وكان علي بن الحسين وابنه أبو جعفر وابنه جعفر ابن محمد يعلمون الناس ما علمهم الله كما علمه علماء زمانهم وكان في زمنهم من هو أعلم منهم وأنفع للأمة
Əli bin Hüseyn, onun oğlu Əbu Cəfər və onun oğlu Cəfər bin Mühəmməd insanlara Allahın onlara öyrətdiklərini öyrədirdilər. Necə ki, digər alimləri Allah-təala öyrədib və onlarda bu elmi insanlara öyrədirlər. Həqiqətən helə alimlər var idi ki, bu imamlardan daha elmli idilər və insanlar üçün daha xeyirli idilər. Minhac əl-Sunnə cild 6 səh 387
sonra o yazır:
وأما من بعد الثلاثة كالعسكريين فهؤلاء لم يظهر عليهم علم تستفيده الأمة ولا كان لهم يد تستعين به الأمة بل كانوا كأمثالهم من الهاشميين
“Bu üç imamlardan sonra gələnlərin, (misal üçün imam Əsgəri) xalq üçün heç bir xeyiri və biliyi yox idi. Onlar adi Haşimilər kimi idilər.” Minhac əl-Sunnə cild 6 səh 387
Hər bir sünni alimi Allahın dinində və Onun xəbərlərində iki Əsgərindən elmli idi. Buna görə hər bir insan üçün vacibdir ki, elmi bu iki Əsgəriyə bərabər olan alimlərdən öyrənsinlər. Minhac əl-Sunnə cild 2 səh 470-473
sonra yazır:
لا ريب أن ما ينقله الفقهاء عن مثل أبي حنيفة ومالك والشافعي وأحمد وغيرهم هو أصح مما ينقله الروافض عن مثل العسكريين ومحمد بن علي الجواد وأمثالهم ولا ريب أن هؤلاء أعلم بدين النبي صلى الله عليه وسلم من أولئك
Şübhəsiz ki, alimlər deyirlər ki, Əbu Hənifə, Malik, Şafei, Əhməd ibn Hənbəl daha dürüstdülər, nəinki rafizilərin iki Əsgəridən və Mühəmməd bin Əli əl-Cavad və başqalarından danışdıqları. Şübhəsiz ki, onlar (Əbu Hənifə və s.) Allahın dinini və rəsuləllahın yolunu bunlardan (adı çəkilən imamlardan) daha yaxşı bilirdilər. Minhac əl-Sunnə cild 2 səh 476
sonra yazır:
فالزهري أعلم بأحاديث النبي صلى الله عليه وسلم وأحواله وأقواله وأفعاله باتفاق أهل العلم من أبي جعفر محمد بن علي وكان معاصرا له وأما موسى بن جعفر وعلي بن موسى ومحمد بن علي فلا يستريب من له من العلم نصيب أن مالك بن أنس وحماد بن زيد حماد بن سلمة والليث بن سعد والأوزاعي ويحيى بن سعيد ووكيع بن الجراح وعبدالله ابالمبارك والشافعي وأحمد بن حنبل وإسحاق بن راهويه وأمثالهم أعلم بأحاديث النبي صلىالله عليه وسلم من هؤلاء
Həqiqətən əl-Zuhari alimlərin icmasına görə rəsuləllahın sünnəti, onun hədisləri haqda daha çox məlumatlı idi nəinki Əbu Cəfər Mühəmməd bin Əli, çünki o rəsuləllahın vaxtında yaşayıb. Musa bin Cəfər, Əli bin Musa və Mühəmməd bin Əliyə gəlincə isə elmi olanlardan heç kəs şübhə etmir ki, Malik bin ənəs, Hamaad bin Zaid, Hamaad bin Sələmə, əl-Ləys bin Saad, əl-Əvzəei, Yəhya bin Səid, Vakei bin əl-Cərah, Əbdullah bin əl-Mübarək, əl-Şafei, Əhməd bin Hənbəl, İşaq bin Rahvə və s. rəsuləllahın hədisləri haqda bunlardan daha məlumatlı idilər. Minhac əl-Sunnə cild 2 səh 460-462
فليس في الأئمة الأربعة و لا غيرهم من أئمة الفقهاء من يرجع إليه في فقهه أما مالك فان علمه عن أهل المدينة و أهل المدينة لا يكادون يأخذون بقول علي بل اخذوا فقههم عن الفقهاء السبعة عن زيد و عمر و ابن عمر و نحوهم أما الشافعي فانه تفقه أولا على المكيين أصحاب ابن جريج كسعيد بن سالم القداح و مسلم بن خالد الزنجي و ابن جريج اخذ ذلك عن أصحاب ابن عباس كعطاء و غيره و ابن عباس كان مجتهدا مستقلا و كان إذا أفتى بقول الصحابة أفتى بقول أبي بكر و عمر لا بقول علي وكان ينكر على علي أشياء
Nə dörd (sünni) imamdan biri, nə digər fiqh alimləri fiqhi məsələlərdə Əliyə müraciət etməyiblər. Malikin biliyi Mədinə əhalisindən olub, mədinəlilər Əlidən öyrənmirdilər, onlar fiqhi yeddi nəfərdən Zeyd, Ömər, ibn Ömər və s. götürürdülər.
Şafeidə fiqhi Məkkə əhaləsindən ibn Curayc, Səid bin Səlim əl-Qədah, Müslim bin Xalid əl-Zəncidən götürüb. İbn Curayc elmi ibn Abbasdan, Attadan və s. öyrənib. Həqiqətən İbn Abbas müstəqil bir müctəhid idi və o hansısa bir fətva verərkən səhabələrə müvafiq olaraq Əbu Bəkrin və Ömərin verdiyi fətvalardan verərdi, Əlinin yox. O Əli ilə bir neçə məsələdə razı deyildi. Minhac əl-Sunnə cild 7 səh 529-530
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев