Prin prezenta, Vă aducem la cunoștință faptul că, compania Amber-Term SRL (cu sediul în municipiul Chişinău, str. Albișoara, 38) este o parte componentă a unui grup afiliat de întreprinderidin Republica Moldova unde activează peste 150 de angajați calificați,cu o experiență de peste 15 ani în domeniul instalațiilor termo-sanitare. Compania noastră acordă populației țării toate serviciile ce țin de instalațiile date, în complex, începînd de la proiectarea, consultarea , livrarea, montarea mărfii, servicii de garanție și post garanție a utilajului și, nu în ultimul rînd, deservirea utilajelor. Pentru o informare detaliată ne puteți vizita pe paginile oficiale: www.amber.md , www.gazproiect.md .
În dezvoltarea sa, compania noastră în prezent/ trecut colaborează cu partenerii atît din Republica Moldova, cît și de peste hotarele ei, pentru a implementa cu succes sisteme energo-eficiente, performante, care contribuie la reducerea consumului de energie şi, respectiv, la micşorarea facturilor la energie pentru cetățenii țării noastre.
Pe lîngă realizarea obiectivelor trasate în activitatea cotidiană, suntem inițiatorii și organizatorii celui mai prestigios concurs în ramura instalațiilor termo-sanitare- Concurs național al meșterilor instalațiilor termo-sanitare Meșterul Anului- unde se întrec la aptitudini și capacități toți montorii din republică.
Cu toate acestea, lipsa resurselor umane calificate își lasă amprenta asupra desfășurării activității companiilor noastre.
În această ordine de idei, solicităm respectuos contribuția Domniei Voastre privind recrutarea celor mai calificați candidați în ramurile de activitate desfășurate, după cum urmează:
I. Manageri pe vînzări
a) scopul general al funcţiei: responsabil de coordonarea întregii activități de vînzări în conformitate cu politica de vînzari a companiei.
b) atribuțiile și sarcinile postului de muncă:
1. Elaborează și propune spre aprobarea conducerii planul de vînzări însoțit de o politică dinamică de creștere continuă a volumului de vînzări; monitorizează realizarea planului de vanzari; stabileste obiective clare pentru orientarea și organizarea activității de vînzări în firmă;
2. Participă la elaborarea de strategii și la organizarea campaniilor de promovare pentru produsele / serviciile noi; analizează săptămînal și ia decizii privind comenzile transmise de clienți pentru produse / servicii;
3. Monitorizează încasarea la termenele stabilite prin contracte a sumelor datorate de client;
4. Coordonează, îndrumă și controlează modul de organizare și desfășurare a activității vînzătorilor-consultanți, ca să asigure utilizarea eficientă a timpului de lucru; monitorizează permanent activitatea concurenței;
5. Întocmește și prezintă administrației rapoarte cu propuneri și studii privind folosirea celor mai eficiente metode de îmbunătațire a programului de vînzări și de promovare a produselor / serviciilor noi, în funcție de cerințele pieței;
6. Propune și implementează metode de reducere a costurilor;
7. Participă la recrutarea, antrenarea și dezvoltarea echipei de vînzări, în colaborare cu salariatul responsabil de resurse umane;
8. Identifică nevoile de instruire ale subalternilor și asigură formarea continuă a acestuia;
9. Stabilește sarcinile și responsabilitățile subalternilor, în baza fișelor de post.
c) cerinţele pentru suplinirea funcţiei respective:
Studii: superioare, de licenţă sau echivalente, avantaj pentru absolvenții de marketing/ management/tehnic;
Experienţă profesională: 2-4 ani experiență în muncă pe o poziție similară, în domeniul managementului de vînzări;
Cunoştinţe:
Cunoștinte privind modul de execuție al sarcinilor: își stabilește prioritățile în raport cu cerințele care sunt înaintate de realitate în decursul executării obligațiunilor de serviciu; cunoașterea Programului 1C;
Disponibil pentru deplasări intern / extern;
Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel mediu;
Ritmul muncii și planificarea: ritmul muncii este unul alert, antrenant, iar activitatea poate fi planificată zilnic sau săptămînal, planificarea modificîndu-se în funcție de prioritățile apărute;
Abilităţi: de lucru cu clienții, analiză şi sinteză, consultare și prezentare, comunicare eficientă, lucru în echipă; de învățare și ascultare active, ușurință de exprimare în condiții de stres, deschidere față de ideile celorlalți; de negociere: de înțelegere și de exprimare verbală, originalitate, comportament analitic;
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă, nu se angajeaza in nici un fel de conflicte, atat în cazul colegilor, cît și în cazul colaboratorilor; rezistența la stres, capacitate de negociere, putere de organizare și încadrare în termene-limită.
II. Specialist marketing
a) scopul general al funcţiei: realizarea și consolidarea celei mai bune imagini pentru produsele comercializate de firmă și plasarea materialelor promoționale și de promovare în poziții optime;
b) atribuțiile și sarcinile postului de muncă:
1. Stabilește împreună cu managerul de vînzări planul de activitate privind materialele promoționale și de promovare necesare; identifică și propune acțiuni de merketing specific, idei noi și sugestii pentru diferite forme de prezentare a produselor;
2. Efectuează vizite în magazine, asigură vizibilitatea optimă a materialelor promoționale și de promovare; crează cea mai bună imagine pentru firmă și pentru produsele comercializate de aceasta;
3. Supraveghează atent toate acțiunile concurenței în vederea identificării celor mai bune strategii de contracarare a acțiunilor acesteia legate de marketing;
4. Elaborează rapoarte despre prețurile produselor concurente, despre noile produse apărute, noile moduri de prezentare și ambalare pentru produsele concurenței deja existente pe piață;
c) cerinţele pentru suplinirea funcţiei respective:
Studii: superioare, de licenţă sau echivalente, în domeniul marketingului;
Experienţă profesională: 1-2 ani experiență în muncă pe o poziție similară, în domeniul marketingului;
Cunoştinţe:
Cunoștinte privind modul de execuție al sarcinilor: își stabilește prioritățile în raport cu cerințele firmei;
Disponibil pentru deplasări intern / extern.
Cunoștințe legate de folosirea accesoriilor muncii (aparate, utilaje etc.): cunoștințe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet);
Ritmul muncii si planificarea: ritmul muncii este unul alert, antrenant, iar activitatea poate fi planificată zilnic sau săptămînal, planificarea modificîndu-se în funcție de prioritățile apărute.
Abilităţi: de lucru cu clienții, analiză şi sinteză, consultare și prezentare, comunicare eficientă, lucru în echipă; de învățare și ascultare active, deschidere față de ideile celorlalți; originalitate;
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă, ne- conflictual, putere de organizare și încadrare în termene-limită.
III. Vînzător-consultant
a) scopul general al funcţiei: asigură promovarea și vînzarea mărfurilor și serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale a organizatiei; promovarea mărfii noi;
b) atribuțiile și sarcinile postului de muncă:
1. Vînzarea produselor comerciale; acorda asistență tehnică și comercială clienților și potențialilor clienți; elaborează și desfășoară acțiuni concrete privind atragerea de noi clienți; stabilește și dezvoltă o relație profesională cu clienții existenți ai organizației;
2. Negociază contracte și răspunde pentru executarea contractelor și acordurilor încheiate cu clienții existenți;
3. Aranjarea, ordonarea și expunerea produselor comerciale: verifică stocul de produse expuse pentru a determina nivelul lor; aranjează marfa pe rafturile de expunere; scrie prețurile produselor; afișează sau atașează prețurile produselor conform legilor în vigoare; comandează produse comerciale în conformitate cu listele de comenzi;
4. Realizează planurile de vînzări lunare și anuale, planurile de activitate, indicațiile administrației companiei / șefilor de nivel mediu;
5. Întocmește periodic rapoarte/statistici;
c) cerinţele pentru suplinirea funcţiei respective:
Studii: superioare, de licenţă sau echivalente, avantaj pentru absolvenții de marketing/ management/tehnic;
Experienţă profesională: 1-2 ani experiență în muncă pe o poziție similară, în domeniul managementului de vînzări;
Cunoştinţe:
Cunostințe privind modul de execuție al sarcinilor: își stabilește prioritățile în raport cu cerințele de vînzări; cunoașterea Programului 1C;
Cunoștințe legate de folosirea calculatorului, faxului, cunoștințe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel mediu;
Abilităţi: de lucru cu clienții, consultare și prezentare, comunicare eficientă, lucru în echipă; de învățare și ascultare activă, de negociere, originalitate;
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă, nu se angajează în nici un fel de conflicte, atît în cazul colegilor, cît și în cazul colaboratorilor; putere de organizare și încadrare în termene-limită.
IV. Depozitar
a) scopul general al funcţiei: monitorizează asigurarea primirii de la furnizori a produselor livrate de aceștia, în baza comenzilor transmise și a contractelor încheiate de firmă și păstrarea utilajului în condițiile necesare; duce evidența ieșirilor și a stocurilor de marfă la depozitele întreprinderii.
b) atribuțiile și sarcinile postului de muncă:
1. Receptionează marfa conform cerințelor față de calitatea și cantitatea ei; monitorizează separarea depozitării produselor;
2. Organizează și asigură păstrarea și securitatea bunurilor tehnico-materiale intrate în depozit;
3. Verifică la primirea produselor, cantitatea și calitatea mărfurilor recepționate și prezintă administrației o dare de seamă;
4. Ține evidenta la zi a intrărilor și ieșirilor din gestiune, pe sortimente asigurind corectitudinea datelor inscrise;
5. Solicita asigurarea depozitului cu mijioacele de mecanizare și transport adecvate și cu personalul necesar, calificat, instruit și dacă este nevoie, autorizat corespunzător sarcinilor acestuia;
6. Asigură condițiile și mijloacele necesare, precum și participarea la efectuarea inventarierilor mărfii din depozite;
7. Gestionează toate documentele și înregistrările aferente activităților din depozit, în conformitate cu procedurile de sistem respective.
8. Întocmește la termenele stabilite, informările, rapoartele și situațiile cerute de conducere.
c) cerinţele pentru suplinirea funcţiei respective:
Studii: medii sau superioare, avantaj pentru absolvenții din domeniul tehnic/economic;
Experienţă profesională: preferabil 1 an experiență în muncă pe o poziție similară;
Cunoştinţe:
Cunoștințe privind modul de execuție al sarcinilor, cunoașterea Programului 1C;
Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Internet) la nivel mediu;
Abilităţi: de lucru cu clienții, comunicare eficientă, lucru în echipă, sănătate fizică excelentă;
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, disciplină, respon-sabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă, nu se angajează în nici un fel de conflicte, atît în cazul colegilor, cît și în cazul colaboratorilor; rezistență la stres, putere de organizare și încadrare în termene-limită.
V. Merceolog pe produse nealimentare
(grupa instalațiilor termo-energetice)
a) scopul general al funcţiei: monitorizarea continuă și inventarizarea mărfii deja existentă în depozit şi stabileşte necesarul de aprovizionare cu marfă/utilaj în raport cu necesitățile firmei şi cerinţele pieţei;
b) atribuțiile și sarcinile postului de muncă:
1. Asigură necesarul de marfă în stoc; negociază preventiv cu furnizorii asortimentul și ofertele de preț sau promoții; asigură suport în procesul de aprovizionare a magazinelor; asigură igiena depozitelor, vitrinelor, din punct de vedere merceologic;
2. Analizează ofertele primite de la furnizori şi alege oferta optimă calitativ și disponibil ca preț în dependență de politica companiei; asigură condiţii optime de ambalare, transport şi depozitare a utilajului pentru a se evita deteriorarea acestora; realizează recepţia mărfurilor comandate şi se asigură de respectarea cantităţii şi a standardelor de calitate;
3. Promovează utilajul nou; revizuiește standardele cu marfă; 4.La necesitate creează iar apoi reactualizează permanent baza de date referitoare la utilaje, clienţi, furnizori; menţine un contact permanent cu actualii şi potenţialii furnizori din țară și de peste hotare, pentru a obţine cele mai bune oferte de utilaj şi materiale; negociază clauzele contractuale cu furnizorii şi stabileşte cele mai bune preţuri şi termene de livrare pentru produsele solicitate;
5. Depozitează mărfurile în conformitate cu normele specifice fiecărui utilaj şi ţine evidenţa lor primară; întocmeşte documentaţia necesară (contracte, facturi) pentru toate intrările şi ieşirile de marfă asigurând circulaţia acestora la toate părţile implicate iar apoi se ocupă de arhivarea lor;
c) cerinţele pentru suplinirea funcţiei respective:
Studii: superioare înmerciologie,
Experienţă profesională: preferabil 1-2 ani experiență în muncă pe o poziție similară;
Cunoştinţe:
Cunoștințe privind terminologia de specialitate , cunoașterea Programului 1C;
Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Internet) la nivel mediu;
Abilităţi: amabilitate, conştiinciozitate în realizarea sarcinilor; capabilitate să efectueze timp îndelungat acelaşi tip de sarcini, cu un bun echilibru emotional, lucru cu furnizorii, comunicare eficientă, lucru în echipă, sănătate fizică excelentă;
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, disciplină, respon-sabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă, nu se angajează în nici un fel de conflicte, atît în cazul colegilor, cît și în cazul furnizorilor; rezistență la stres, putere de organizare și încadrare în termene-limită.
VI. Inginer-proiectant (în domeniul geodeziei)
a) scopul general al funcţiei: elaborarea proiectelor în conformitate cu cerințele contractuale în domeniul geodeziei; realizarea proiectelor de geodezie în conformitate cu legislația, normativele și reglementările în vigoare;
b) atribuțiile și sarcinile postului de muncă:
1.Proiectează și redactează planșete/planuri topografice: ia in consideratie termenul si calitatea indeplinirii stipulate in contract; coordonarea cu toti participanții la proiectare; realizarea proiectelor cu ajutorul utilajului modern, controleaza și evaluează costurile de proiectare, estimari; colaboreaza cu coordonatorul de proiect la definitivarea soluției.
2.Concepe designul general in activitatea de proiectare și execuţie elementelor deproiectare topografică: oferă consultanță cu privire la stilurile de construcţie adecvate; evaluează și propune soluţiile de design în domeniul proiectării si planificării topografice; execută lucrări de imbunatatire aproiectelor,
3.Participa la coordonarea unor faze importante de lucrări în şantier: proiectarea și execuția automatelor programabile în conformitate cu cerințele contractuale; evaluarea subcontractantilor pentru partea de control si programare, mentinerea relatiei cu santierul; sa transpuna pe hârtie proiecte, sa faca desene topografice; să urmareasca elaborarea proiectelor sub îndrumarea inginerilor; să încerce sa armonizeze elementele unui proiect bun cu cerintele tehnice, să specifice clar cerintele tehnice care urmeaza a fi puse în practica, astfel încât muncitorii sa poata reproduce produsul exact.
c) cerinţele pentru suplinirea funcţiei respective:
Studii: superioare tehnice,
Experienţă profesională: 1-2 ani experiență în muncă pe o poziție similară;
Cunoştinţe:
Cunoaşterea legilor, hotărîrilor, instrucţiunilor şi altor acte normative în domeniul respectiv;
Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Internet) la nivel mediu;
Abilităţi: amabilitate, conştiinciozitate în realizarea sarcinilor; capabilitate să efectueze la timp sarcinile, lucru în echipă;
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, disciplină, respon-sabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă, nu se angajează în nici un fel de conflicte.
Condițiile de promovare și salariul
1. Angajarea oficială în cîmpul muncii;
2. Instruire gratuită;
3. Pachet social complet;
4. Muncă interesantă într-o companie stabilă şi într-o permanentă dezvoltare;
5. Salariul foarte atractiv, achitat la timp, în dependență de realizările sarcinilor expuse; salariul va crește progresiv în funcție de specializările obținute și performanțe;
6. Posibilități vaste de a crește în funcție și în salarii.
Relații de contact: dna Lilia Buliga, 0 680 46 524, 022/243414, e-mail: amber-term@mail.ru Cu respect,
Director general Iurie Moldovanu
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев