Дунёдаги жазолар гуноҳлардан воз кечиш даражасига қараб ижро этилади. Ароқ ичган одам учун жазо ўлароқ қирқ дарра уриш белгиланган. Пиёнисталар бу жазодан кейин ҳам дарс олишмагач Умар разияллоҳу анҳу дарра сонини саксонга чиқардилар.
Марфуъ ҳадисда шундай дейилган: «Агар (биров) ароқ ичса унга дарра уринглар. Яна ичса, яна дарра уринглар. Яна ичса яна дарра уринглар! Тўртинчисида яна ичкиликка қайтса, ўлдиринглар!». Бу ҳадис саҳиҳ бўлиб, бир неча йўллардан нақл қилинган (Ҳоким 8120).
Охиратдаги жазоси ҳақида эса Расулуллоҳ соллаллоҳу алайҳи ва саллам: «Бу дунёда ароқ ичган одам, охиратда уни ичмайди»– деганлар (Имом Муслим 3738; Имом Аҳмад 4499; Ибн Можа 3364).
Шубҳасиз, банг моддалари ва тамакининг зарарлари ароқникидан қолишмайди. Унинг гуноҳлари қаттиқроқ, жазоси эса оғирроқдир. Шунинг учун ҳам суннат уламолари гиёҳванд моддаларни халқ ичида ёяётган одамларни қатл этиш ҳукмини берганлар. Чунки улар Ер юзида фасод ёяётган кишилардирлар. Гиёҳванд моддаларнинг динга бўлган зарари, заҳарнинг инсон танасига берган зараридан кўра каттароқдир.
Мы используем cookie-файлы, чтобы улучшить сервисы для вас. Если ваш возраст менее 13 лет, настроить cookie-файлы должен ваш законный представитель. Больше информации
Комментарии 4
Марфуъ ҳадисда шундай дейилган: «Агар (биров) ароқ ичса унга дарра уринглар. Яна ичса, яна дарра уринглар. Яна ичса яна дарра уринглар! Тўртинчисида яна ичкиликка қайтса, ўлдиринглар!». Бу ҳадис саҳиҳ бўлиб, бир неча йўллардан нақл қилинган (Ҳоким 8120).
Манбаъ: «ал-Фатааваш-шаръийя фил-масааилит-тиббийя», 1 жузъ