Ишкерлер өз бизнесин рыноктук өзгөрүүлөрдөн толугу менен изоляциялай алышпайт, бирок анын келечегин аныктай турган фундаменталдуу маселелерге көңүл бура алышат. Жоготууларды болтурбоо үчүн алар жөнүндө алдын ала ойлонуп баштоо маанилүү.
Бирок чыныгы көйгөй - бул суроолорго жооп берүү сиздин бизнесиңиз өскөн сайын. Жаңы шарттарда эски чечимдер иштебей калышы мүмкүн.
Эң маанилүү суроолордун бири: "Сиздин акыркы максатыңыз эмне?" Бул суроонун жообу бизнес стратегиясын гана эмес, анын келечектеги жолун да аныктайт.
Мисалы, эгер сиздин максатыңыз бизнесиңизди ири инвесторго сатуу болсо, сизге тез өсүү жана масштабдоо үчүн стратегия керек. Максат узак мөөнөттүү туруктуу өнүгүү болсо, анда сапаттуу продукт жана кардарлардын лоялдуулугуна басым жасалат.
Бул суроонун жообу сизге негизги артыкчылыктарга көңүл бурууга жана бизнесиңизди өзгөрүп жаткан рынок шарттарына ылайыкташтырууга жардам берет.
Байлардын ойлору | бизнес блог
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев