oxucu.Bu meqaleni hazirlamaqda meqsedimiz budur ki Ozlerini tovhid ehli olaraq insalara teqdim eden (Vahhabi) Cereyaninin Wielere qoydugu Muwrik damgasinin heqiqetde Quran ve oz kitablari ile batil olmasini Subut edek.
Iddia:Bir nefer Ya Huseyn e. dese Allahdan qeyrisinden istedi demekdir ve Huseyn e. Allah sandi ona dua etdi.Cunki Huseyn e. Dunyasini deyiwib ve bizi ewitmir ve ya Huseyn e. deyen kimse YA demeyi ile wirk etmiw olur YA-nin 2 menasi var 1-ci Medet yeni dua 2-ci Cagiriw Olmuw insana Ya ile muraciyyet ondan istemek oldugu ucun wirk hesab olunur ve bu insanin hokmu Muwrikdir. Mekke muwriklerinin de etdiyi Vesile idi...ve buna benzer bawqa bawqa sozler.
Cavab: Her defe Wielerle behs eden vaxt ibadet kelmesini dua kimi tercume edib insanlari cawdirirlar misal Zumer suresi 3-cu ayeni her defe wielere sef tercume ederek delil getirirler
Doğrusu, əsl din ancaq Allaha məxsusdur. Allahı qoyub başqalarını özlərinə dost tutanlar: “Biz, onlara ancaq bizi Allaha daha çox yaxınlaşdırsınlar deyə ibadət edirik”– (deyirlər.) Əlbəttə ki, Allah ziddiyyətə düşdükləri şeylər barəsində onların arasında Öz hökmünü verəcəkdir. Şübhəsiz ki, Allah yalançı və kafirləri doğru yola yönəltməz.
Bu ayedeki Ibadet edirik kelmesini cagirirlar kelmesi ile evez edib wielere iftiralar atilir. Quran kerimde dua barede olan ayelerin icerisinde ibadet anlaminda olan ayelerde var cagirmaq barede olan ayelerde var.Amma her yerde dua ibadet anlaminda deyil ereb dilinde bu soz udgi egbud ve s. bele wekilerde gelir sozun koku ibadetdir amma her yerde ibadet kelmesi gelerse bu o demek deyil ki ele heqiqetende burda qest olunan wey ele ibadetdir bu meselenin tam aydin olasi ucun qurandan nezerinize bir iki aye zikr edek.
Beqera suresi 23 cu aye
Əgər qulumuza nazil etdiyimizə şübhə edirsinizsə və doğru deyirsinizsə, onda ona bənzər bir surə gətirin və Allahdan savayı (bütün) şahidlərinizi (köməyə) çağırın!
Bu ayedede Ibadet kelmesi zikr olunub amma cagiriw anlaminda iwledilib.Eger bu ayedeki ibadet sozunu ele Ibadet kimi tercume etsek gorun ne alinir
Əgər qulumuza nazil etdiyimizə şübhə edirsinizsə və doğru deyirsinizsə, onda ona bənzər bir surə gətirin və Allahdan savayı (bütün) şahidlərinize Ibadet edin.
Gorduyunuz kimi butun ayelerde Ibadet kelmesini Ele ibadet kimi bawa duwmek olmaz Ibadet bezi ayelerde cagirmaq anlamindadir buna benzer misallar coxdur.... Isra 71 Ali Imran 61 ve s...
Qurani kerimde duanin 11 menasi var Meselem: Dua ibadet menasinda Kef 28 eraf 194 Teleb ve istek menasinda Beqera 186 Yalvarmaq menasinda enam 40 41 Nida menasinda Isra 52 Qasa 25 Sena ve terif isra 110 Bir iwe tehrik etmek Yusif 33 Birinin derecesinin yuksekliyini bildiren dua Gafir 43 Rey olaraq Eraf 5 Bawqasina muraciet olaraq filankesden iste anlaminda Beqera 68 Ezab menasinda Mearic 17
Gorduyunuz kimi Ibadet kelmesi quranda muxtelif menalarda iwlene biler her ayedeki dua sozunu ibadet anlaminda bawa duwmek duzgun deyil en azindan cehaletdir.
Cin suresi 18ci ayeni Ehli xilaflar delil olaraq getirirler ve bu ayedeki dua kelmesini Cagirmaq kelmesi ile deyiwib tercume ederek bizleri cawdirmaga caliwirlar eslinde bu ayededeki dua Ibadet anlamindadir
Şübhəsiz ki, məscidlər Allahındır. Allahdan başqa heç kəsə dua etməyin!
Aciq awkar belli oldu ki bu ayede tedgu kelmesi iwlenmiwdi ve ehli sunnenin en boyuk alimleri bu ayede Tedgu kelmesini ibadet olaraq oxumuw ve qeyd etmiwdirler
Wieler Allahdan qeyrisinden ne isteyir ne de dua edir Wieler Vesile getirirler Bu vesilenin batil olmasini subut etmek isteyenlerin delillerinden biri budur ki deyirler ki Mekke muwrikleri ile wieler arasinda hecbir ferq yoxdur cunki Mekke muwrikleride tevessul edirdiler Wielerde tevessul edirler .
Evvela Mekke muwrikleri Tevessul ederken oz butleri vasitesi ile tevessul edirdiler ve bu butlere Uluhiyyet ve Rububiyyet sifetleri vermiwdiler Bu sifetleri her neye versen onu ilahlawdirmiw olarsan bu wirkdir
Amma wieler Her hansi ovliyani Peygenber ve Imamlari vasite tuturlar ilk once o dawlarla Peygenberin ferqini anlamayan kes duwuncesiz ve cahil birisidir ikinci Wieler vasite getirende vasite getirdikleri her hansi wexse Uluhiyyet ve Rububiyyet sifetlerini vermirler.Uluhiyyet ve Rububiyyet sifetlerini tanimamiw bu barede bir fikr soylemek yalniw olar qisa olaraq mezmunu catdiririq sizlerin nezerine : ===1. Rububiyyət tovhidi=== Rububiyyə – Rəbb sözündəndir. Lüğətdə ''tərbiyə
edici, yardımçı, islah edən'' və s. mənaları ifadə
edir. İstilahı mənası isə – hər bir şeyin Rəbbinin və
mütləq Malikinin Allah olduğuna, ortağının
olmadığına, tək yaradıcı o olduğuna, bütün
kainatı idarə edən, qullarını yaradıb onları
ruziləndirən, həyat verən və canlarını alanın o
olduğuna kəsin olaraq inanmaq, Allahın qəza və qədərinə, zatında vəhdəniyyətinə, yəni bir və tək
olduğuna inanmaq deməkdir. «Həmd olsun Allaha – aləmlərin Rəbbinə».(əl-
Fatihə 1).«Aləmlərin Rəbbi olan Allah nə qədər
uca, nə qədər böyükdür». (əl-Əraf 54). «Hökm
əlində olan Allah nə qədər uca, nə qədər uludur.
O, hər şeyə qadirdir!» (əl-Mülk 1). «Yer üzündə nə
varsa, hamısını sizin üçün yaradan, sonra səmaya üz tutaraq onu yeddi qat göy halında düzəldib
nizama salan odur. O, hər şeyi biləndir!» (əl-
Bəqərə 29). «Göyləri və yeri xəlq edən zülmətləri
və nuru yaradan Allaha həmd olsun».(əl-Ənam 1)
.
'''Tövhidin bu növünü Məkkə dövrünün
müşrikləri də belə qəbul edirdilər. Onlar bilirdilər
ki, hər bir şeyi yoxdan var edən, ruzi verən,
öldürən, dirildən, tədbir edən uca və böyük olan
Allahdır.''' «De ki, sizə göylərdən ve yerdən ruzi
verən kimdir, qulaqlara və gözlərə sahib olan kimdir, ölüdən diri, diridən də ölü çıxaran kimdir,
hər şeyi səhmana salan kimdir. '''Onlar Allahdır
deyəcəklər.''' Bəs onda Allahdan qorxmursunuz?
O, sizin həqiqi Rəbbiniz olan Allahdır. Haqdan
sonra ancaq azmaq gəlir. Elə isə necə üz
döndərirsiniz?». (Yunus 31- 32). «De ki: «Əgər bilirsinizsə bu yer və yer üzərində
olanlar kimindir?» Onlar mütləq: «Allahındır»
deyə cavab verəcəklər. Sən de ki: «Bəs elə isə
düşünmürsünüz». De ki: «Yeddi göyün Rəbbi və
böyük əzəmətli ərşin sahibi kimdir?» Müşriklər
mütləq: «Allahındır» deyə cavab verəcəklər.Onda sən de ki: «Bəs elə isə qorxmursunuz?». De ki:
«Əgər bilirsinizsə hər şeyin hökmü əlində olan,
himayə edən, amma çzünün himayəyə ehtiyacı
olmayan kimdir?» Onlar mütləq: «Allahındır»
deyə cavab verəcəklər. Sən de ki: «Bəs elə isə nə
üçün qaçırsınız?» (əl-Muminun 84-89). Həqiqətən əgər sən müşriklərdən «Göyləri və yeri
kim yaratmışdır?» deyə soruşsan, onlar mütləq
«Allah!» deyə cavab verəcəklər. De ki, həmd olsun
Allaha!». (Loğman 25). Gördüyünüz kimi, bu şeyləri müşriklər də belə
rədd etmirdilər. Hətta xristianlar və yəhudilər də
Allahın Rəbb olaraq təkliyində şübhə etmirlər.
Bunun belə olmasına səbəb qulların qəlbləri
fitrətdən yeganə Rəbb olanı qəbul edəcək şəkildə
yaradılmış olmalarıdır. Allah yaratdıqlarını ruziləndirir. «Mən onlardan
ruzi istəmirəm, mən onlardan məni
yedirtmələrini də istəmirəm! Şübhəsiz ki, ruzi
verən də, yenilməz qüvvət və hikmət sahibi olan
Allahdır». (əz-Zariyyat 57-58). «De ki, göylərdən
və yerdən sizə ruzi verən kimdir? (əgər onlar sənə bilmirik cavab versələr) de ki, Allahdır. Elə isə
doğru yolda olan, yaxud açıq-aşkar azan bizik,
yoxsa siz». (Səba 24). «Sizi yaradan, sonra sizə
ruzi verən, sizi öldürən və daha sonra (Qiyamət
günü) dirildən məhz Allahdır. Şərikləriniz
içərisində bunlardan heç olmasa birini edən varmı?». (ər-Rum 40). Əbu Abdurrahmən Abdulla b. Məsid – radıyAllahu
anhu – rəvayət edir ki, doğru sözlü və doğru sözü
təsdiq olunan Rəsulullah – səllAllahu aleyhi və
səlləm – buyurdu: ''«Sizdən hər birinizin yaradılışı
onun anasının qarnında qırx gün nütfə şəklində
olaraq bir yerə gətirilir. Sonra bu müddət qədər alaka şəklində olur. Sonra yenə bu müddət qədər
mudaka şəklində olur. Sonra ona bir mələk
göndərilir, mələk ona ruh üflədikdən sonra dörd
xüsusiyyəti yazmaqla əmr olunur. Ruzisini,
əcəlini, əməlini, bədbəxt və ya xoşbəxt
olacağını»''.
Allahın bizi ruziləndirməsinə ağıla bağlı dəlilə
gəlincə, bizlər yemək yiyərək və içərək yaşaya
bilərik. Yiyəcək və içəcəyi də Allah yaratmışdır.
«Bəs əkdiyiniz toxuma nə deyirsiniz? Onu bitirən
sizsiniz, yoxsa biz? Əgər biz istəsəydik onu bir
saman çöpünə döndərər, siz də mat-məətəl qalıb: «Biz ziyana uğramış, bəlkə də məhrum
olmuş kimsələrik deyərsiniz? Bəs içdiyiniz suya
nə deyirsiniz? Onu buluddan endirən sizsiniz
yoxsa biz? Əgər istəsəydik, onu ac bir su edərdik.
Elə isə niyə şükr etmirsiniz?» (əl-Vaqiə 63-70). Allah – subhənəhu və təalanın – nın bizi əbəs
yerə yaratmamışdır. «Yoxsa sizi əbəs yerə
yaratdığımızı və hüzurumuza
qaytarılmayacağınızı güman edirsiniz». (əl-
Muminun 115). «Məgər insan elə güman edir ki,
başlı – başına buraxılacaq . Məgər o, tökülən bir qətrə nütfə deyildimi? Sonra laxtalanmış qan
oldu və Allah onu yaradıb surət verdi. Sonra da
ondan bir kişi, biri qadın olmaqla iki cift yaratdı.
Elə isə O – Allah ölüləri diriltməyə qadir
deyildirmi?» (əl-Qiyamət 36-40). O, ölüləri diriltdikdən sonra da dirildicidir,
diriltdikdən əvvəl də dirildicidir. Hər şey ona
möhtacdır. Hər işin sonu ona dönəcəkdir. O, heç
bir şeyə ehtiyacı olmayandır. Allah heç kimsəni
yaratmazdan əvvəl də Rububiyyət sifətlərinə
sahibdir. Allah yaratdıqlarını onlar öldükdən sonra da onları yoxdan yaratdığı kimi elə də
dirildəcəkdir. O, yaratdıqlarını var etdikdən sonra
yaradıcı olduğu kimi, onları var etmədən əvvəl də
yaradıcı idi. Uluhiyyət, İsim və sifətlərin Tövhidindən fərqli
olaraq Adəm oğullarının fitrətdən, qəlbdən qəbul
etdikləri Tövhid də elə budur.
===ULUHİYYƏT TOVHİDİNİ GERÇƏKLƏŞDİRƏN
ŞƏRTLƏR====
*İXLAS: İxlas qulun söz və əməllərində, daxilən və
xaricən bütün niyyətlərinin ancaq Allah rizası
üçün olduğunu göstərir. Yəni bu insan bütün
əməlləri özünü insanlara göstərmək üçün yox, özünü kiməsə sevdirmək üçün yox, ancaq Allah
rizası üçün edir. Allaha şərik qoşmaq, ixlasın
əksidir. Bu kimsənin qəlbində riyakarlıq (özünü
göstərmək) varsa, artıq o şəxsdə ixlas yoxdur.
Riyakarlıq, özünü Allahdan başqasına göstərmək
və sevdirmək üçün görülən əməldir ki, bu da şirkdir. *TƏVƏKKÜL: Təvəkkül sözünün kökü vəkalət
sözündən gəlir. Yəni hər hansı bir işdə vəkil
tütmaq, vəkilə arxalanmaq deməkdir. Buna görə
də hər bir müsəlman ilk əvvəl Allahdan başqa
bütün qüvvələri inkar edib, Allaha təvəkkül
edərsə, Allah da onu Öz himayəsinə alıb, onu şər qüvvələrdən qoruyar. *MƏHƏBBƏT: Allah sevgisi tovhidi üluhiyyənin ən
uca nöqtələrindən biridir ki, buna nail olan insan
ən xöşbəxt insandır. «Halbuki, iman gətirənlərin
Allaha məhəbbəti daha qüvvətlidir» (Bəqərə,165)
.
*XOF VƏ RƏCA: Qorxu və ümüd tovhidin ən böyük
təməlidir, yəni özülüdür. Müsəlmana fərz (vacib)
olan ancaq Allahdan qorxmaqdır. Allahdan
başqasından qorxmamalıdır. Qorxunun yeri
qəlbdir, ancaq o özünü başqa hərəkətlərdə də
göstərir. Mömin qorxu müddətində xeyir içindədir. Allahdan qorxmasa o yolunu azıb
zəlalətə düşə bilər. Allahdan başqasından
qorxmaq rəzilliyin ən aşağı dərəcəsidir. Bu qorxu
bəzi vəziyyətlərdə əmələ gəlir. Məsələn: Allah
üçün olan ixlası başqa bir şeylə qarışdırmaqdan,
Dində fitnəyə düşməkdən və əməllərin qəbul olunmamasından qorxmaq, dünyada bəla və
müsibətlərə düşməkdən, kasıbçılıq, xəstəlik və
Allahın nemətlərinin əldən çıxmasından
qorxmaq. *SƏBR: Səbir tovhidin əsaslarından biridir. Qul
dinə gəldikdə Allah təala onu imtahan edir və
ona bəlalar göndərir. Ona görə də səbrin növləri
var. ''Məsələn:'' İtaətdə səbir, günah və
haramdan uzaq olmaq üçün səbir, Allahın
qədərinə səbir, qəzəb halında səbir. Müsəlman həmişə Rəbbinə inanıb, Onun qədərinə tabe
olub, bu dünyanın keçici olduğunu nəzərdə
tutub axirətə hazırlaşır və bu yolda qarşıya çıxan
çətinliklərə səbir edir, çünki, o bilir ki, bu səbrin
mükafatı cənnətdə ona çatacaq. Allah təala Öz
Kitabında bu barədə belə deyir: «Yalnız (dünyada Allah yolunda çətinliklərə) səbir edənlərə
(axirətdə) saysız hesabsız mükafat veriləcəkdir
»(Zumər, 10). *ŞÜKÜR VƏ HƏMD: İman iki yerə ayrılır: şükür və
səbir. Şübhəsiz ki, qul üçün ən əsas məsələ
bütün işlərdə Allaha şükür edib, Ona həmd
etməsidir. Allaha şükür edənin ruzisinin Allah
tərəfindən artılacağına Quranda dəlillər çoxdur.
Allahin bu sifetlerini bildikden sora Kim deye biler ki Wieler musteqil wekilde Peygenberi rebb bilib Peygenberden her caresini dileyirdi? Muwrikler Allahin bu sifetlerini oz LAt uzza Menat ve s. adlandirdiqlari Butlerine verirdiler quran ayeleri ile isbat edek Allahin izni ile
Meryem 81
(Müşriklər )Allahdan başqa tanrılar qəbul etdilər ki, onlara kömək olsunlar.
Kef 15
(Cavanlardan biri o birilərinə )(dedi:) “Bizim bu xalqımız Allahdan başqa tanrılar qəbul etdi. Bəs nə üçün onlar buna aid (bütlərə dair) bir dəlil gətirmədilər? Allaha qarşı yalan uydurandan daha zalım kim ola bilər?!
Furqan 3
(Kafirlər) isə Onun əvəzinə heç nəyə fayda verməyən, həm də özləri yaradılan, özlərinə nə bir zərər, nə də bir xeyir verməyə qadir olmayan, öldürməyə, həyat verməyə və yenidən diriltməyə qüdrəti olmayanları özlərinə tanrı götürdülər.
Ya Sin 23
Mən heç Ondan başqa məbudlar qəbul edərəmmi? Əgər Mərhəmətli (Allah) mənə bir zərər yetirmək istəsə, onların şəfaəti mənə heç bir fayda verməz və onlar məni xilas edə bilməzlər.
YA Sin
Bir çarə tapmaları üçün müşriklər Allahdan başqa məbudlar qəbul etdilər.
Sad 5
O, bütün məbudları bir məbudmu etdi? Həqiqətən, bu, əcaib bir şeydir”.
Ehqaf 5
Allahı qoyub Qiyamət gününədək özünə cavab verə bilməyən əşyalara yalvaran kimsədən daha çox azmış kim ola bilər? Halbuki (o bütlər) onların yalvarışından xəbərsizdirlər.
ve Embiya suresi 21 den 99 qeder oxyub muwahide etmek olar ki Muwrikler Allahdam bawqa ozlerinin elleri ile yaratdigi butlere Ibadet edirler ve ibadete gore Allah onlari qinayir ve cehennemle mujdeleyir Elhemdulillah Allahin verdiyi Agila gore Aciq awkar ayeler var nece bu ayeleri gormemezlikden gelmek ve Le ILehe ILLELLAH deyen birisine Muwrik damgasi vurmaq olar ? Muwrik olan wexsin MAli qani qadini ve s insanlara haladir demekdir gorun nece bir idalogiyadir ortaya atib muselmanlarin icerisinde nifaq salirlar.Bir bele aciq awkar delillerden sora helede wieleri muwrik bilen wexs gedib ozunu hekime yoxlatsin Allah hamimiza Hidaet nesib etsin inwAllah Vehhabileri icerisinde hidaet olan varsa hiaet etsin yoxsa Allah bu idialogiya sahiblerini butun kainatda mehfin qerar versin cunki bu wexsler aciq awkar islama duwmen kesilibler. sozumun sonunda bir daha demek isteyirem ki. ALLAHA SONSUZ HEMD OLSUN VERDIYI AGIL NEMETINE GORE.
oxucu.Bu meqaleni hazirlamaqda meqsedimiz budur ki Ozlerini tovhid ehli olaraq insalara teqdim eden (Vahhabi) Cereyaninin Wielere qoydugu Muwrik damgasinin heqiqetde Quran ve oz kitablari ile batil olmasini Subut edek.
...Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев