Пачаўся ён з прамой тэлефоннай лініі з удзелам Уладзіміра Прывалава.
Кіраўнік горада адказаў на адзінаццаць званкоў цягам гадзіны. Больш за палову – скаргі на холад і сырасць у кватэрах. Ацяпляльны сезон стартаваў у кастрычніку, а батарэі да гэтага часу халодныя на вуліцы Косарава, 5, Міжгародняй, 8, Жукава, 46, і па іншых адрасах.
Гамяльчане, якія скардзіліся на неналежнае ацяпленне, расказалі, што вырашыць пытанне праз аператыўна-дыспетчарскую службу 115 ім не ўдалося.
Старшыня гарвыканкама даручыў адрэагаваць на скаргі, у першую чаргу – па тых адрасах, дзе жывуць дзеці. А таксама заявіў пра неабходнасць пераглядзець алгарытм працы 115. Па яго меркаванні, гэтая служба павінна працаваць гэтак жа аператыўна, як хуткая дапамога. Пракантраліраваць выкананне заявак даручана кіраўнікам раённых адміністрацый.
Крыніца: https://belkagomel.by/2024/12/11/mer-gomelya-poruchil-peresmotret-algoritm-raboty-sluzhby-115/
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев