Vaqtni toʻgʻri boshqarishda koʻmaklashuvchi ikki muhim omil mavjud:
🔹Rejalashtirish
🔹Tizimlilik
Rejalashtirishda oʻzingizning real imkoniyatlaringizni inobatga olishingiz va keragidan ortiq vazifalarni rejalashtirmasligingiz, shuningdek vaqtingizni toʻgʻri taqsimlashingiz kerak boʻladi.
Tizimlilik deganda esa doimiy ravishda rejaga asosan ish tutish kerakligini anglatadi.
Vaqtni boshqarishda Sizga omad tilaymiz!
🙋♀️AKFA Career — bu shaxs sifatida rivojlanish va orzuingizdagi yuksak martabaga erishish demakdir.
Joriy vakansiyalar ➡️ https://akfagroup.com/career.html 📞 +998 71 203 00 00
⏰ Тайм менеджмент помогает распределить силы и время так, чтобы ваш день прошел продуктивно🏃♂️.
Есть 2 важных пункта, которые помогут вам в управлении временем:
🔹Планирование
🔹Системность
При планировании важно учитывать свои реальные возможности и не записывать слишком много задач, а также грамотно рассчитывать время.
Под системностью подразумевается постоянное следование плану.
Желаем удачи в управлении временем!
🙋♀️AKFA Career — саморазвитие и карьера мечты.
Актуальные вакансии➡️ https://akfagroup.com/career.html 📞 +998 71 203 00 00
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев