Довгий час форма або спецодяг була невід'ємним атрибутом тільки в деяких областях діяльності. Комбінезон будівельника, костюм стюардеси, халат і шапочка у лікаря. Ця форма з додатковими елементами: взуття, головний убір, засоби захисту, передусім, покликане виконувати певну функцію, властиву робочому одягу. З іншого боку такий спецодяг або уніформа дозволяє клієнтам легко відрізнити персонал компанії від інших людей. Саме, цей чинник, а також, те що клієнти і покупці схильні вважати персонал, одягнений в уніформу професіональнішим, і привів до нинішньої популярності уніформи.
Зараз вже нікого не дивує, коли в однакову форму компанія одягає усіх своїх співробітників, навіть якщо на перший погляд вони її і не потребують. Зараз уніформою може бути навіть діловий костюм. Зрозуміло, найприйнятніше використовувати такий одяг для співробітників у тому випадку, якщо робота компанії тісно пов'язана з прямим спілкуванням з клієнтами. Діловий одяг для співробітників можна замовити в спеціалізованій компанії так само, як і будь-який інший спецодяг. Дуже вдалим таке рішенням може виявитися у тому випадку, якщо керівництво компанії хоче ввести серед персоналу дрес-код. Така ділова уніформа позбавить співробітників від необхідності постійно підбирати одяг, намагаючись вписатися в нові офісні правила. Звичайно ж, такий одяг має бути виконаний дуже якісно, мати привабливий зовнішній вигляд, підходити співробітникам за розміром. Усього цього можна добитися навіть у тому випадку, якщо компанія не може дозволити собі пошиття уніформи для персоналу на замовлення. Серед готових костюмів також можна підібрати дуже хороші варіанти. Доповнити таку уніформу можуть аксесуари, наприклад, краватки і хустки, виконані у фірмових кольорах.
Що стосується співробітників, то вони можуть заощадити на робочому одязі. Хоча далеко не усі сприймають введення форми, як безперечне благо. Хтось навіть може вирішити, що його особиста свобода і права ущемляються таким рішенням. Навряд чи це так, робота є робота, і робочий одяг повинен відрізнятися від звичайного. Особливо це актуально у сфері послуг і взагалі у будь-якій області, де персоналу по роду своєї діяльності доводиться багато спілкуватися з клієнтами. Уніформа виконує відразу декілька функцій, у тому числі дисциплінує і служить своєрідним розпізнавальним знаком. При бажанні її можна використати і як спосіб для просування іміджу компанії, якоюсь мірою вона завжди ним є.
Основними якостями, які мають бути властиві сучасній уніформі, - є якість, зручність і привабливий зовнішній вигляд. Фасон повинен відповідати характеру виконуваних обов'язків, тобто в такій формі повинно бути зручно працювати, а при необхідності вона повинна захищати співробітника від шкідливої дії зовнішніх чинників.
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев