გერმანული საავტომობილო კომპანია, სპეციალიზებული მსუბუქი და სპროტული ავტომობილების, ასევე მოტოციკლების წარმოებაზე. სათაო ოფისი მიუნხენში. 1913 წელს მიუნხენის ჩრდილოეთ შემოგარენში კარლ რაპმა და გუსტავ ოტომ (შიდა წვის ძრავის გამომგონებლის ნიკოლაი ავგუსტ ოტოს შვილი) შექმნეს ორი პატარა საავტომობილო ფირმა. პირველი მსოფლიო ომის დაწყებისთანავე კომპანიამ უამრავი შეკვეთა მიიღო თვითმფრინავის ძრავებზე. რიპმა და ოტომ გადაწყვიტეს ერთ საავიაციო ქარხანაში გაერთიანებულიყვნენ. ასე, მიუნხენში გაჩნდა საავიაციო ძრავების ქარხანა, რომელიც ივლისში Bayerische Motoren Werke – BMW-ს სახელით დარეგისტრირდა. ეს თარიღი მიჩნეულია BMW-ს დაარსების თარიღად, კარლ რაპი და გუსტავ ოტო კი – მის შემქმნელებად. პირველი მსოფლიო ომის დასრულების შემდეგ ფირმა გაკოტრების ზღვარზე აღმოჩნდა, რადგან ვერსალის შეთანხმების მიხედვით გერმანელებს აეკრძალათ თვითმფრინავებისთვის ძრავების წარმოება. იმ დროისთვის კი BMW მხოლოდ ამ სახის პროდუქციას აწარმოებდა.
გერმანული საავტომობილო კომპანია, სპეციალიზებული მსუბუქი და სპროტული ავტომობილების, ასევე მოტოციკლების წარმოებაზე. სათაო ოფისი მიუნხენში. 1913 წელს მიუნხენის ჩრდილოეთ შემოგარენში კარლ რაპმა და გუსტავ ოტომ (შიდა წვის ძრავის გამომგონებლის ნიკოლაი ავგუსტ ოტოს შვილი) შექმნეს ორი პატარა საავტომობილო ფირმა. პირველი მსოფლიო ომის დაწყებისთანავე კომპანიამ უამრავი შეკვეთა მიიღო თვითმფრინავის ძრავებზე. რიპმა და ოტომ გადაწყვიტეს ერთ საავიაციო ქარხანაში გაერთიანებულიყვნენ. ასე, მიუნხენში გაჩნდა საავიაციო ძრავების ქარხანა, რომელიც ივლისში Bayerische Motoren Werke – BMW-ს სახელით დარეგისტრირდა. ეს თარიღი მიჩნეულია BMW-ს დაარსების თარიღად, კარლ რაპი და გუსტავ ოტო კი – მის შემქმნელებად. პირველი მსოფლიო ომის დასრულების შემდეგ ფირმა გაკოტრების ზღვარზე აღმოჩნდა, რადგან ვერსალის შეთანხმების მიხედვით გერმანელებს აეკრძალათ თვითმფრინავებისთვის ძრავების წარმოება. იმ დროისთვის კი BMW მხოლოდ ამ სახის პროდუქციას აწარმოებდა.
Мы используем cookie-файлы, чтобы улучшить сервисы для вас. Если ваш возраст менее 13 лет, настроить cookie-файлы должен ваш законный представитель. Больше информации
Комментарии 1
გერმანული საავტომობილო კომპანია, სპეციალიზებული მსუბუქი და სპროტული ავტომობილების, ასევე მოტოციკლების წარმოებაზე. სათაო ოფისი მიუნხენში.
1913 წელს მიუნხენის ჩრდილოეთ შემოგარენში კარლ რაპმა და გუსტავ ოტომ (შიდა წვის ძრავის გამომგონებლის ნიკოლაი ავგუსტ ოტოს შვილი) შექმნეს ორი პატარა საავტომობილო ფირმა. პირველი მსოფლიო ომის დაწყებისთანავე კომპანიამ უამრავი შეკვეთა მიიღო თვითმფრინავის ძრავებზე. რიპმა და ოტომ გადაწყვიტეს ერთ საავიაციო ქარხანაში გაერთიანებულიყვნენ. ასე, მიუნხენში გაჩნდა საავიაციო ძრავების ქარხანა, რომელიც ივლისში Bayerische Motoren Werke – BMW-ს სახელით დარეგისტრირდა. ეს თარიღი მიჩნეულია
BMW-ს დაარსების თარიღად, კარლ რაპი და გუსტავ ოტო კი – მის შემქმნელებად.
პირველი მსოფლიო ომის დასრულების შემდეგ ფირმა გაკოტრების ზღვარზე აღმოჩნდა, რადგან ვერსალის შეთანხმების მიხედვით გერმანელებს აეკრძალათ თვითმფრინავებისთვის ძრავების წარმოება. იმ დროისთვის კი BMW მხოლოდ ამ სახის პროდუქციას აწარმოებდა.
გერმანული საავტომობილო კომპანია, სპეციალიზებული მსუბუქი და სპროტული ავტომობილების, ასევე მოტოციკლების წარმოებაზე. სათაო ოფისი მიუნხენში.
1913 წელს მიუნხენის ჩრდილოეთ შემოგარენში კარლ რაპმა და გუსტავ ოტომ (შიდა წვის ძრავის გამომგონებლის ნიკოლაი ავგუსტ ოტოს შვილი) შექმნეს ორი პატარა საავტომობილო ფირმა. პირველი მსოფლიო ომის დაწყებისთანავე კომპანიამ უამრავი შეკვეთა მიიღო თვითმფრინავის ძრავებზე. რიპმა და ოტომ გადაწყვიტეს ერთ საავიაციო ქარხანაში გაერთიანებულიყვნენ. ასე, მიუნხენში გაჩნდა საავიაციო ძრავების ქარხანა, რომელიც ივლისში Bayerische Motoren Werke – BMW-ს სახელით დარეგისტრირდა. ეს თარიღი მიჩნეულია
BMW-ს დაარსების თარიღად, კარლ რაპი და გუსტავ ოტო კი – მის შემქმნელებად.
პირველი მსოფლიო ომის დასრულების შემდეგ ფირმა გაკოტრების ზღვარზე აღმოჩნდა, რადგან ვერსალის შეთანხმების მიხედვით გერმანელებს აეკრძალათ თვითმფრინავებისთვის ძრავების წარმოება. იმ დროისთვის კი BMW მხოლოდ ამ სახის პროდუქციას აწარმოებდა.