Предыдущая публикация
7— мунзал, 114—сура,14 — сачда, 540—
рукуъ,77493— калима, 39576—касра,
321180—харф,1771—мад, 4804—
замма,1274—ташдид,93243—забар ва
105684—нукта мебошад!!! Барои касбисавоб
класс монед тодигаронниз хонанд!
♥Парвардигоро!
Худат моро фарёдраси кун!
3амоне, ки ҷуз Ту фарёдрас надорем
Бар мо дари Раҳмати бе каноратро бикушо!
Замоне, ки тамоми дарҳо бар мо баста мешавад.
Моро ба оғӯши Раҳматат Бигир! Замоне, ки душманони зоҳириву ботини бар мо мусаллат мешавад.
Моро мағфират кун!
Замоне, ки дар пешгоҳи бо Азаматат ҳозир мешавем.
Моро Бо Фазлу Караматат Вориди "Ҷаннат" Гардон!
Замоне, ки даст овозе ҷуз умед ба фазлу кароматат надорем.Амин .
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Комментарии 9
Адади аҳли куфа.{{Оятҳои
Қуръон.{{{6236-оятҳаст} Ҳамза мегуяд ки ин адади мазкурро Ибни Абилайло, аз Абу Абдураҳмони Салми, ва у аз Ҳазрати Али .р.а. нақл кардааст ки оёти Қуръон 6236 то ҳаст.
Адади дуюмро аҳли мадани яъне уламои Мадина ду намуд адад пешкаш кардаанд.
Адади якум мансуб аст ба Абу Ҷаъфар Язид ибни Қаъқо ва Шаби ибни Асасо, ки мегуяд Қуръон 6214 оят ҳаст.
Адади дуюм мадина мансуб аст ба Исмоъил ибни Ҷаъфари ибни Касири Ансори.Ки баноми адади мадании охар машҳур шудааст {{6217}}}оят ҳаст.
Адади Макки ки инро уламои Макка гуфтаанд.
Муҷоҳид аз Ҳазрати ибни Аббос аз Убай ибни Каъб ривоят мекунад , ки Адади Қуръон 6220 оят ҳаст.
Хулас дигар ададҳо ба номи адади Басри, адади Шоми, низ ҳаст.Ва ин баруи забонҳои мо ҳаст ки оёти Қуръон 6666 оят ҳаст ин марҷаи Илми надорад.
Ва он чи ки дар мусоҳифи мост Оётҳои Қуръон {{6236}} то ҳаст ки феълан яъне ҳозир дар кулли ҷаҳони Ислом амали мешавад.
Ҳар инсо...ЕщёДар оётҳои Қуръони карим ихтилоф ҳаст.Ва мо чанде аз инҳоро пешкаш мекунем.
Адади аҳли куфа.{{Оятҳои
Қуръон.{{{6236-оятҳаст} Ҳамза мегуяд ки ин адади мазкурро Ибни Абилайло, аз Абу Абдураҳмони Салми, ва у аз Ҳазрати Али .р.а. нақл кардааст ки оёти Қуръон 6236 то ҳаст.
Адади дуюмро аҳли мадани яъне уламои Мадина ду намуд адад пешкаш кардаанд.
Адади якум мансуб аст ба Абу Ҷаъфар Язид ибни Қаъқо ва Шаби ибни Асасо, ки мегуяд Қуръон 6214 оят ҳаст.
Адади дуюм мадина мансуб аст ба Исмоъил ибни Ҷаъфари ибни Касири Ансори.Ки баноми адади мадании охар машҳур шудааст {{6217}}}оят ҳаст.
Адади Макки ки инро уламои Макка гуфтаанд.
Муҷоҳид аз Ҳазрати ибни Аббос аз Убай ибни Каъб ривоят мекунад , ки Адади Қуръон 6220 оят ҳаст.
Хулас дигар ададҳо ба номи адади Басри, адади Шоми, низ ҳаст.Ва ин баруи забонҳои мо ҳаст ки оёти Қуръон 6666 оят ҳаст ин марҷаи Илми надорад.
Ва он чи ки дар мусоҳифи мост Оётҳои Қуръон {{6236}} то ҳаст ки феълан яъне ҳозир дар кулли ҷаҳони Ислом амали мешавад.
Ҳар инсоне ки шубҳа дорад ҷустуҷу кунад то ки худ бинад.
Ки бошад ҷаннати эшон ба дунё гулшани масҷид.
Барои зикру ёди Холиқу ҳам хондани Қуръон
Бирав, эй дӯст, шому субҳидам бар маскани масҷид.
Намози боҷамоатро бихонӣ бо ҳузури дил,
Гар аз баҳри Худо ойӣ, ту андар маъмани масҷид.
Касе созад чароғону бирӯбад ҳам ғуборашро,
Биёбад аҷри ҳар якро ҳазор аз махзани масҷид.
Бикор имрӯз тухми зикру авроди Худовандӣ,
Ки бардорӣ ба фардо ҳосилот аз хирмани масҷид.
Худованди ҷаҳон бахшад ба маҳшар нури тобонат,
Агар дар сина ҷо кардӣ, ту дури маъдани масҷид.
Битобад пеши чашми қудсиёни олами боло,
Мисоли моҳ ҳар як рукни партавафкани масҷид.
Суханҳои дурӯғу пучи беҳуда магӯ он ҷо,
Ки ҳар кас толиби дунёст, бошад душмани масҷид.
Дили Наққош мехоҳад, ки бошад гарди роҳи он,
Малак низ орзу доранд нури равшани масҷид.
Иброҳими Наққош
Дар Қурон омадааст, ки Худованд инсонҳоро баъд аз марг зинда мекунад ва таъкид гардидааст, ки ангуштони вайро дубора танзим мекунад.
Худованди мутаъол мефармояд:
بَلَىٰ قَادِرِينَ عَلَىٰ أَن نُّسَوِّيَ بَنَانَهُ
Бале, (ҷамъ мекунем); Тавоноем бар он, ки [ҳатто] сарангуштҳои ӯро рост кунем. (Қиёмат ояи 4)
Ин таъкит бар сари ангуштон муҳим аст. Зеро шакл ва тафсилоти асари ангушти ҳар шахс мунҳасир ба фард ва махсуси худаш мебошад.
Асари ангушт, ки қабл аз тавлид такмил мегардад, дар тамоми тули умр бидуни тағйир боқи мемонад. Ба ҳамин далед асари ангушт мадраки ташхиси ҳувияти афрод ба кор меравад ва дар он ҳеҷ гуна иштибоҳе рух намедиҳад.
Аҳамияти асари ангушт дар охирҳои асри нуздаҳум кшаф гардид, дар ҳоле, ки қаблан Худованд дар Қурон моро мутаваҷҷеҳи он сохта буд.
حَتَّىٰ إِذَا مَا جَاءُوهَا شَهِدَ عَلَيْهِمْ سَمْعُهُمْ وَأَبْصَارُهُمْ وَجُلُودُهُم بِمَا كَانُوا يَعْمَلُونَ
то вақте ки наздики дӯзах биёянд, [он гоҳ] гӯшҳояшону чашмҳояшону пӯстҳояшон...ЕщёАсари ангуш дар Қурон.
Дар Қурон омадааст, ки Худованд инсонҳоро баъд аз марг зинда мекунад ва таъкид гардидааст, ки ангуштони вайро дубора танзим мекунад.
Худованди мутаъол мефармояд:
بَلَىٰ قَادِرِينَ عَلَىٰ أَن نُّسَوِّيَ بَنَانَهُ
Бале, (ҷамъ мекунем); Тавоноем бар он, ки [ҳатто] сарангуштҳои ӯро рост кунем. (Қиёмат ояи 4)
Ин таъкит бар сари ангуштон муҳим аст. Зеро шакл ва тафсилоти асари ангушти ҳар шахс мунҳасир ба фард ва махсуси худаш мебошад.
Асари ангушт, ки қабл аз тавлид такмил мегардад, дар тамоми тули умр бидуни тағйир боқи мемонад. Ба ҳамин далед асари ангушт мадраки ташхиси ҳувияти афрод ба кор меравад ва дар он ҳеҷ гуна иштибоҳе рух намедиҳад.
Аҳамияти асари ангушт дар охирҳои асри нуздаҳум кшаф гардид, дар ҳоле, ки қаблан Худованд дар Қурон моро мутаваҷҷеҳи он сохта буд.
حَتَّىٰ إِذَا مَا جَاءُوهَا شَهِدَ عَلَيْهِمْ سَمْعُهُمْ وَأَبْصَارُهُمْ وَجُلُودُهُم بِمَا كَانُوا يَعْمَلُونَ
то вақте ки наздики дӯзах биёянд, [он гоҳ] гӯшҳояшону чашмҳояшону пӯстҳояшон ба он чи мекарданд, бар онҳо гувоҳӣ диҳанд. (Фуссилат ояи 20)