O‘zA, Feruz Xolmirzayev, 15:25 12.09 Prezidentimiz Islom Karimov 2011-
yilning asosiy yakunlari va 2012-yilda
O‘zbekistonni ijtimoiy-iqtisodiy
rivojlantirishning ustuvor
yo‘nalishlariga bag‘ishlangan Vazirlar
Mahkamasi majlisida temir yo‘llar tarmog‘ini yanada rivojlantirish,
xususan, Maroqand – Qarshi va Qarshi
– Termiz temir yo‘l uchastkalarini
elektrlashtirish loyihalarini amalga
oshirishni jadallashtirish zarurligini
alohida ta’kidladi. Qarshi mintaqaviy temir yo‘l uzeli
bo‘lim boshlig‘i Abduxoliq
Abrayevning aytishicha, Maroqand –
Qarshi va Qarshi – Termiz temir yo‘l
uchastkalarini elektrlashtirish
loyihalari izchil amalga oshirilayotir. Bu poyezdlardan foydalanish sarf-
xarajatlarini 20 foizgacha kamaytirish,
yo‘lovchi va yuklarni manzilga
yetkazish tezligini 1,3 barobar oshirish
imkonini beradi. Ma’lumotlarga ko‘ra, Maroqand –
Qarshi uchastkasini elektrlashtirish
loyihasini amalga oshirish uchun
hozirgacha 5,9 million AQSh dollari
miqdoridagi mablag‘...ЕщёO‘zA, Feruz Xolmirzayev, 15:25 12.09 Prezidentimiz Islom Karimov 2011-
yilning asosiy yakunlari va 2012-yilda
O‘zbekistonni ijtimoiy-iqtisodiy
rivojlantirishning ustuvor
yo‘nalishlariga bag‘ishlangan Vazirlar
Mahkamasi majlisida temir yo‘llar tarmog‘ini yanada rivojlantirish,
xususan, Maroqand – Qarshi va Qarshi
– Termiz temir yo‘l uchastkalarini
elektrlashtirish loyihalarini amalga
oshirishni jadallashtirish zarurligini
alohida ta’kidladi. Qarshi mintaqaviy temir yo‘l uzeli
bo‘lim boshlig‘i Abduxoliq
Abrayevning aytishicha, Maroqand –
Qarshi va Qarshi – Termiz temir yo‘l
uchastkalarini elektrlashtirish
loyihalari izchil amalga oshirilayotir. Bu poyezdlardan foydalanish sarf-
xarajatlarini 20 foizgacha kamaytirish,
yo‘lovchi va yuklarni manzilga
yetkazish tezligini 1,3 barobar oshirish
imkonini beradi. Ma’lumotlarga ko‘ra, Maroqand –
Qarshi uchastkasini elektrlashtirish
loyihasini amalga oshirish uchun
hozirgacha 5,9 million AQSh dollari
miqdoridagi mablag‘ o‘zlashtirilgan.
Ayni paytda uchastkada qurilish- ta’mirlash ishlari jadal sur’atlarda olib
borilmoqda. Bu ishga “O‘zbekiston
temir yo‘llari” davlat aksiyadorlik
kompaniyasiga qarashli
korxonalardan yuzlab ishchilar, zarur
texnika vositalari jalb etilgan. Qurilish uchun zarur temir-beton
ustunlar “Universal Building Alliance”
O‘zbekiston-Buyuk Britaniya qo‘shma
korxonasida tayyorlanib, ob’ektlarga
peshma-pesh yetkazib berilmoqda.
Kompaniyaning “Yo‘l elektr mexanik ustaxonalari” ochiq aksiyadorlik
jamiyatida esa bekatlar yaqinidagi
yo‘llarga o‘rnatiladigan temir panjarali
ustunlar hamda simlar uchun
konsollar tayyorlanmoqda. Shu o‘rinda ta’kidlash joizki, joriy
yilning fevral oyida Yaponiya
hukumatining “Rivojlanishga rasmiy
yordam” dasturi doirasida “Qarshi –
Termiz temir yo‘l uchastkasini
elektrlashtirish” loyihasini amalga oshirish bo‘yicha 30-yil muddatga
imtiyozli foiz stavkasi bilan 221 million
dollar qiymatidagi zayom ajratilishini
ko‘zda tutuvchi bitim imzolandi.
Mazkur loyiha doirasida 325 kilometrli
temir yo‘l uchastkasini elektrlashtirish,
telekommunikatsiya qurilmalarini
modernizatsiya qilish, elektrovozlarni
ta’mirlashda ishlatiladigan asbob-
uskunalarni yangilash, mashina va mexanizmlar sotib olish
rejalashtirilmoqda. Joriy yil boshida O‘zbekiston
Respublikasi hukumati bilan Osiyo
taraqqiyot banki o‘rtasida 140,8
kilometrlik Maroqand – Qarshi temir
yo‘l uchastkasini elektrlashtirish
bo‘yicha 100 million dollar qiymatidagi zayom ajratish bo‘yicha bitimning
imzolanishi va mazkur ikki loyihaning
bir vaqtda amalga oshirilishi Toshkent
– Termiz yo‘nalishi bo‘yicha 831,5
kilometrlik temir yo‘lni to‘liq
elektrlashtirish uchun sharoit yaratadi. Buning amalga oshirilishi temir yo‘lda
lokomotivlar sonini kamaytirish
hisobiga temir yo‘l tashuvlari
tannarxini pasaytirish, poyezdlar
harakati tezligini oshirish hisobiga
temir yo‘lning o‘tkazuvchanlik imkoniyatini kengaytiradi. Bu boradagi ishlar mazkur temir yo‘l
uchastkalar...ЕщёMazkur loyiha doirasida 325 kilometrli
temir yo‘l uchastkasini elektrlashtirish,
telekommunikatsiya qurilmalarini
modernizatsiya qilish, elektrovozlarni
ta’mirlashda ishlatiladigan asbob-
uskunalarni yangilash, mashina va mexanizmlar sotib olish
rejalashtirilmoqda. Joriy yil boshida O‘zbekiston
Respublikasi hukumati bilan Osiyo
taraqqiyot banki o‘rtasida 140,8
kilometrlik Maroqand – Qarshi temir
yo‘l uchastkasini elektrlashtirish
bo‘yicha 100 million dollar qiymatidagi zayom ajratish bo‘yicha bitimning
imzolanishi va mazkur ikki loyihaning
bir vaqtda amalga oshirilishi Toshkent
– Termiz yo‘nalishi bo‘yicha 831,5
kilometrlik temir yo‘lni to‘liq
elektrlashtirish uchun sharoit yaratadi. Buning amalga oshirilishi temir yo‘lda
lokomotivlar sonini kamaytirish
hisobiga temir yo‘l tashuvlari
tannarxini pasaytirish, poyezdlar
harakati tezligini oshirish hisobiga
temir yo‘lning o‘tkazuvchanlik imkoniyatini kengaytiradi. Bu boradagi ishlar mazkur temir yo‘l
uchastkalaridan foydalanish
samaradorligini, poyezdlarning yuk
tashish quvvatini oshirish, energiya
resurslari uchun sarflanadigan
xarajatlarni qisqartirish, mintaqa ekologik vaziyatini yaxshilash
imkonini beradi.
Мы используем cookie-файлы, чтобы улучшить сервисы для вас. Если ваш возраст менее 13 лет, настроить cookie-файлы должен ваш законный представитель. Больше информации
Комментарии 2
yilning asosiy yakunlari va 2012-yilda
O‘zbekistonni ijtimoiy-iqtisodiy
rivojlantirishning ustuvor
yo‘nalishlariga bag‘ishlangan Vazirlar
Mahkamasi majlisida temir yo‘llar tarmog‘ini yanada rivojlantirish,
xususan, Maroqand – Qarshi va Qarshi
– Termiz temir yo‘l uchastkalarini
elektrlashtirish loyihalarini amalga
oshirishni jadallashtirish zarurligini
alohida ta’kidladi. Qarshi mintaqaviy temir yo‘l uzeli
bo‘lim boshlig‘i Abduxoliq
Abrayevning aytishicha, Maroqand –
Qarshi va Qarshi – Termiz temir yo‘l
uchastkalarini elektrlashtirish
loyihalari izchil amalga oshirilayotir. Bu poyezdlardan foydalanish sarf-
xarajatlarini 20 foizgacha kamaytirish,
yo‘lovchi va yuklarni manzilga
yetkazish tezligini 1,3 barobar oshirish
imkonini beradi. Ma’lumotlarga ko‘ra, Maroqand –
Qarshi uchastkasini elektrlashtirish
loyihasini amalga oshirish uchun
hozirgacha 5,9 million AQSh dollari
miqdoridagi mablag‘...ЕщёO‘zA, Feruz Xolmirzayev, 15:25 12.09 Prezidentimiz Islom Karimov 2011-
yilning asosiy yakunlari va 2012-yilda
O‘zbekistonni ijtimoiy-iqtisodiy
rivojlantirishning ustuvor
yo‘nalishlariga bag‘ishlangan Vazirlar
Mahkamasi majlisida temir yo‘llar tarmog‘ini yanada rivojlantirish,
xususan, Maroqand – Qarshi va Qarshi
– Termiz temir yo‘l uchastkalarini
elektrlashtirish loyihalarini amalga
oshirishni jadallashtirish zarurligini
alohida ta’kidladi. Qarshi mintaqaviy temir yo‘l uzeli
bo‘lim boshlig‘i Abduxoliq
Abrayevning aytishicha, Maroqand –
Qarshi va Qarshi – Termiz temir yo‘l
uchastkalarini elektrlashtirish
loyihalari izchil amalga oshirilayotir. Bu poyezdlardan foydalanish sarf-
xarajatlarini 20 foizgacha kamaytirish,
yo‘lovchi va yuklarni manzilga
yetkazish tezligini 1,3 barobar oshirish
imkonini beradi. Ma’lumotlarga ko‘ra, Maroqand –
Qarshi uchastkasini elektrlashtirish
loyihasini amalga oshirish uchun
hozirgacha 5,9 million AQSh dollari
miqdoridagi mablag‘ o‘zlashtirilgan.
Ayni paytda uchastkada qurilish- ta’mirlash ishlari jadal sur’atlarda olib
borilmoqda. Bu ishga “O‘zbekiston
temir yo‘llari” davlat aksiyadorlik
kompaniyasiga qarashli
korxonalardan yuzlab ishchilar, zarur
texnika vositalari jalb etilgan. Qurilish uchun zarur temir-beton
ustunlar “Universal Building Alliance”
O‘zbekiston-Buyuk Britaniya qo‘shma
korxonasida tayyorlanib, ob’ektlarga
peshma-pesh yetkazib berilmoqda.
Kompaniyaning “Yo‘l elektr mexanik ustaxonalari” ochiq aksiyadorlik
jamiyatida esa bekatlar yaqinidagi
yo‘llarga o‘rnatiladigan temir panjarali
ustunlar hamda simlar uchun
konsollar tayyorlanmoqda. Shu o‘rinda ta’kidlash joizki, joriy
yilning fevral oyida Yaponiya
hukumatining “Rivojlanishga rasmiy
yordam” dasturi doirasida “Qarshi –
Termiz temir yo‘l uchastkasini
elektrlashtirish” loyihasini amalga oshirish bo‘yicha 30-yil muddatga
imtiyozli foiz stavkasi bilan 221 million
dollar qiymatidagi zayom ajratilishini
ko‘zda tutuvchi bitim imzolandi.
temir yo‘l uchastkasini elektrlashtirish,
telekommunikatsiya qurilmalarini
modernizatsiya qilish, elektrovozlarni
ta’mirlashda ishlatiladigan asbob-
uskunalarni yangilash, mashina va mexanizmlar sotib olish
rejalashtirilmoqda. Joriy yil boshida O‘zbekiston
Respublikasi hukumati bilan Osiyo
taraqqiyot banki o‘rtasida 140,8
kilometrlik Maroqand – Qarshi temir
yo‘l uchastkasini elektrlashtirish
bo‘yicha 100 million dollar qiymatidagi zayom ajratish bo‘yicha bitimning
imzolanishi va mazkur ikki loyihaning
bir vaqtda amalga oshirilishi Toshkent
– Termiz yo‘nalishi bo‘yicha 831,5
kilometrlik temir yo‘lni to‘liq
elektrlashtirish uchun sharoit yaratadi. Buning amalga oshirilishi temir yo‘lda
lokomotivlar sonini kamaytirish
hisobiga temir yo‘l tashuvlari
tannarxini pasaytirish, poyezdlar
harakati tezligini oshirish hisobiga
temir yo‘lning o‘tkazuvchanlik imkoniyatini kengaytiradi. Bu boradagi ishlar mazkur temir yo‘l
uchastkalar...ЕщёMazkur loyiha doirasida 325 kilometrli
temir yo‘l uchastkasini elektrlashtirish,
telekommunikatsiya qurilmalarini
modernizatsiya qilish, elektrovozlarni
ta’mirlashda ishlatiladigan asbob-
uskunalarni yangilash, mashina va mexanizmlar sotib olish
rejalashtirilmoqda. Joriy yil boshida O‘zbekiston
Respublikasi hukumati bilan Osiyo
taraqqiyot banki o‘rtasida 140,8
kilometrlik Maroqand – Qarshi temir
yo‘l uchastkasini elektrlashtirish
bo‘yicha 100 million dollar qiymatidagi zayom ajratish bo‘yicha bitimning
imzolanishi va mazkur ikki loyihaning
bir vaqtda amalga oshirilishi Toshkent
– Termiz yo‘nalishi bo‘yicha 831,5
kilometrlik temir yo‘lni to‘liq
elektrlashtirish uchun sharoit yaratadi. Buning amalga oshirilishi temir yo‘lda
lokomotivlar sonini kamaytirish
hisobiga temir yo‘l tashuvlari
tannarxini pasaytirish, poyezdlar
harakati tezligini oshirish hisobiga
temir yo‘lning o‘tkazuvchanlik imkoniyatini kengaytiradi. Bu boradagi ishlar mazkur temir yo‘l
uchastkalaridan foydalanish
samaradorligini, poyezdlarning yuk
tashish quvvatini oshirish, energiya
resurslari uchun sarflanadigan
xarajatlarni qisqartirish, mintaqa ekologik vaziyatini yaxshilash
imkonini beradi.