանում կազմակերպված հոկտեմբերի 27-ը՝ օրակարգից մեկընդմիջ հեռացնելով "Միացում" օրակարգը․․ 6․ այդ ամենի արդյունքում թուլացրեց Արցախի "վիճելի տարածք" լինելու թեզը՝ քննարկումները մեկընդմիշտ տրանսֆորմացնելով իր "գրավյալ տարածքների դեօկուպացիայի" "լեգիտիմ" պահանջին ու Հայաստանի կողմից դրանք հանձնելու ժամանակացույց ներկայացնելուն 7․ միջազգային ռազբորկայում ապացուցեց, որ Հայաստանը ապակառուցողական կողմ է ու իր խոստացածը չի կատարում, մանավանդ որ 7 շրջանները աներկբա պատկանում են իրեն․․․ Բա ոնց հայկական դիվանագիտությանը չասես "ինֆանտիլ" դիվանագիտություն․․․ Թե բա հայրիկը փայլուն դիվանագիտական արդյունք էր ապահովել՝ ինքը համաձայնն էր Մեղրիով ճանապարհ էլ տալ, բայց Հեյդար Ալիևը ճանապարհ չէր ուզում, 7 շրջանից բացի նաև Մեղրին էր ուզում․․․ Իսկ Հեյդարը "խեղճի" տեսքով որդու համար այ վերը նկարագրվածն ապահովեց․․․ Դե եթե կարողացան այդ ամենն անել պարտված ու ծնկի եկած վիճակում, մնացածն անելու էինկ վերականգնված վիճակում։ Ու դրա համար էլ հիմա Իլհամը շտապում է, որ Հայաստանը հանկարծ ոտքի չկանգնի․․․ Ստյոպա Սաֆարյան
Представители Защитника прав человека выехали в Сюник, чтобы на месте ознакомиться с ситуацией в ЗММК. По поручению Защитника прав человека Анаит Манасян представители Защитника прав человека отправились в Сюникскую область. Целью является ознакомление на месте с вопросами, касающимися прав, поднятыми работниками Зангезурского медно-молибденового комбината, состоянием обеспечения прав граждан, а также с проблемами, высказанными в отношении условий труда. Начальник управления по защите прав человека в сфере уголовного правосудия и вооруженных сил аппарата Защитника прав человека Арам Минасян, начальник управления по защите гражданских, социально-экономических и культурных прав Владимир Оганесян и начальник Сюникского регионального управления Ани Мнацаканян ознакомились с ситуацией на месте и провели встречи с сотрудниками ЗММК. Все поднятые вопросы, касающиеся прав человека, будут зарегистрированы и представлены омбудсмену.
Мы используем cookie-файлы, чтобы улучшить сервисы для вас. Если ваш возраст менее 13 лет, настроить cookie-файлы должен ваш законный представитель. Больше информации
Комментарии 5
Եթե պատերազմում պարտված Ադրբեջանն այդքանը կարողացել է անել ու մերժել, որտեղից էր "վստահությունը", թե ռազմական բյուջեն բազմապատկող ու Հայաստանին ռազմական ու ռազմավարական առումներով բազմակի գերազանցող Ադրբեջանը պետք է "վերջապես" համաձայներ Արցախին "անկախություն" տալուն․․․
Իսկ այս ամենի արդյունքում Ադրբեջանը նախ ամրագրեց ու Հայաստանին անուղղակի ընդունել տվեց, որ
1․ 7 տարածքները աներկբա ու առանց սակարկման պատկանում են իրեն, այդ ընթացքում ՄԱԿ ԱԽ 4 բանաձևերի հիման վրա ամրապնդեց իր իրավունքը,
2․ ապալեգիտիմացրեց 1991թ․ Արցախի անկախության հանրաքվեն՝ քանի որ Հայաստանը համաձայնեց նոր պայմաններում /ադրբեջանցիների վերադարձի դեպքում/ նոր հանրաքվե անցկացնել, ու դա ուժ կունենար միայն, եթե Ադրբեջանը ճանաչեր, ավելին՝ իր Սահմանադրությունն այնպես փոխեց, որ հանրաքվեն միայն համապետական պետք է լիներ․․․
3․ հակամարտությունը բերեց Հայաստան-Ադրբեջան դաշտ՝ լեգիտիմացնելով Հայաստանի տարածքների փոխզիջման առարկա լինելը,
4․ անկլավ ու հակամարտության առարկա հանդիսացվող Արցախի ապաշրջափակմանը սիմետրիկ ստեղծեց հակամարտության առարկա չհանդիսացող էքսկլավ Նախիջևանի ապաշրջափակման պահանջ, որը լեգիտիմացրեց Հայաստանի ձեռքերով,
5․ Մի պահ համաձայնելով Արցախի ու Հայաստանի միավորմանը Հայաստանի կողմից անպատկերացելի գին վճարելու պատրաստակամության դիմաց, քիչ անց Քոչարյանից ոչ պակաս չափով օգտագործեց Հայաստանում կազմակերպված հոկտեմբերի 27-ը՝ օրակարգից մեկընդմիջ հեռացնելով "Միացում" օրակարգը․․
6․ այդ ամենի արդյունքում թուլացրեց Արցախի "վիճելի տարածք" լինելու թեզը՝ քննարկումները մեկընդմիշտ տրանսֆորմացնելով իր "գրավյալ տարածքների դեօկուպացիայի" "լեգիտիմ" պահանջին ու Հայաստանի կողմից դրանք հանձնելու ժամանակացույց ներկայացնելուն
7․ միջազգային ռազբորկայում ապացուցեց, որ Հայաստանը ապակառուցողական կողմ է ու իր խոստացածը չի կատարում, մանավանդ որ 7 շրջանները աներկբա պատկանում են իրեն․․․
Բա ոնց հայկական դիվանագիտությանը չասես "ինֆանտիլ" դիվանագիտություն․․․
Թե բա հայրիկը փայլուն դիվանագիտական արդյունք էր ապահովել՝ ինքը համաձայնն էր Մեղրիով ճանապարհ էլ տալ, բայց Հեյդար Ալիևը ճանապարհ չէր ուզում, 7 շրջանից բացի նաև Մեղրին էր ուզում․․․
Իսկ Հեյդարը "խեղճի" տեսքով որդու համար այ վերը նկարագրվածն ապահովեց․․․
Դե եթե կարողացան այդ ամենն անել պարտված ու ծնկի եկած վիճակում, մնացածն անելու էինկ վերականգնված վիճակում։
Ու դրա համար էլ հիմա Իլհամը շտապում է, որ Հայաստանը հանկարծ ոտքի չկանգնի․․․
Ստյոպա Սաֆարյան
По поручению Защитника прав человека Анаит Манасян представители Защитника прав человека отправились в Сюникскую область. Целью является ознакомление на месте с вопросами, касающимися прав, поднятыми работниками Зангезурского медно-молибденового комбината, состоянием обеспечения прав граждан, а также с проблемами, высказанными в отношении условий труда.
Начальник управления по защите прав человека в сфере уголовного правосудия и вооруженных сил аппарата Защитника прав человека Арам Минасян, начальник управления по защите гражданских, социально-экономических и культурных прав Владимир Оганесян и начальник Сюникского регионального управления Ани Мнацаканян ознакомились с ситуацией на месте и провели встречи с сотрудниками ЗММК.
Все поднятые вопросы, касающиеся прав человека, будут зарегистрированы и представлены омбудсмену.
Վեր կաց Վազգեն, վեր կաց Դեմիրճյան, քոչին դուք եք ոտնատակ տալու