9 порад
Кілька робочих прийомів, які дозволяють оптимізувати ваш робочий день, виконувати роботу більш якісно, і не страждати від рутинних завдань.
1. Починайте ранок з приємного
З чого починається ваш робочий день? З чашки кави, перегляду пошти та планування справ? Окей. І що знаходиться в самому верху цього списку? Рекомендую починати роботу з приємних для вас справ. Так ви задасте настрій на весь день!
2. Прокидайтеся мінімум за 3:00 до роботи
Дослідження, в якому порівнювалися відрізняючи в звичках багатих і бідних людей (проводилося Томасом Корлі), показало, що багаті прокидаються мінімум за 3:00 до початку роботи (44% багатих проти 3% бідних).
Це зовсім не означає, що треба вставати ні світ ні зоря. На роботу в багатьох компаніях можна приходити і до 11 години, так що час виспатися є. Суть в тому, що маючи в запасі 3 вільних години, ви можете, по-перше, встигнути прокинутися, по-друге, поснідати, і по-третє, зробити якісь дрібні ранкові побутові завдання. Безумовно, це великий плюс до подальшої продуктивності на роботі.
«Багато не спите. Якщо ви будете спати на 3:00 менше щоночі року, то у вас буде додатково півтора місяці для того, щоб досягти успіху »Аристотель Онассіс
3. Правило 9-ти справ
Складаючи список справ на день, обмежтеся 9 пунктами в ньому (можна менше). Складатися список повинен з 1 дуже важливого, на який ви витратите, приміром, 3-4 години. Також у списку повинні бути 3 справи важливістю поменше, які займуть у вас 2-3 години. Ну і 5 зовсім дрібних, з якими ви впораєтеся протягом 1-2 годин.
«Більшість людей здатне продуктивно працювати лише чотири-п'ять годин на день. Все інше - біг на місці »Томас лимончелло
4. Геть багатозадачність
Не варто кидатися від завдання до завдання, хаотично намагаючись встигнути все і відразу. Цього не буде. Прийміть як непорушний закон, і робіть свою роботу послідовно, не відволікаючись на раптові прохання і завдання.
Багато говорять про важливість послідовності, але не у всіх виходить її дотримуватися. Важко не відволікатися, важко відмовляти, коли колега стоїть над душею і просить вирішити його проблему. Але якщо ви навчитеся концентруватися на певній задачі та вмінню відмовляти, то ваша продуктивність безсумнівно підвищиться. Це зовсім не означає, що не потрібно допомагати оточуючим - просто призначте у своєму 8-годинному робочому дні 1:00, протягом якого ви вирішуєте такі ось «раптові» моменти.
5. Правило 5 питань
Коли проект заходить до вас в роботу, задайте 5 питань: навіщо, що, хто, коли, де і як. Важливо зрозуміти:
• навіщо робиться це проект (його мети)
• що продає, пропонує цей проект (товари, послуги, ідеї, інновації)
• хто цільова аудиторія проекту (люди)
• коли він повинен бути зданий (дедлайни)
• географія проекту, замовника, клієнтів, в яких місцях ЦА черпає інформацію, і інші «де?»
• як працюватиме проект, як буде монетизуватися, та інші «як»
Не бійтеся задавати питання - як то кажуть «правильно поставлене завдання - половина успіху». За допомогою цих 5 питань ви допоможете тому, хто доручає вам проект, сформулювати максимально чіткі умови задачі.
6. Не розумієш - намалюй
Бувають такі завдання, які з першого разу і не зрозумієш, як вирішити. Спробуйте намалювати у всіх деталях ці самі завдання і методи їх вирішення випливуть самі собою. Це можуть бути майнд-мепи, скетчі, або просто ілюстрації.
7. Спрощуйте
Бувають такі дні, коли виникає відчуття, що на вас звалилося все. Що тільки могло звалитися. І ви не розумієте, як же розгребти весь цей завал. Тут на допомогу приходить простота. Перестаньте панікувати і подивіться, як цю складну ситуацію зробити простіше.
Наприклад, глобальні проекти розбийте на маленькі підзадачі, і ви здивуєтеся, наскільки простіше вам буде здаватися рішення цих завдань.
«З двох можливих слів завжди вибирайте найпростіше» Поль Валері
8. Їжте!
Це дивна порада, на перший погляд. Але! Чи часто ви, занурившись у роботу, забуваєте поїсти? Ви навіть пишаєтеся собою - «я сьогодні так попрацював, що навіть не їв, на одному кави сиджу». І ось пишатися тут зовсім нічим. І не тому, що це погано для здоров'я - звичайно погано, я не буду про це нагадувати. Це погано для вашої продуктивності. Енергія витрачається, а при інтелектуальній роботі витрачається ще сильніше, і вам потрібно її поповнювати. Тому будьте ласкаві, снідайте, перекушуйте, заповнюйте витрачені запаси. Приділіть на це хоча б 20 хвилин. Нехай організм відпочине.
9. Правило 2-ух хвилин
Дуже просте правило, яке дозволить в 2-3 рази скоротити частоту відмовки «колись». Якщо ви можете зробити якесь завдання за 2 хвилини - робіть її відразу ж. Відповісти на лист, оцінити години роботи над проектом, внести дрібну правку. Але це повинні бути саме 2 хвилини. Якщо справа займає більше часу - дивіться пункт номер 4 цього поста.
Діліться з друзями цими секретами і все завжди устигайте!
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев