Короткий огляд семінару в м. Мукачево (приблизно 1-15 вересня).
Сьогодні ми розглянемо ще одну тему семінару як: Стратегія реклами та просування.
Тема семінару: Просування бізнесу в інтернет. Особливості просування в Мукачеві, Берегові, Іршава, Чинадієво і Свалява, Поляна і ...
Стратегія реклами
- Що таке Стратегія
— Важливість Стратегія
— Ресурси інтернету
— Інтернет майданчик
— Реклама
— Записатися на семінар
І друзі, щоб ви краще мене розуміли:
Не ви для інтернету, а ІНТЕРНЕТ ДЛЯ ВАС!
Моя мета — навчити вас розуміти інтернет і його сервіси. Навчити вас правильно використовувати їх! Навчити більше не «ЯК», а НАВІЩО?
Нехай вас не інтернет використовує, а ви інтернет!
Що таке Стратегія?
Стратегія (ін — грец. στρατηγία — «мистецтво полководця») — наука про війну, зокрема наука полководця, загальний, не деталізований план військової діяльності, що охоплює тривалий період часу, спосіб досягнення складної мети, пізніше взагалі будь-якої діяльності людини.
Завданням Стратегія є ефективне використання наявних ресурсів для досягнення основної мети (Стратегія як спосіб дій стає особливо необхідною в ситуації, коли для прямого досягнення основної мети недостатньо наявних ресурсів).
Тактика є інструментом реалізації Стратегія і підпорядкована основній меті Стратегія. Стратегія досягає основної мети через рішення проміжних тактичних завдань по осі «ресурси — мета».
Оригинал: «Вікіпедія»
Коротко — тривала мета (по часу, тайм менеджмент) і Загальний план дій. А як реалізувати мету це вже і тактика.
Важливість Стратегія.
Взагалі потрібно знати чого хочеш досягти, використовуючи інтернет.
Які цілі: купівля на сайті, телефонний дзвінок, пожертвування, відвідування, клієнт з інтернету, продажу онлайн, офлайн продажу, повна зайнятість в інтернеті, додатковий заробіток, тимчасова робота ...
Як бачимо цілей багато!
А у вас яка мета, напишіть, поговоримо?!
А тепер трохи про те, які є інструменти вирішення цілей — «ресурси-мета» (див. вище тактика).
Ресурси інтернету
Ресурси (інструменти) діляться на 2 категорії:
інтернет майданчик
реклама.
Інтернет майданчик — це ви в інтернеті. Немає майданчика, немає і вас
Майданчики також зараз можна розділити на 2 категорії: соц мережу і сайт.
Ці два види майданчиків визначають з того, де ви збираєтеся знаходити клієнта.
Соц. мережі — це клієнти з «смартфонів і телефонів». Вони рідко заходять на сайти. Для них вся інформація має бути в групах та на сторінках.
Сайти — це клієнти з комп'ютерів. На сайті, на відміну від соціальних мереж, ви можете розмістити все що хочете, як хочете — це ваша територія! 🙂 В соц мережах тільки там де скажуть...
Можна відкривати аккаунт і зробити сайт. Саме на цій території «території семінару», потрібно і сайт та соц мережі...
Чому так? Про це більш широко поясню пізніше в статті або на семінарі. 🙂 Ні, я вас не «заманиваю», просто по цій темі розмова далі. 🙂 А може і заманиваю...
У мене був (і є 🙂 зазвичай клієнтами приходять, а йдуть друзями...) клієнт, вона займається у Києві віями. Вона повністю починала з «нуля» і тільки приїхала в Київ, нікого не знає... Ми зробили їй сайт і пейдж сторінку. Зробили «контекст» — але покупців «0»... Тоді вона просто писала статті і трохи постила в Фейсбуці, це було рік тому. Зараз вона відкрила «другу точку» і «мізкують» над салоном краси...
В основному клієнтів знаходить через фейсбук, перший поштовх. А потім клієнти самі приводять своїх друзів... На пейдж сторінку люди просто приходять подивитися. А вся інформація про послуги — вони ходять на сайт. Вона фінанси на рекламу не витрачає...
Так що бувають і такі випадки. Ми визначили, що її клієнта пошуку немає"! Якщо немає в пошуку, значить він «сидить» в соц мережах...
Ну, загалом, вона тепер знає свою «стратегію» й «тактику».
Це і є ваша мета — знайти вашого клієнта, відкинути все зайве, і посилювати правильний напрямок.
Реклама
Рекламних майданчиків багато. Але основні:
Контекстна реклама,
СЕО,
Тизерну мережі,
соц мережі.
Друзі повірте, тут багато що треба розповісти... краще «живцем»
Мета — знайти призвести зацікавленої людини на сайт, при цьому віддати якомога менше бюджету.
Не думайте, що реклама буває безкоштовною, за кожного клієнта ви будете платити — подобається, не подобається — приймайте як факт!
Наприклад, контекстну рекламу можна налаштувати на показ від 1 міста, до всього Рунета.
В соц мережах можна визначати і за інтересами.
Тизерну мережу краще пускати на великий охоплення населення ...
СЕО — на довговічне «співпраця» з пошукачами. Щодо СЕО — СЕО добре в «синтезі» СЕО І контекст. Як це?
СЕО оптимізація сайту, статті ... і контекст. Цілком дають хороший ефект. Так само, є кілька компаній приклад — сайти з хв сторінками, звичайна візитка.
Через 6 міс. контексту:
50% контекст,
10% пошукові системи,
40% — по закладках та «Прямі заходи».
Зауважимо — пошукові системи, закладки, прямі заходи — це люди, за яких ми зараз не платили. А по «закладках» та «Прямі заходи» — це взагалі унікальні відвідувачі. Це люди, які раніше вже були на сайті, але зацікавилися, і знову повертаються... це потенційні покупці!
І це на сайті «візитки» — без «статейного маркетингу». Просто СЕО налаштування сайту! А якщо ще маркетинг «підключити»...
Загалом, я написав, багато... І ви, напевно, ще більше «заплуталися». Тож, приходьте на семінар. В кінці ми будемо «розбирати Стратегія і тактику» тих, хто буде присутній...
Записатися на семінар
Для того щоб записатись на семінар приєднайтесь до групи або на заходи в соц мережах.
Семінар буде безкоштовним, тривати буде приблизно 2 години.
Наберіть «Бізнес у Мукачеві» у пошуку соц мережі, і будете знати, коли точно він буде проходити.
А також задавайте питання на сторінках соц мереж! З вами був автор блогу http://sv.net.ua Віктор Буслов.
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев