Через 1 месяц - подешевеют продукты питания и фрукты. Рынок насытится продовольствиями - основного покупателя теперь нет.
Через 2 месяца - Рестораны-туйхона начнут закрываться.
Через 3 месяца - Цены на авто снизятся - рынок переполнен Гелендвагенами и Рендж Роверами, которые теперь никому не нужны.
Через пол года - Женщины перестанут орзу-хавасничать и займутся наконец полезными и приятными для себя делами.
Через год - Узбекистанцы внезапно обнаружат, что накопленные деньги как-то надо тратить - увеличится количество путешествующих.
через 1,5 года - улучшится качество товаров - люди станут требовательными. Ведь теперь они покупают для себя, а не в подарок кому-то на свадьбу.
Через 2 года - Будет заметный прирост в экономике. Бизнесмены из свадебной индустрии откроют новые виды бизнеса. Более полезного для экономики и населения. Надо как-то выживать.
Через 3 года - исчезнет последний псевдо-певец.
Через 5 лет - увеличится количество женщин предпринимателей. Теперь диплом нужен не для совчилар.
Через 10 лет - число разводов сократится до рекордно низкой отметки. Уже давно никто не вступал в брак ради показа.
Через 50 лет - родители будут рассказывать детям странные истории: раньше были мероприятия, куда звали абсолютно незнакомых людей.
И самое главное, больше не будет вопросов: "Тўй қачон?"
Агар Ўзбекистонда тўй маросимлари бўлмаса...
1 ойдан сўнг - озиқ-овқат маҳсулотлари ва мева-чевалар нархи арзонлашади. Асосий харидор йўқлиги сабабли бозор маҳсулотлар билан тўлиб-тошади.
2 ойдан сўнг - Ресторан-тўйхоналар ёпила бошлайди.
3 ойдан сўнг - автомобилларнинг нархи тушади. Сабаби -бозор энди ҳеч кимга керак булмай колган Гелендваген ва Рендж Роверлар билан тўлиб кетади.
Ярим йилдан сўнг - аёллар орзу-ҳавас қилишни тўхтатишади ва ниҳоят ўзлари учун мароқли ва фойдали ишлар билан шуғуллана бошлашади...
Бир йилдан сўнг - Ўзбекистонликлар жамғарилган пулларни қандай қилиб сарф этиш ҳақида ўйлаб қолишади ва саёхат қилувчилар сони кўпаяди.
1,5 йилдан сўнг - аҳоли талабчанлиги ошгани сабабли, товарлар сифати яхшиланади. Чунки энди одамлар бировнинг тўйига совға учун эмас, балки ўзлари учун сотиб олишади.
2 йилдан сўнг - иқтисодиётда сезиларли даражада ўсиш булади. Тўйларга ихтисослашган тадбиркорлар энди аҳоли ва давлатга фойдали янги бизнес турларини очишади. Тирикчилик қилишлари керак-ку.
3 йилдан сўнг - охирги отарчи-хофиз йўқолади.
5 йилдан сўнг - тадбиркор аёллар сони ошади. Энди диплом совчилар учун эмас.
10 йилдан сўнг - ажрашишлар сони энг паст даражагача камаяди. Чунки анчадан бери юзаки никоҳ қурилмайди.
50 йилдан сўнг - ота-оналар фарзандларига ажабтовур ҳикояларни айтиб беришади: аввал шундай маросимлар бўлардики, 500 га яқин нотаниш инсонларни меҳмонга чақириб, едириб ичирар эдик.
Ва энг асосийси "Тўй қачон энди?" деган саволлар берилмайди!
Муаллиф: Умид Гафуров
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Комментарии 5