oxucu.Bu meqaleni hazirlamaqda meqsedimiz budur ki Ozlerini tovhid ehli olaraq
insalara teqdim eden (Vahhabi) Cereyaninin Wielere qoydugu Muwrik damgasinin
heqiqetde Quran ve oz kitablari ile batil olmasini Subut edek. Iddia:Bir nefer Ya
Huseyn e. dese Allahdan qeyrisinden istedi demekdir ve Huseyn e. Allah sandi
ona dua etdi.Cunki Huseyn e. Dunyasini deyiwib ve bizi ewitmir ve ya Huseyn e.
deyen kimse YA demeyi ile wirk etmiw olur YA-nin 2 menasi var 1-ci Medet yeni
dua 2-ci Cagiriw Olmuw insana Ya ile muraciyyet ondan istemek oldugu ucun wirk
hesab olunur ve bu insanin hokmu Muwrikdir. Mekke muwriklerinin de etdiyi
Vesile idi...ve buna benzer bawqa bawqa sozler. Cavab: Her defe Wielerle behs
eden vaxt ibadet kelmesini dua kimi tercume edib insanlari cawdirirlar misal
Zumer suresi 3-cu ayeni her defe wielere sef tercume ederek delil getirirler
Doğrusu, əsl din ancaq Allaha məxsusdur. Allahı qoyub başqalarını özlərinə dost
tutanlar: “Biz, onlara ancaq bizi Allaha daha çox yaxınlaşdırsınlar deyə ibadət
edirik”– (deyirlər.) Əlbəttə ki, Allah ziddiyyətə düşdükləri şeylər barəsində
onların arasında Öz hökmünü verəcəkdir. Şübhəsiz ki, Allah yalançı və kafirləri
doğru yola yönəltməz. Bu ayedeki Ibadet edirik kelmesini cagirirlar kelmesi ile
evez edib wielere iftiralar atilir. Quran kerimde dua barede olan ayelerin
icerisinde ibadet anlaminda olan ayelerde var cagirmaq barede olan ayelerde
var.Amma her yerde dua ibadet anlaminda deyil ereb dilinde bu soz udgi egbud ve
s. bele wekilerde gelir sozun koku ibadetdir amma her yerde ibadet kelmesi
gelerse bu o demek deyil ki ele heqiqetende burda qest olunan wey ele ibadetdir
bu meselenin tam aydin omlasi ucun qurandan nezerinize bir iki aye zikr edek.
Beqera suresi 23 cu aye Əgər qulumuza nazil etdiyimizə şübhə edirsinizsə və
doğru deyirsinizsə, onda ona bənzər bir surə gətirin və Allahdan savayı (bütün)
şahidlərinizi (köməyə) çağırın! Bu ayedede Ibadet kelmesi zikr olunub amma
cagiriw anlaminda iwledilib.Eger bu ayedeki ibadet sozunu ele Ibadet kimi tercume
etsek gorun ne alinir Əgər qulumuza nazil etdiyimizə şübhə edirsinizsə və doğru
deyirsinizsə, onda ona bənzər bir surə gətirin və Allahdan savayı (bütün)
şahidlərinize Ibadet edin. Gorduyunuz kimi butun ayelerde Ibadet kelmesini Ele
ibadet kimi bawa duwmek olmaz Ibadet bezi ayelerde cagirmaq anlamindadir buna
benzer misallar coxdur.... Isra 71 Ali Imran 61 ve s... Qurani kerimde duanin
11 menasi var Meselem: Dua ibadet menasinda Kef 28 eraf 194 Teleb ve istek
menasinda Beqera 186 Yalvarmaq menasinda enam 40 41 Nida menasinda Isra 52 Qasa
25 Sena ve terif isra 110 Bir iwe tehrik etmek Yusif 33 Birinin derecesinin
yuksekliyini bildiren dua Gafir 43 Rey olaraq Eraf 5 Bawqasina muraciet olaraq
filankesden iste anlaminda Beqera 68 Ezab menasinda Mearic 17 Gorduyunuz kimi
Ibadet kelmesi quranda muxtelif menalarda iwlene biler her ayedeki dua sozunu
ibadet anlaminda bawa duwmek duzgun deyil en azindan cehaletdir. Cin suresi
18ci ayeni Ehli xilaflar delil olaraq getirirler ve bu ayedeki dua kelmesini
Cagirmaq kelmesi ile deyiwib tercume ederek bizleri cawdirmaga caliwirlar
eslinde bu ayededeki dua Ibadet anlamindadir Şübhəsiz ki, məscidlər Allahındır.
Allahdan başqa heç kəsə dua etməyin! Aciq awkar belli oldu ki bu ayede tedgu
kelmesi iwlenmiwdi ve ehli sunnenin en boyuk alimleri bu ayede Tedgu kelmesini
ibadet olaraq oxumuw ve qeyd etmiwdirler Wieler Allahdan qeyrisinden ne isteyir
ne de dua edir Wieler Vesile getirirler Bu vesilenin batil olmasini subut etmek
isteyenlerin delillerinden biri budur ki deyirler ki Mekke muwrikleri ile
wieler arasinda hecbir ferq yoxdur cunki Mekke muwrikleride tevessul edirdiler
Wielerde tevessul edirler . Evvela Mekke muwrikleri Tevessul ederken oz butleri
vasitesi ile tevessul edirdiler ve bu butlere Uluhiyyet ve Rububiyyet sifetleri
vermiwdiler Bu sifetleri her neye versen onu ilahlawdirmiw olarsan bu wirkdir
Amma wieler Her hansi ovliyani Peygenber ve Imamlari vasite tuturlar ilk once o
dawlarla Peygenberin ferqini anlamayan kes duwuncesiz ve cahil birisidir ikinci
Wieler vasite getirende vasite getirdikleri her hansi wexse Uluhiyyet ve
Rububiyyet sifetlerini vermirler.Uluhiyyet ve Rububiyyet sifetlerini tanimamiw
bu barede bir fikr soylemek yalniw olar qisa olaraq mezmunu catdiririq sizlerin
nezerine : ===1. Rububiyyət tovhidi=== Rububiyyə – Rəbb sözündəndir. Lüğətdə
''tərbiyə edici, yardımçı, islah edən'' və s. mənaları ifadə edir. İstilahı mənası
isə – hər bir şeyin Rəbbinin və mütləq Malikinin Allah olduğuna, ortağının
olmadığına, tək yaradıcı o olduğuna, bütün kainatı idarə edən, qullarını
yaradıb onları ruziləndirən, həyat verən və canlarını alanın o olduğuna kəsin
olaraq inanmaq, Allahın qəza və qədərinə, zatında vəhdəniyyətinə, yəni bir və tək
olduğuna inanmaq deməkdir. «Həmd olsun Allaha – aləmlərin Rəbbinə».(əl- Fatihə
1).«Aləmlərin Rəbbi olan Allah nə qədər uca, nə qədər böyükdür». (əl-Əraf 54).
«Hökm əlində olan Allah nə qədər uca, nə qədər uludur. O, hər şeyə qadirdir!» (əl-Mülk
1). «Yer üzündə nə varsa, hamısını sizin üçün yaradan, sonra səmaya üz tutaraq
onu yeddi qat göy halında düzəldib nizama salan odur. O, hər şeyi biləndir!» (əl-
Bəqərə 29). «Göyləri və yeri xəlq edən zülmətləri və nuru yaradan Allaha həmd
olsun».(əl-Ənam 1) . '''Tövhidin bu növünü Məkkə dövrünün müşrikləri də belə qəbul
edirdilər. Onlar bilirdilər ki, hər bir şeyi yoxdan var edən, ruzi verən, öldürən,
dirildən, tədbir edən uca və böyük olan Allahdır.''' «De ki, sizə göylərdən ve
yerdən ruzi verən kimdir, qulaqlara və gözlərə sahib olan kimdir, ölüdən diri,
diridən də ölü çıxaran kimdir, hər şeyi səhmana salan kimdir. '''Onlar Allahdır
deyəcəklər.''' Bəs onda Allahdan qorxmursunuz? O, sizin həqiqi Rəbbiniz olan
Allahdır. Haqdan sonra ancaq azmaq gəlir. Elə isə necə üz döndərirsiniz?».
(Yunus 31- 32). «De ki: «Əgər bilirsinizsə bu yer və yer üzərində olanlar
kimindir?» Onlar mütləq: «Allahındır» deyə cavab verəcəklər. Sən de ki: «Bəs elə
isə düşünmürsünüz». De ki: «Yeddi göyün Rəbbi və böyük əzəmətli ərşin sahibi
kimdir?» Müşriklər mütləq: «Allahındır» deyə cavab verəcəklər.Onda sən de ki:
«Bəs elə isə qorxmursunuz?». De ki: «Əgər bilirsinizsə hər şeyin hökmü əlində
olan, himayə edən, amma ozünün himayəyə ehtiyacı olmayan kimdir?» Onlar mütləq:
«Allahındır» deyə cavab verəcəklər. Sən de ki: «Bəs elə isə nə üçün
qaçırsınız?» (əl-Muminun 84-89). Həqiqətən əgər sən müşriklərdən «Göyləri və
yeri kim yaratmışdır?» deyə soruşsan, onlar mütləq «Allah!» deyə cavab verəcəklər.
De ki, həmd olsun Allaha!». (Loğman 25). Gördüyünüz kimi, bu şeyləri müşriklər
də belə rədd etmirdilər. Hətta xristianlar və yəhudilər də Allahın Rəbb olaraq
təkliyində şübhə etmirlər. Bunun belə olmasına səbəb qulların qəlbləri fitrətdən
yeganə Rəbb olanı qəbul edəcək şəkildə yaradılmış olmalarıdır. Allah
yaratdıqlarını ruziləndirir. «Mən onlardan ruzi istəmirəm, mən onlardan məni
yedirtmələrini də istəmirəm! Şübhəsiz ki, ruzi verən də, yenilməz qüvvət və
hikmət sahibi olan Allahdır». (əz-Zariyyat 57-58). «De ki, göylərdən və yerdən
sizə ruzi verən kimdir? (əgər onlar sənə bilmirik cavab versələr) de ki,
Allahdır. Elə isə doğru yolda olan, yaxud açıq-aşkar azan bizik, yoxsa siz». (Səba
24). «Sizi yaradan, sonra sizə ruzi verən, sizi öldürən və daha sonra (Qiyamət
günü) dirildən məhz Allahdır. Şərikləriniz içərisində bunlardan heç olmasa
birini edən varmı?». (ər-Rum 40). Əbu Abdurrahmən Abdulla b. Məsid –
radıyAllahu anhu – rəvayət edir ki, doğru sözlü və doğru sözü təsdiq olunan Rəsulullah
– səllAllahu aleyhi və səlləm – buyurdu: ''«Sizdən hər birinizin yaradılışı
onun anasının qarnında qırx gün nütfə şəklində olaraq bir yerə gətirilir. Sonra
bu müddət qədər alaka şəklində olur. Sonra yenə bu müddət qədər mudaka şəklində
olur. Sonra ona bir mələk göndərilir, mələk ona ruh üflədikdən sonra dörd
xüsusiyyəti yazmaqla əmr olunur. Ruzisini, əcəlini, əməlini, bədbəxt və ya xoşbəxt
olacağını»''. Allahın bizi ruziləndirməsinə ağıla bağlı dəlilə gəlincə, bizlər
yemək yiyərək və içərək yaşaya bilərik. Yiyəcək və içəcəyi də Allah
yaratmışdır. «Bəs əkdiyiniz toxuma nə deyirsiniz? Onu bitirən sizsiniz, yoxsa
biz? Əgər biz istəsəydik onu bir saman çöpünə döndərər, siz də mat-məətəl
qalıb: «Biz ziyana uğramış, bəlkə də məhrum olmuş kimsələrik deyərsiniz? Bəs
içdiyiniz suya nə deyirsiniz? Onu buluddan endirən sizsiniz yoxsa biz? Əgər istəsəydik,
onu aci bir su edərdik. Elə isə niyə şükr etmirsiniz?» (əl-Vaqiə 63-70). Allah
– subhənəhu və təalanın – nın bizi əbəs yerə yaratmamışdır. «Yoxsa sizi əbəs
yerə yaratdığımızı və hüzurumuza qaytarılmayacağınızı güman edirsiniz». (əl-
Muminun 115). «Məgər insan elə güman edir ki, başlı – başına buraxılacaq . Məgər
o, tökülən bir qətrə nütfə deyildimi? Sonra laxtalanmış qan oldu və Allah onu
yaradıb surət verdi. Sonra da ondan bir kişi, biri qadın olmaqla iki cift
yaratdı. Elə isə O – Allah ölüləri diriltməyə qadir deyildirmi?» (əl-Qiyamət
36-40). O, ölüləri diriltdikdən sonra da dirildicidir, diriltdikdən əvvəl də
dirildicidir. Hər şey ona möhtacdır. Hər işin sonu ona dönəcəkdir. O, heç bir
şeyə ehtiyacı olmayandır. Allah heç kimsəni yaratmazdan əvvəl də Rububiyyət sifətlərinə
sahibdir. Allah yaratdıqlarını onlar öldükdən sonra da onları yoxdan yaratdığı
kimi elə də dirildəcəkdir. O, yaratdıqlarını var etdikdən sonra yaradıcı olduğu
kimi, onları var etmədən əvvəl də yaradıcı idi. Uluhiyyət, İsim və sifətlərin
Tövhidindən fərqli olaraq Adəm oğullarının fitrətdən, qəlbdən qəbul etdikləri
Tövhid də elə budur. ===ULUHİYYƏT TOVHİDİNİ GERÇƏKLƏŞDİRƏN ŞƏRTLƏR==== *İXLAS:
İxlas qulun söz və əməllərində, daxilən və xaricən bütün niyyətlərinin ancaq
Allah rizası üçün olduğunu göstərir. Yəni bu insan bütün əməlləri özünü
insanlara göstərmək üçün yox, özünü kiməsə sevdirmək üçün yox, ancaq Allah
rizası üçün edir. Allaha şərik qoşmaq, ixlasın əksidir. Bu kimsənin qəlbində
riyakarlıq (özünü göstərmək) varsa, artıq o şəxsdə ixlas yoxdur. Riyakarlıq,
özünü Allahdan başqasına göstərmək və sevdirmək üçün görülən əməldir ki, bu da
şirkdir. *TƏVƏKKÜL: Təvəkkül sözünün kökü vəkalət sözündən gəlir. Yəni hər
hansı bir işdə vəkil tütmaq, vəkilə arxalanmaq deməkdir. Buna görə də hər bir
müsəlman ilk əvvəl Allahdan başqa bütün qüvvələri inkar edib, Allaha təvəkkül
edərsə, Allah da onu Öz himayəsinə alıb, onu şər qüvvələrdən qoruyar.
*MƏHƏBBƏT: Allah sevgisi tovhidi üluhiyyənin ən uca nöqtələrindən biridir ki,
buna nail olan insan ən xöşbəxt insandır. «Halbuki, iman gətirənlərin Allaha məhəbbəti
daha qüvvətlidir» (Bəqərə,165) . *XOF VƏ RƏCA: Qorxu və ümüd tovhidin ən böyük
təməlidir, yəni özülüdür. Müsəlmana fərz (vacib) olan ancaq Allahdan
qorxmaqdır. Allahdan başqasından qorxmamalıdır. Qorxunun yeri qəlbdir, ancaq o
özünü başqa hərəkətlərdə də göstərir. Mömin qorxu müddətində xeyir içindədir.
Allahdan qorxmasa o yolunu azıb zəlalətə düşə bilər. Allahdan başqasından
qorxmaq rəzilliyin ən aşağı dərəcəsidir. Bu qorxu bəzi vəziyyətlərdə əmələ gəlir.
Məsələn: Allah üçün olan ixlası başqa bir şeylə qarışdırmaqdan, Dində fitnəyə
düşməkdən və əməllərin qəbul olunmamasından qorxmaq, dünyada bəla və müsibətlərə
düşməkdən, kasıbçılıq, xəstəlik və Allahın nemətlərinin əldən çıxmasından
qorxmaq. *SƏBR: Səbir tovhidin əsaslarından biridir. Qul dinə gəldikdə Allah təala
onu imtahan edir və ona bəlalar göndərir. Ona görə də səbrin növləri var. ''Məsələn:''
İtaətdə səbir, günah və haramdan uzaq olmaq üçün səbir, Allahın qədərinə səbir,
qəzəb halında səbir. Müsəlman həmişə Rəbbinə inanıb, Onun qədərinə tabe olub,
bu dünyanın keçici olduğunu nəzərdə tutub axirətə hazırlaşır və bu yolda
qarşıya çıxan çətinliklərə səbir edir, çünki, o bilir ki, bu səbrin mükafatı cənnətdə
ona çatacaq. Allah təala Öz Kitabında bu barədə belə deyir: «Yalnız (dünyada
Allah yolunda çətinliklərə) səbir edənlərə (axirətdə) saysız hesabsız mükafat
veriləcəkdir »(Zumər, 10). *ŞÜKÜR VƏ HƏMD: İman iki yerə ayrılır: şükür və səbir.
Şübhəsiz ki, qul üçün ən əsas məsələ bütün işlərdə Allaha şükür edib, Ona həmd
etməsidir. Allaha şükür edənin ruzisinin Allah tərəfindən artılacağına Quranda
dəlillər çoxdur. Allahin bu sifetlerini bildikden sora Kim deye biler ki Wieler
musteqil wekilde Peygenberi rebb bilib Peygenberden her caresini dileyirdi?
Muwrikler Allahin bu sifetlerini oz LAt uzza Menat ve s. adlandirdiqlari Butlerine
verirdiler quran ayeleri ile isbat edek Allahin izni ile Meryem 81 (Müşriklər
)Allahdan başqa tanrılar qəbul etdilər ki, onlara kömək olsunlar. Kef 15
(Cavanlardan biri o birilərinə )(dedi:) “Bizim bu xalqımız Allahdan başqa
tanrılar qəbul etdi. Bəs nə üçün onlar buna aid (bütlərə dair) bir dəlil gətirmədilər?
Allaha qarşı yalan uydurandan daha zalım kim ola bilər?! Furqan 3 (Kafirlər) isə
Onun əvəzinə heç nəyə fayda verməyən, həm də özləri yaradılan, özlərinə nə bir
zərər, nə də bir xeyir verməyə qadir olmayan, öldürməyə, həyat verməyə və yenidən
diriltməyə qüdrəti olmayanları özlərinə tanrı götürdülər. Ya Sin 23 Mən heç
Ondan başqa məbudlar qəbul edərəmmi? Əgər Mərhəmətli (Allah) mənə bir zərər
yetirmək istəsə, onların şəfaəti mənə heç bir fayda verməz və onlar məni xilas
edə bilməzlər. YA Sin Bir çarə tapmaları üçün müşriklər Allahdan başqa məbudlar
qəbul etdilər. Sad 5 O, bütün məbudları bir məbudmu etdi? Həqiqətən, bu, əcaib
bir şeydir”. Ehqaf 5 Allahı qoyub Qiyamət gününədək özünə cavab verə bilməyən əşyalara
yalvaran kimsədən daha çox azmış kim ola bilər? Halbuki (o bütlər) onların
yalvarışından xəbərsizdirlər. ve Embiya suresi 21 den 99 qeder oxyub muwahide
etmek olar ki Muwrikler Allahdam bawqa ozlerinin elleri ile yaratdigi butlere
Ibadet edirler ve ibadete gore Allah onlari qinayir ve cehennemle mujdeleyir
Elhemdulillah Allahin verdiyi Agila gore Aciq awkar ayeler var nece bu ayeleri
gormemezlikden gelmek ve Le ILehe ILLELLAH deyen birisine Muwrik damgasi vurmaq
olar ? Muwrik olan wexsin MAli qani qadini ve s insanlara haladir demekdir
gorun nece bir idalogiyadir ortaya atib muselmanlarin icerisinde nifaq
salirlar.Bir bele aciq awkar delillerden sora helede wieleri muwrik bilen wexs
gedib ozunu hekime yoxlatsin Allah hamimiza Hidaet nesib etsin inwAllah
Vehhabileri icerisinde hidaet olan varsa hiaet etsin yoxsa Allah bu idialogiya
sahiblerini butun kainatda mehfin qerar versin cunki bu wexsler aciq awkar
islama duwmen kesilibler. sozumun sonunda bir daha demek isteyirem ki. ALLAHA SONSUZ HEMD OLSUN VERDIYI AGIL NEMETINE GORE.
oxucu.Bu meqaleni hazirlamaqda meqsedimiz budur ki Ozlerini tovhid ehli olaraq
...Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев