Гэта датычыцца і дыспетчараў, якія перадаюць заказы таксістам-нелегалам.
У Транспартнай інспекцыі запэўніваюць, што выявіць парушальніка нескладана: дастаткова ўвесці нумар аўтамабіля ў рэестр. Фіксуюць парушэнні і відэакамеры. Акрамя таго, да 10 дня кожнага месяца дыспетчары павінны будуць прадастаўляць інфармацыю пра выкананыя і нявыкананыя заказы. Там таксама можна будзе праверыць, хто выконвае перавозкі без уключэння звестак у рэестр.
Дадаткова цяпер ідзе маніторынг коштаў на перавозкі – апошнім часам яны істотна выраслі. Мінтранс і МАРГ правяраюць алгарытм вылічэнняў кошту паездкі, на які спасылаюцца дыспетчары, уключаючы сэрвіс «Яндэкс Go».
У дзяржорганаў выклікае пытанне падаражанне перавозак у «Яндэксе» ў Брэсцкай, Гродзенскай і Мінскай абласцях. Рэч у тым, што там практычна 100% перавозчыкаў ужо ўключаны ў рэестр, таму дэфіцыту машын быць не павінна.
Крыніца: https://ont.by/news/dejstvie-reestra-na-rynke-taksi-posledstviya-dlya-perevozchikov-voditelej-i-passazhirov
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев