Бул эмне үчүн?
Сиз бул сөздү мурда уккандырсыз: "мээ билгенин гана көрөт". Биздин психикабыз биз билген нерселерден гана кабардар боло тургандай түзүлгөн. Биз түшүнө элек түшүнүктөр, идеялар жана окуялар биздин кабылдоо аймагыбыздан тышкары: биз үчүн алар жөн эле жок.
Чынында, ар кандай үйрөнүү ушул башталгыч чекиттен башталат: адам бир нерсени билбестигин түшүнө баштайт.
Мисалы, мен эч качан компанияны башкача башкарууга же башкача сүйлөшүүгө болот деп ойлогон эмесмин. Бул чыр-чатактар жемиштүү болушу мүмкүн. Ар кандай адамдар ар кандай түрткү бериши керек. Жана башка.
Ошол эле учурда көптөгөн адамдар теориялык жактан терең билимдүү жана бардыгын түшүнүшөт, бирок теорияны практикага айландырууну билишпейт.
Адам бизнести үйрөнгөндөн кийин дароо анын ичинде "компетентсиздик чөйрөлөрү" пайда болот: ал мурда такыр эле ээ болбогон билим жана көндүмдөрдүн горизонту ачылат. Мен бар экенин да билчү эмесмин. Тилекке каршы, мындай аң-сезимди жайлуу деп айтууга болбойт: ал ар кандай реакцияларды, атүгүл четке кагууну жаратышы мүмкүн.
Көбүнчө ийгиликтүү менеджерлер жана бай бизнесмендер өздөрүнүн жеткилең эмес экенин моюнга алуу кыйынга турат. Кээ бирөөлөр өздөрүнүн чектөөлөрүн унчукпай билишсе, башкалары катуу реакция кылышат.
Бирок, кандай реакция болбосун, тренинг пайдалуу болушу үчүн эң башынан эле түшүнүү керек: ооба, сиз кудуреттүү эмессиз. Сизде белгилүү бир чектөөлөр бар. Кабардар болгондон кийин, тренинг учурунда дароо өз ара аракеттенүүнүн жаңы моделдерин сынап көрүңүз жана ар кандай типтеги адамдар менен ар кандай кырдаалдарда өзүңүздүн жүрүм-турум репертуарыңызды кеңейтиңиз.
Туура "репетиция, машыктыруу" - бул адам көбүнчө бизнестин жана мамилелердин чыныгы контекстине жылмакай өткөрүп берген негизги жөндөм ушундайча калыптанат.
БИЗНЕС ТРЕНИНГТЕРДИН АЧЫН АРТЫКЧЫЛЫГЫ ЭМНЕДЕ?
Анын катышуучулары билимдерин жогорулатып гана тим болбостон, ошону менен бирге аны практикага киргизип, жүрүм-турум жана коммуникация палитрасын ар түрдүү кылып коюшат. Учурдагы пайдалуу тажрыйбаны байытуучу жаңы маалыматтардын жана жаңы көндүмдөрдүн эбегейсиз массивдери пайда болот. Мындан тышкары, катышуучулар зыяндуу көз караштардан жана стереотиптерден кыйналбай арыла алышат.
Мына ошондуктан жакшы бизнес-тренерлер дайыма кардарларынын тренингден ЭМНЕ менен кетип жатканына көңүл бурушат. Маанилүү нерсе, угуучулар алар үчүн бардыгы жаман экенин «өлтүрбөстөн», тескерисинче, алар шыктандырып, өнүгүүнүн жаңы мүмкүнчүлүктөрүн аңдап турушат.
Белгилей кетчү нерсе, кандайдыр бир компанияда болуп жаткан бардык процесстер (мисалы, сиздикинде) бул компанияда иштеген адамдардын жашоосунда болуп жаткан процесстерди гана чагылдырат. Эгерде адам "толук профессионал" болсо жана өзүнүн "көйгөйлүү аймактарын" билгиси келбесе, анда окутуу ага жардам бербейт. Бул "профессионал" катышкан бизнес-семинар канчалык кымбат жана узакка созулбасын, ал да, анын компаниясы да ошол эле өнүгүү деңгээлинде кала берет. Ал эми адам өзүнүн индивидуалдык өзгөчөлүктөрү берилген эмес экенин, аларды өнүктүрүүгө болорун түшүнсө, натыйжасы болот.
Көрсө, тренингдин катышуучуларынын ар бири стартта тандоо пунктунда турат экен. Ал эми компаниянын өзөгү, бул учурда, өзүнүн чектөөлөрүн таанып, мүмкүнчүлүктөрүн жана көндүмдөрүн кеңейтүү боюнча иштей баштаса, анда ар бир адамдын ичинде да, компаниянын ичинде да жаңы маданият, жаңы эрежелер, жаңы баалуулуктар жаралат. Ал эми компания өнүгүүнү улантууда, бирок натыйжалуу жана динамикалуу.
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев